Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2018, 12:45

 3547  Sven
Klaartje schreef:Qua onthullingen in de reveal-aflevering op het einde zou het dus wel eens kunnen "tegenvallen" wat de Mol hier (eventueel) gesaboteerd heeft. Twee jaar geleden, met Mol Gilles, dachten we ook dat Gilles in de openingsproef op de zoutvlakte gefoefeld had met dat meetlint om de afstand te meten, maar wat bleek? Hij had enkel zijn eigen onderdeel van de opdracht (op commando wenen) laten mislukken. En vorig jaar, met Mol Eline, heeft de Mol zo goed als niet gesaboteerd in de openingsproef op de luchthaven, zo bleek toch uit de reveal-aflevering.
Ik heb voor vorige seizoenen altijd de indruk gehad dat ze niet alles hebben getoond, van sabotages of hints.
Maar voor de rest heb je idd gelijk
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2018, 16:43

 767  Yens
Klaartje schreef:Het had toch even goed fantastische tv geweest als Lloyd en co belden en Joke hoort die telefoon overgaan in dat doosje, dat ze moesten open krijgen met de code 14679? Ze hoort die gsm overgaan, maar oh, paniek, ze kan er niet bij? Wat te doen dan? Doosje openwrikken? In volledige "paniek" naar Steve roepen "ik hoor een telefoon, maar die zit in dat doosje, verdorie!" De makers hebben een kans gemist daardoor om Joke "total loss" te laten gaan. Ik zie Joke in al haar fanatisme goed in staat om dat doosje op een of andere manier toch open te wrikken om die gsm te pakken. Als je een telefoon hoort overgaan en je beseft dat die in dat doosje zit, dan doe je er toch alles aan om erbij te komen? Ik zou dat in elk geval doen, of...
Ik begrijp je standpunt maar ik ga er niet mee akkoord. Maar dat is net leuke aan dit forum.
Iedereen zijn mening en opinie.

En zo kan je verder redeneren over de cliffhanger ... De enige waarvan ze 100% zeker zijn dat die er niet uit ligt bij de eliminatie is de mol dus moet die wel de enveloppe halen ... Joke :smurf:
Mij kan het eigenlijk niet echt schelen wie de mol is, behalve Pascale, zolang deze maar geen te opvallende zaken doet of helemaal niks doet!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2018, 17:07

 8153
Taupe077 schreef:Mij kan het eigenlijk niet echt schelen wie de mol is, behalve Pascale
Waarom niet Pascale? Ik vind dat een topmadam!
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2018, 17:59

 767  Yens
chicawah schreef:Waarom niet Pascale? Ik vind dat een topmadam!
Heeft niks met haar karakter te maken ofvoorliefdes, ik hou me daar van weg. Ik moet bv. niks hebben van Brugge neemt niet weg dat ik Pieter een kanjer vind.
Ik baseer me enkel op wat ik zie tijdens de mol.
Marine Officier Leger na vorig jaar ook al MOL bij Eline... Pffff
Eerste opdracht passief in de kist blijven, tweede opdracht Melania Trump zeggen terwijl Steve ettelijke keren Pam Anderson zegt. Nee, dan hoefde het niet meer voor mij na het Oostkantons liggen in...
Pascale lijktme wel een aangename, lieve dame maar als mol is ze niks voor mij.
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2018, 00:02

 328  Uma
Taupe077 schreef: En zo kan je verder redeneren over de cliffhanger ... De enige waarvan ze 100% zeker zijn dat die er niet uit ligt bij de eliminatie is de mol dus moet die wel de enveloppe halen ... Joke :smurf:
Als de afvaller de enveloppe had konden ze ofwel deze laten doorgeven aan de 2e of zeggen: "Joke viel gisteren af, maar ze had nog die enveloppe. Als zij vandaag genoeg pasvragen kan halen zodat ze niet afgevallen zou zijn doet ze terug mee en vallen er bij de volgende eliminatie 2 mensen af. (mogelijks met dat ze nog extra pasvragen mag bijhouden als ze er echt veel had)."

Er stond in de brief enkel dat ze moest vertrekken de rest van de proef werd de dag nadien uitgelegt
Gebruikersavatar

joran.steen28 apr 2018, 14:49

 16
Ik heb gisteren deze proef herbekeken.
Diet viel me op tussen Baha en Pieter (ik weet niet of dit al gepost is):

Bahador hoorde geluiden, dus gokte dat er mensen onstsnapt waren.
Pieter daarop: "Ja, ik hoor het ook naast ons".
Wanneer ze uit de kist kwamen, was Baha verbaast dat hij naast Pieter lag.

Afbeelding

Kende Pieter de lay-out van de opdracht al op voorhand?

Vond dit toch de moeite om effe te melden.
Gebruikersavatar

Klaartje28 apr 2018, 15:19

 2245  Uma
joran.steen schreef:Ik heb gisteren deze proef herbekeken.
Diet viel me op tussen Baha en Pieter (ik weet niet of dit al gepost is):

Bahador hoorde geluiden, dus gokte dat er mensen onstsnapt waren.
Pieter daarop: "Ja, ik hoor het ook naast ons".
Wanneer ze uit de kist kwamen, was Baha verbaast dat hij naast Pieter lag.

Afbeelding

Kende Pieter de lay-out van de opdracht al op voorhand?

Vond dit toch de moeite om effe te melden.
Klopt wat je zegt, maar hetzelfde was al opgemerkt in dit topic op pagina 23. 🙂
Gebruikersavatar

joran.steen28 apr 2018, 15:22

 16
Klaartje schreef:Klopt wat je zegt, maar hetzelfde was al opgemerkt in dit topic op pagina 23. 🙂
heb heel dit topic gelezen, maar zal erover gekeken hebben 🙂
Gebruikersavatar

michiel.dewitte28 apr 2018, 15:49

 53  Sven
Ik weet dat er al veel op dit onderwerp is gepost en ik heb al veel theorien gelezen over deze proef maar ik zou graag even mijn bevindingen delen rond deze proef die me in een tunnel hebben geduwd en wou graag wat weerwoord krijgen om mijn visie meer open te houden en terug naar de ingang van de tunnel geraken :

De tunnel is voor lloyd na aflevering 1 al geraakte ik er in. Ten eerste redeneerde ik net als jullie van "waar zou de mol best liggen en wat zou hij doen". Ik vond het het meest logisch dat de mol sowieso uit het graf wou komen om te saboteren, maar ook niet teveel geld opbrengen bij het eruit gaan. Joke en Steve vielen op dat moment een beetje uit mijn kandidaat mollen lijstje. Al zeker Steve door wat hier al eerder is gepost dat joke van de 2 de sterkste positie had om te mollen (de zaklamp' mollen actief ', zij had de telefoon bij haar,..).
Dan aangezien zowel Pascale als Katrien in de kist bleven en niet echt actief zochten in mijn ogen naar een oplossing leken ze mij wat overweldigd maar het niet eruit komen leek me niet echt mollig. Dus de lijst verkleinde van mollen voor mij.
Voor de rest haalde ik hier niet zoveel uit.

Dan kwamen ze aan de telefoon en wat me daar opviel was toch wel het gedrag van lloyd. De telefoon bij hem nemen (dit op zich is niet een aanwijzing dat hij de mol is uiteraard) maar dat hij dat foutieve nummer draaide / aflegde/ niet belde/weet ik veel wat deed... Ook hield hij de telefoon aan zijn oor terwijl als kandidaat het toch beter zou zijn om hem op luidspreker te zetten niet?

Er waren nog dingen die me niet direct binnen springen maar goed, ik denk dat ik een beeld heb kunnen scheppen...
Gebruikersavatar

zwartemol29 apr 2018, 11:30

 121
Wouterc schreef:Deze:
Afbeelding

En deze zie je in het graf:
Afbeelding

De onderste foto is het moment dat getoond wordt net nadat Joke uit het graf is.
Er wordt hier nogal op gefocused.
Zoals hier eerder al op geantwoord, zijn het de foto's van Hugh Hefner en Annie Geeraerts die zichtbaar zijn
in het graf waar Joke in lag. ( 0 en 1 )

Na nog es alle personen op te zoeken die op de foto's stonden,
blijkt dat zij beiden geboren zijn in ... 1926 !

Dit zijn de enige 2 personen van de 10 met dit geboortejaar.

Link naar Joke ?

Als je het moment even terug kijkt in de eerste afl vanaf 24.45 ong zie je wanneer Joke op staat
uit het graf er een foto omgekeerd aan haar broek hangt en deze foto waait het graf binnen.
Net daarachter volgt dit shot.
Gebruikersavatar

Mateo29 apr 2018, 12:26

 870
Mooi gevonden!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 12:44

 8153
zwartemol schreef:Als je het moment even terug kijkt in de eerste afl vanaf 24.45 ong zie je wanneer Joke op staat uit het graf er een foto omgekeerd aan haar broek hangt en deze foto waait het graf binnen.
Net daarachter volgt dit shot.
Dus Joke is erin geslaagd om op het juiste moment die foto van haar broek te laten waaien :?:
:mrgreen:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 34