Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:39

 8153
Niffler schreef:Mijn vriendin zei exact hetzelfde, en hoewel het mij niet opgevallen was eerst gaat het inderdaad wel bijzonder vlot. Het is niet onredelijk dat een mol hier de opdracht gekregen had om de enveloppe te bemachtigen, eventueel door intensief te oefenen op voorhand op die afdaling.
Best mogelijk. Vorig jaar hadden ze Eline ook getraind voor de duikproef.
Gebruikersavatar

gilles.claeys26 mar 2018, 10:40

 28  Philippe
Zou het kunnen dat er opvallend veel 'kerkmuziek' gebruikt werd bij deze opdracht? Had dit bij de laatste 2 afdalingen gemerkt maar heb de vorige niet meer herbeluisterd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:43

 8153
Ik weet niet hoeveel tijd er zit tussen de dag dat je te horen krijgt dat je bij de uitverkorenen bent (om het in kerkelijke 😉 bewoordingen uit te drukken) en de dag dat je vertrekt. Ik kan mij voorstellen dat kandidaten in die periode hun best doen om hun fysiek bij te werken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:44

 8153
gilles.claeys schreef:Zou het kunnen dat er opvallend veel 'kerkmuziek' gebruikt werd bij deze opdracht? Had dit bij de laatste 2 afdalingen gemerkt maar heb de vorige niet meer herbeluisterd.
Misschien aflaten om de priesterlijke f*cks en f*cking hell af te kopen :?: 😉
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 11:32

 3423  Yens
masterveecee schreef:Ivm Pascal: op zee zijn er niet veel rotsen e... 😃
Pascale is bevelhebber op een marine schip (mijnenjager): ik denk niet dat het haar taak is om ergens aan koorden te gaan bengelen 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 11:32

 3483  Uma
chicawah schreef:Ik weet niet hoeveel tijd er zit tussen de dag dat je te horen krijgt dat je bij de uitverkorenen bent (om het in kerkelijke 😉 bewoordingen uit te drukken) en de dag dat je vertrekt. Ik kan mij voorstellen dat kandidaten in die periode hun best doen om hun fysiek bij te werken.
The road to Mexico is paved with good intentions 😛
Gebruikersavatar

sophie.fastré26 mar 2018, 12:42

 32  Bert
Het meest verdachte aan heel deze opdracht is dat Lloyd even rap voor Baha zijn neus op de knop drukt om toch maar een fout antwoord te geven.

Bij deze proef was het om eerst onder te komen. Degene die op de knop drukt moest een antwoord geven.

Joke en Lloyd lijken me zo verdacht :roll:
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2018, 12:45

 3547  Sven
Klaartje schreef:Joke was wel heel rap beneden, moet ik zeggen.
was die ook niet monitor bij, wat was het juist? doen die zo geen dingen?
Gebruikersavatar

frank.troch26 mar 2018, 12:47

 253  Yens
sophie.fastré schreef:Het meest verdachte aan heel deze opdracht is dat Lloyd even rap voor Baha zijn neus op de knop drukt om toch maar een fout antwoord te geven.

Bij deze proef was het om eerst onder te komen. Degene die op de knop drukt moest een antwoord geven.

Joke en Lloyd lijken me zo verdacht :roll:
Je weet niet in welke mate Baha en Lloyd tijdens de afdaling nog overlegd hebben met elkaar. Deze stukjes zijn vakkundig weggeknipt bij de montage. Zelfde verhaal bij Steve en Channy. Enkel Joke en Jeffrey hebben duidelijk niet overlegd omdat Joke al beneden was voordat Jeffrey aan zijn vraag was toegekomen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 12:53

 8153
frank.troch schreef:Je weet niet in welke mate Baha en Lloyd tijdens de afdaling nog overlegd hebben met elkaar. Deze stukjes zijn vakkundig weggeknipt bij de montage. Zelfde verhaal bij Steve en Channy. Enkel Joke en Jeffrey hebben duidelijk niet overlegd omdat Joke al beneden was voordat Jeffrey aan zijn vraag was toegekomen.
Uiteraard knippen en plakken de makers om de kijkers te doen zien wat zij willen dat de kijkers zien.
Toch denk ik niet dat er veel overleg was tussen Baha en Lloyd. Die waren er volgens mij allebei op gebrand om zo snel mogelijk beneden te zijn en zagen hun afdaling ook als een competitie onder elkaar.
Gebruikersavatar

Klaartje26 mar 2018, 13:03

 2245  Uma
chicawah schreef:Uiteraard knippen en plakken de makers om de kijkers te doen zien wat zij willen dat de kijkers zien.
Toch denk ik niet dat er veel overleg was tussen Baha en Lloyd. Die waren er volgens mij allebei op gebrand om zo snel mogelijk beneden te zijn en zagen hun afdaling ook als een competitie onder elkaar.
Baha en Lloyd wilden allebei snel naar beneden, maar als je naar de tijden kijkt die ze toonden op het scherm, dan stonden die twee kerels niet eens in de top-5: Joke was het snelst (iets meer dan een minuutje), Katrien had de vijfde tijd, 2 min 53 sec, dus onze twee mannen Baha en Lloyd waren nog trager dan Katrien! Twee jonge mannen worden hier "afgedroogd" door "de oudjes", want ook Steves tijd stond bij de snelste vijf.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 13:06

 8153
Klaartje schreef:Baha en Lloyd wilden allebei snel naar beneden, maar als je naar de tijden kijkt die ze toonden op het scherm, dan stonden die twee kerels niet eens in de top-5: Joke was het snelst (iets meer dan een minuutje), Katrien had de vijfde tijd, 2 min 53 sec, dus onze twee mannen Baha en Lloyd waren nog trager dan Katrien! Twee jonge mannen worden hier "afgedroogd" door "de oudjes", want ook Steves tijd stond bij de snelste vijf.
Goed opgemerkt.
Ik moet dat nog eens goed herbekijken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7