Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Margot330 mar 2018, 08:30

 91
Jay-Lo schreef:Waarom schuiven ze Jeffrey dan niet naar voren? De groep laat zich mollen door de mol.
onthoud ook wel dat alle proeven op een andere dag gespeeld worden, wij zien het wel als kort op elkaar.
Dat was een dag later en ik moet eerlijk toegeven ik weet niet of ik als kandidaat nog zou weten dat Jeffrey 1 lied had geraden. En om iemand als muziekkenner te benoemen die 1 lied kent? ik vind het niet zo vreemd

maar de groep laat zich daar inderdaad wel zien dat ze niet altijd grondig nadenkt
Gebruikersavatar

sara.pantoja30 mar 2018, 08:31

 100
Frolva schreef:Elk nummer 1 keer lijkt mij het meest logisch.

Toen de mariachi band bij de basketproef aan kwam waren ze 'Lola' aan het spelen.

Channy zeg: "Luister mee, dat is Lola."
Jeffrey zegt: "Nee, dat is Lola niet."

Net voor Channy "Luister mee" zegt, zegt er iemand "Lola"; is dat Katrien?
Yep, ik had voor mezelf het volgende opgeschreven:
3e liedje: Lola. Channy zegt dit, maar Baha zegt eerst nee
Hierna horen Katrien, Jeffrey en Lloyd ook de muziek. Katrien zegt direct Lola, Jeffrey zegt dat dit niet zo is. Channy zegt van wel, Lloyd ook
Gebruikersavatar

Taupe07730 mar 2018, 10:53

 767  Yens
Jay-Lo schreef:Wie besliste om 2 jonge mensen als "muziekkenners " aan te duiden? Ik wist ze ook alle 5, en de mol wist ook wel dat het oudere nummers waren. Geen van beide vond zichzelf muziekkenner, maar bvb Jeffrey wist wel dat het nummer dat Channy zong in de kist van Genesis was. Waarom schuiven ze Jeffrey dan niet naar voren? De groep laat zich mollen door de mol.
Ik heb de aflevering op het moment zelf gezien met mijn 16-jarige en zij herkende er 4! Dus mag je toch verwachten dat zij het minstens even goed doen, enkel Maria Maria wisten we niet en toen waren er al anderen bij ...
Maar lijkt inderdaad als je tweede keer kijkt dat de "mol" hun die rol heeft gegeven maar wie pusht hun in die rol??
Gebruikersavatar

sara.pantoja30 mar 2018, 11:08

 100
Taupe077 schreef:Ik heb de aflevering op het moment zelf gezien met mijn 16-jarige en zij herkende er 4! Dus mag je toch verwachten dat zij het minstens even goed doen, enkel Maria Maria wisten we niet en toen waren er al anderen bij ...
Maar lijkt inderdaad als je tweede keer kijkt dat de "mol" hun die rol heeft gegeven maar wie pusht hun in die rol??
Strookt weer niet met mijn eigen verdachte, maar Katrien heeft Channy aangewezen. Hoe Baha in die rol is gekomen weet ik niet meer. Zal het nog eens even proberen op te zoeken
Gebruikersavatar

sara.pantoja30 mar 2018, 11:21

 100
sara.pantoja schreef:Strookt weer niet met mijn eigen verdachte, maar Katrien heeft Channy aangewezen. Hoe Baha in die rol is gekomen weet ik niet meer. Zal het nog eens even proberen op te zoeken
Hmmm...en bij het opnieuw bekijken van de beelden wijst Katrien uiteindelijk ook Baha aan.

Afbeelding
Hier zie je ze al opzij wijzen

Afbeelding
Hier zie je dat haar arm nu lager is en ze naar Baha wijst

Afbeelding
Dan hier nog het bewijs dat zij wel degelijk naast Kelly staat en dat dit de persoon is die aan het wijzen is
Gebruikersavatar

Frolva30 mar 2018, 11:52

 2204
Het is inderdaad Katrien die de twee aanduidt, als was ze de 'event manager' van dienst. :mrgreen:

Doet ze het omdat ze de mol is, of gewoon omdat het in haar aard ligt? 😉
Gebruikersavatar

sara.pantoja30 mar 2018, 12:02

 100
Frolva schreef:Het is inderdaad Katrien die de twee aanduidt, als was ze de 'event manager' van dienst. :mrgreen:

Doet ze het omdat ze de mol is, of gewoon omdat het in haar aard ligt? 😉
Das de grote vraag 🙂
Gebruikersavatar

commisaris Witse30 mar 2018, 14:24

 260
Jay-Lo schreef:Wie besliste om 2 jonge mensen als "muziekkenners " aan te duiden? .... De groep laat zich mollen door de mol.
De beelden wijzen Katrien aan... de minst verdachte momenteel maar wel mijn mol van week 1 😃 d
Gebruikersavatar

janeen.janssens30 mar 2018, 14:37

 30  Bert
sara.pantoja schreef:Strookt weer niet met mijn eigen verdachte, maar Katrien heeft Channy aangewezen. Hoe Baha in die rol is gekomen weet ik niet meer. Zal het nog eens even proberen op te zoeken

Je ziet Katrien's arm heel opvallend in de richting wijzen waar Baha staat na de vraag "Wie bespeelt er een instrument". Je ziet Steve's arm heel verdoken écht naar Baha wijzen.
Rare keuze, terwijl hij zelf aangeeft dat hij écht niets van muziek afweet.
Gebruikersavatar

Krekelmans30 mar 2018, 15:47

 16
Over de 'Wie is Het' ronde:
De mol weet sowieso wie welke naam heeft toegedeeld gekregen:
-Steve helpt actief Pascale door op Pamela Anderson te duiden
-Pascale helpt onbedoeld Pieter door te beginnen over Trump (lando del trumpo ofzo zei ze, daardoor viel Pieter z'n frank)
-Een mol gaat nooit (en al zeker niet in het begin) zo actief/onsubtiel tegenwerken zoals Pascale dat deed, het lijkt me eerder dat ze zichzelf verdacht wil maken door zich extreem dom op te stellen (alsof je met een woordenboek het juiste woord niet vindt voor 'vrouwelijk' + 'soy americano' niet kan zeggen + plots voor Melania gaan terwijl je weet dat het een blonde actrice is en de rest op Pamela Anderson zit te hinten.
-Pieter speelt het spel gewoon goed

In mijn ogen komen ze hier alledrie niet als mollen naar voor
Gebruikersavatar

brian.jason30 mar 2018, 18:57

 22
Krekelmans schreef: -Een mol gaat nooit (en al zeker niet in het begin) zo actief/onsubtiel tegenwerken zoals Pascale dat deed, het lijkt me eerder dat ze zichzelf verdacht wil maken door zich extreem dom op te stellen
Eerlijk gezegd dat ik vorig jaar exact hetzelfde over Eline die in de eerste aflevering de Oostkantons in West-Vlaanderen plaatste...
Gebruikersavatar

billie.holiday30 mar 2018, 19:05

 462  Bert
Eigenlijk heeft dit onsubtiele mij vorig jaar de das omgedaan. Het lag er zo dik op dat alles wees naar Eline, dat ik dacht een mol gaat toch subtieler te werk dan Eline.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9