Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy25 mar 2018, 22:19

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De groep moet in de Coyote Canyon per twee langs een rotswand abseilen. Het duo dient samen te werken om een vraag op te lossen. De éne gaat links en leest de vraag, de andere daalt rechts af en ziet vier mogelijke antwoorden. Elk goed antwoord levert 1000 euro op voor de groepspot. Presentator Gilles duidt de spelers op het feit dat er voor de persoon die het snelst beneden is een omslag wacht met de cliffhanger van de aflevering die hem of haar veel voordeel kan opleveren. Deze envelop mag pas na de eerste eliminatie geopend worden.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

jari.bourgois25 mar 2018, 23:41

 5
Ik vind het bizar hoe Pascalle de afdaling neemt naar beneden. Ik veronderstel dat ze in het leger dit wel eens heeft moeten doen. Ze leest zelf niet wat er op het bord staat... Ik had van deze deelneemster een vlottere afdalen verwacht. Maar met deze afdaling traag te nemen kon ze niet echt "mollen".
Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje26 mar 2018, 00:27

 2245  Uma
Joke was wel heel rap beneden, moet ik zeggen. Ook de manier waarop ze afdaalde doet vermoeden dat ze dat al eens ooit eerder had gedaan. Of zou ze geoefend hebben? Na het afdalen, gokte ze ook maar een antwoord, ik had zelfs de indruk dat ze niet eens de vraag had gehoord. Om zeker te zijn van die enveloppe met de geheime boodschap? Ze trok wel bleekjes weg bij het lezen van de brief en maakte zich zo snel uit de voeten, alsof er daar een bom ging ontploffen. Ik vond het al een rare voor de uitzending begon, nu nog meer. Haar reactie op die brief was zo vreemd, dat het me zelfs slecht geacteerd leek.
Gebruikersavatar

Mateo26 mar 2018, 00:36

 870
Het leek wel tevoren zo ingestudeerd.

Waarschijnlijk stond er ook in de brief: "Zie niemand van de kandidaten aan, antwoord niet op vragen, kijk na het lezen van de brief even alsof je perplex bent, draai je dan zonder iets te zeggen abrupt om en verdwijn via de poort naar de uitgang. Daar wacht een truck op je. Kruip onder het zeil in de laadbak, kijk nog even koud in de camera en dan word je solo vervoerd naar je volgende bestemming".
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 00:44

 3483  Uma
Klaartje schreef:...Ik vond het al een rare voor de uitzending begon, nu nog meer. Haar reactie op die brief was zo vreemd, dat het me zelfs slecht geacteerd leek.
De cliffhanger is er echt wel één. OP het eind was een een soort trailer van volgende week en die toonde een beeld van Joke in een soort paintball outfit? en doet vermoeden dat ze een opdracht alleen moet afwerken en dat er iets van afhangt dat bepalend is voor haar toekomst in De Mol. Een leuker einde van de aflevering dan een vrijstelling of een joker. Het gaf wel een verontrustend effect :batman:
Gebruikersavatar

Niffler26 mar 2018, 01:04

 62
Klaartje schreef:Ook de manier waarop ze afdaalde doet vermoeden dat ze dat al eens ooit eerder had gedaan. Of zou ze geoefend hebben?
Mijn vriendin zei exact hetzelfde, en hoewel het mij niet opgevallen was eerst gaat het inderdaad wel bijzonder vlot. Het is niet onredelijk dat een mol hier de opdracht gekregen had om de enveloppe te bemachtigen, eventueel door intensief te oefenen op voorhand op die afdaling.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 09:20

 3483  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik dacht dit ook. Leek me geoefend om zeker de envelop te hebben.
Joke is duidelijk sportief, dat zie je aan haar lichaamsbouw. Het zou me niet verwonderen mocht ze aan muurklimmen doen en dan heeft ze wat ervaring met abseilen (misschien beter bekend als rappel).
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 09:30

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Joke is duidelijk sportief, dat zie je aan haar lichaamsbouw. Het zou me niet verwonderen mocht ze aan muurklimmen doen en dan heeft ze wat ervaring met abseilen (misschien beter bekend als rappel).
Helemaal mee akkoord, je ziet al onmiddellijk aan haar lichaamsbouw dat ze heel sportief is. Als je trouwens googled op haar naam en naar de afbeeldingen gaat, zie je haar wel eens op een podium van (denk ik) loopwedstrijden staan.

In elk geval denk ik niet dat de mol zo de aandacht op zichzelf zou vestigen. Ik denk dat Joke kandidaat nr. 1 is om het spel te winnen: zeer intelligent en fysiek helemaal in orde.
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2018, 09:57

 3547  Sven
Ivm Pascal: op zee zijn er niet veel rotsen e...
😃

trouwens: ik zie op de foto dat ze niet aan de rotsen kan, dus gewoon laten zakken is de boodschap.
En met een handschoen zou het een heel stuk makkelijker gaan, gewoon touw laten glijden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:38

 8153
Klaartje schreef:Joke was wel heel rap beneden, moet ik zeggen. Ook de manier waarop ze afdaalde doet vermoeden dat ze dat al eens ooit eerder had gedaan. Of zou ze geoefend hebben? Na het afdalen, gokte ze ook maar een antwoord, ik had zelfs de indruk dat ze niet eens de vraag had gehoord. Om zeker te zijn van die enveloppe met de geheime boodschap? Ze trok wel bleekjes weg bij het lezen van de brief en maakte zich zo snel uit de voeten, alsof er daar een bom ging ontploffen. Ik vond het al een rare voor de uitzending begon, nu nog meer. Haar reactie op die brief was zo vreemd, dat het me zelfs slecht geacteerd leek.
Joke had dat zeker al minstens 1x eerder gedaan. Ze heeft het zelfs gezegd, toen iemand opmerkte dat hij/zij (weet niet meer wie) het niet goed zag zitten. Toen zei ze iets in de aard van "Maar allee, d'as toch niet moeilijk, da's gewoon afdalen aan een touw". Zou kunnen dat ze er ook aan toegevoegd heeft dat je een harnas draagt (ofwel zei iemand anders dat).
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 10:38

 3483  Uma
masterveecee schreef:Ivm Pascal: op zee zijn er niet veel rotsen e...
😃
Je vergeet de legende van de sirenes die door hun gezang de schepen naar de rotsen lokten zodat ze te pletter voeren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7