Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Klaartje26 mar 2018, 13:07

 2245  Uma
masterveecee schreef:was die ook niet monitor bij, wat was het juist? doen die zo geen dingen?
Klopt, Joke is Chiroleidster geweest, dacht ik ergens in de pers gelezen te hebben. Mja, bij de chiro doen ze op kamp wel eens zo'n dingen, vermoed ik. Voor Joke was het duidelijk niet de eerste keer dat ze zo moest "abseilen", zoals ze dat zo mooi zeggen in Nederland. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 13:10

 8153
Klaartje schreef:Klopt, Joke is Chiroleidster geweest, dacht ik ergens in de pers gelezen te hebben. Mja, bij de chiro doen ze op kamp wel eens zo'n dingen, vermoed ik. Voor Joke was het duidelijk niet de eerste keer dat ze zo moest "abseilen", zoals ze dat zo mooi zeggen in Nederland. 🙂
Ze wist alleszins heel goed hoe het moet, want ze legde het uit aan de anderen.
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2018, 13:21

 3547  Sven
Klaartje schreef:Klopt, Joke is Chiroleidster geweest, dacht ik ergens in de pers gelezen te hebben. Mja, bij de chiro doen ze op kamp wel eens zo'n dingen, vermoed ik. Voor Joke was het duidelijk niet de eerste keer dat ze zo moest "abseilen", zoals ze dat zo mooi zeggen in Nederland. 🙂
Mja, in de jeugdbeweging deden wij die dingen niet 😉 maar ik kan gerust een rappel doen, en als ik even mag stoefen, op een vlot tempo
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 13:32

 3483  Uma
masterveecee schreef:Mja, in de jeugdbeweging deden wij die dingen niet 😉 maar ik kan gerust een rappel doen, en als ik even mag stoefen, op een vlot tempo
tja, als je veel rappels moet doen dan hebben mensen waarschijnlijk niet graag dat je over de vloer komt 😉
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2018, 15:07

 3547  Sven
ex-molinator schreef:tja, als je veel rappels moet doen dan hebben mensen waarschijnlijk niet graag dat je over de vloer komt 😉
Ik doe er niet veel ze 😃 maar ik weet wel hoe het moet ^^
Gebruikersavatar

annie.delen26 mar 2018, 16:44

 238  Uma
Weet er iemand welk duo als derde naar beneden daalde?

Kwestie van te weten wie in t midden van de 5 paren daalde.

Ik hou ook rekening met de middenste kist
Gebruikersavatar

jos.jansen26 mar 2018, 17:28

 328  Uma
de volgorde was denk ik
channy & steve
kelly & pascale
jeffrey & joke
katrien & pieter
bahador & lloyd
Gebruikersavatar

frank.troch26 mar 2018, 17:31

 253  Yens
Klaartje schreef:Baha en Lloyd wilden allebei snel naar beneden, maar als je naar de tijden kijkt die ze toonden op het scherm, dan stonden die twee kerels niet eens in de top-5: Joke was het snelst (iets meer dan een minuutje), Katrien had de vijfde tijd, 2 min 53 sec, dus onze twee mannen Baha en Lloyd waren nog trager dan Katrien! Twee jonge mannen worden hier "afgedroogd" door "de oudjes", want ook Steves tijd stond bij de snelste vijf.
Lloyd was tweede 😉 Ik denk dat ze enkel de tijden van de 5 afdrukkers genomen hebben. De tijd van hun compagnon niet. Baha zal dus rond de tijd van Lloyd gezeten hebben want die kwamen samen beneden. Channy ook bij Steve. Kelly zal wat trager geweest zijn dan Pascal. En Jeffrey veel trager dan Joke.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva26 mar 2018, 19:51

 2204
annie.delen schreef:Weet er iemand welk duo als derde naar beneden daalde?

Kwestie van te weten wie in t midden van de 5 paren daalde.

Jeffrey en Joke.

(en ik merk nu dat er al een tweede pagina was :mrgreen: )
Gebruikersavatar

Klaartje26 mar 2018, 20:20

 2245  Uma
frank.troch schreef:Lloyd was tweede 😉 Ik denk dat ze enkel de tijden van de 5 afdrukkers genomen hebben. De tijd van hun compagnon niet. Baha zal dus rond de tijd van Lloyd gezeten hebben want die kwamen samen beneden. Channy ook bij Steve. Kelly zal wat trager geweest zijn dan Pascal. En Jeffrey veel trager dan Joke.

Afbeelding
Klopt, ik had Lloyd niet zien staan blijkbaar.
Merci voor de rechtzetting. Zal nog beter uit mijn doppen moeten kijken of toch nog eens checken of het wel klopt wat ik hier allemaal zeg. 🙂
Gebruikersavatar

frank.troch26 mar 2018, 20:31

 253  Yens
Klaartje schreef:Klopt, ik had Lloyd niet zien staan blijkbaar.
Merci voor de rechtzetting. Zal nog beter uit mijn doppen moeten kijken of toch nog eens checken of het wel klopt wat ik hier allemaal zeg. 🙂
Het is juist daarom dat we samen zoeken he 😉
Gebruikersavatar

astridm26 mar 2018, 23:18

 287
Klaartje schreef:Klopt, Joke is Chiroleidster geweest, dacht ik ergens in de pers gelezen te hebben. Mja, bij de chiro doen ze op kamp wel eens zo'n dingen, vermoed ik. Voor Joke was het duidelijk niet de eerste keer dat ze zo moest "abseilen", zoals ze dat zo mooi zeggen in Nederland. 🙂
Als je mee wilt doen aan De Mol weet je dat je veel fysieke opdrachten gaat krijgen. Paintball, fietsen, hardlopen, raften, abseilen/rappel ( 😉 ) en meer van dat. Daar ga je dan dus op trainen als je het spel serieus wilt spelen. Dat je niet eens weet wat het is (Jeffrey geloof ik) vind ik veel opvallender.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7