Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

mollig1817 apr 2018, 19:22

 229  Bert
ik had dat hier al eens in het topic gepost dat ik mij kon voorstellen dat die opdracht veel te snel gedaan was. Dat was enige opdracht die dag en die begon s'ochtends. en ze verbleven daar in afgezonderd gastenhuis.

Ik vind niet dat dat interview over dat scenario Lloyd of Joke uitsluit.

Lloyd was de persoon die de wagen toen ze eigenlijk al eerder in de buurt van Joke waren, foutief een andere kant uitstuurde.
Hij heeft uiteindelijk ook de trekker overgehaald waardoor er sowieso geen geld in de pot kwam.

Joke anderzijds werd ook gewoon op slechts denkbare moment onderschept, waardoor het voor haar improviseren werd. Misschien dat ze daarom ook wel zo emotioneel reageerde omdat ze niet heeft kunnen doen wat van haar verwacht werd.

Wie ik eerder zou uitsluiten op basis van die info is pascal. Gezien haar tactiek gevolgd werd en de proef door deze tactiek zo snel gedaan was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 19:28

 8153
mollig18 schreef:Wie ik eerder zou uitsluiten op basis van die info is pascal. Gezien haar tactiek gevolgd werd en de proef door deze tactiek zo snel gedaan was.
Ze hebben de tactiek van PascalE net niet gevolgd: zij wilde pick-up geld laten ophalen. Baha zei dat het beter was dat de paarden voor het geld gingen en dat scenario hebben ze gevolgd.
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 apr 2018, 19:44

 1690  Sven
mollig18 schreef:ik had dat hier al eens in het topic gepost dat ik mij kon voorstellen dat die opdracht veel te snel gedaan was. Dat was enige opdracht die dag en die begon s'ochtends. en ze verbleven daar in afgezonderd gastenhuis.

Ik vind niet dat dat interview over dat scenario Lloyd of Joke uitsluit.

Lloyd was de persoon die de wagen toen ze eigenlijk al eerder in de buurt van Joke waren, foutief een andere kant uitstuurde.
Hij heeft uiteindelijk ook de trekker overgehaald waardoor er sowieso geen geld in de pot kwam.

Joke anderzijds werd ook gewoon op slechts denkbare moment onderschept, waardoor het voor haar improviseren werd. Misschien dat ze daarom ook wel zo emotioneel reageerde omdat ze niet heeft kunnen doen wat van haar verwacht werd.

Wie ik eerder zou uitsluiten op basis van die info is pascal. Gezien haar tactiek gevolgd werd en de proef door deze tactiek zo snel gedaan was.
Lloyd zou hier als hij de mol was in de ideale positie zitten door haar niet af te schieten. Hij zou kunnen opperen om toch niet te schieten want geen geld dan, en zo de verdenking van hem afschuiven.
Joke heeft als mol niks aan de pasvragen dus waarom stelt ze dan geen gelijke verdeling voor na de eerste weigering? Dat zou heel onverdacht overkomen mocht ze iets zeggen als: "Ja, ik had eigenlijk een pasvraag achtergehouden, want ik wou ze zo graag, maar ik ga akkoord met een 2-2-2-2 verdeling." Nu maken ze zich beiden verdacht, en dat komt alleen een kandidaat goed uit.
Gebruikersavatar

mollig1817 apr 2018, 19:50

 229  Bert
het was Pascale haar idee om al tamelijk vroeg met die helicopter te vertrekken waardoor Joke heel snel gelokaliseerd werd
Gebruikersavatar

joachim.morrens17 apr 2018, 20:09

 200  Yens
Akkoord met Jay Lo:

Ik vind wel dat Lloyd inderdaad hier meer onverdacht door overkomt. Hij bood geen enkel weerwerk om Joke neer te knallen... (tegenover Jeffrey dan bedoel ik vooral).
Joke... tja, inderdaad. Bij een 2-2-2-2 had de rest misschien makkelijker akkoord gegaan, en dat had veel meer in de lijn geweest van wat een Mol zou doen...Waarom zou de mol een pasvraag achterhouden voor zichzelf? Aan de andere kant, kan nu misschien haar emotionele reactie nadien ook gezien worden als een actie die past als Mol zijnde (en niet alleen als kandidaat) -- de ontgoocheling dat de proef te vroeg mislukt is zou ook ontgoochelend geweest zijn als Mol.

Vooral Lloyd zou ik nu echt bijna uitsluiten. Joke weet ik niet. Heeft er iemand een inzicht op de vraag waarom Joke als mol ook er baat bij zou hebben om een pasvraag achter te houden?

Misschien moet ik heel die opdracht eens herbekijken om te zien wie echt ontgoocheld was dat Joke zo snel dood was. Pieter sowieso, en Bahador meen ik was ook niet zo blij.

Iig volledig akkoord met chicawah dat ze dat nooit zo hadden mogen zeggen in een interview, want dit kan ons op een nieuw spoor zetten. Flater van jewelste
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2018, 21:29

 767  Yens
joachim.morrens schreef:Akkoord met Jay Lo

Vooral Lloyd zou ik nu echt bijna uitsluiten. Joke weet ik niet. Heeft er iemand een inzicht op de vraag waarom Joke als mol ook er baat bij zou hebben om een pasvraag achter tehouden
..
Ja zeker, voor de TV kijker. Niemand! Van mijn vrienden verdenkt haar, ik sinds de kist en pillamp.
Ze zegt ook tijdens die opdracht dat ze wil onderhandelen en zo, nergens voor nodig om dat luidop te zeggen behalve voor de kijker.
Door het opzichtig melden van ik heb een pasvraag achtergehouden, is ze net nog minder verdacht voor meeste kijkers want waarom zou een mol dat doen?
Gebruikersavatar

Margot318 apr 2018, 10:11

 91
Jay-Lo schreef: Joke heeft als mol niks aan de pasvragen dus waarom stelt ze dan geen gelijke verdeling voor na de eerste weigering? Dat zou heel onverdacht overkomen mocht ze iets zeggen als: "Ja, ik had eigenlijk een pasvraag achtergehouden, want ik wou ze zo graag, maar ik ga akkoord met een 2-2-2-2 verdeling." Nu maken ze zich beiden verdacht, en dat komt alleen een kandidaat goed uit.
als joke mol zou zijn (wat ik niet denk) dan zou een 2-2-2-2 verdeling sneller aanvaard worden, en dan zijn er kandidaten met pasvragen. Als mol kan je ook zorgen dat niemand iets heeft, door haar zelf te laten afknallen door een minder aanlokkelijk voorstel te doen. maar ik denk toch dat ze als kandidaat gewoon meer kans wou maken om door te gaan
Gebruikersavatar

james.waker19 apr 2018, 22:00

 417
joachim.morrens schreef: Heeft er iemand een inzicht op de vraag waarom Joke als mol ook er baat bij zou hebben om een pasvraag achter te houden?.
lijkt me net een molse actie dit, door een pasvraag achter te houden wordt de kans dat ze afgeschoten werd net veel groter, en als ze de mol is, wou ze dat natuurlijk.... als ze de mol niet is, dan kon ze die zogezegde verloren pasvraag toch gewoon opvissen & gebruiken bij de eliminatie?

maar indien ze mol is, mag ze ook een oscar krijgen van mij, want dat geruzie zag er toch wel heel echt uit.. enkel dat lachje nadat ze afgeschoten werd levert een strafpunt op in dat geval
Gebruikersavatar

kris.pollaris23 apr 2018, 06:15

 6
james.waker schreef:lijkt me net een molse actie dit, door een pasvraag achter te houden wordt de kans dat ze afgeschoten werd net veel groter, en als ze de mol is, wou ze dat natuurlijk.... als ze de mol niet is, dan kon ze die zogezegde verloren pasvraag toch gewoon opvissen & gebruiken bij de eliminatie?

maar indien ze mol is, mag ze ook een oscar krijgen van mij, want dat geruzie zag er toch wel heel echt uit.. enkel dat lachje nadat ze afgeschoten werd levert een strafpunt op in dat geval
Blijft wel opvallend dat joke steeds fanatiek voor pasvragen gaat en vrijstellingen. Dit toch als enige die dit concequent blijft doen. Ook opvallend vind ik de laatste afleveringen dat ze fanatiek het spel speelt. Maar nog steeds het minste geld op brengt van alle kandidaten. Dit mogelijk om vetrouwen te winnen van kandidaten? En deze zo naar huis te spelen?
Gebruikersavatar

Laleia23 apr 2018, 08:25

 306
kris.pollaris schreef:Blijft wel opvallend dat joke steeds fanatiek voor pasvragen gaat en vrijstellingen. Dit toch als enige die dit concequent blijft doen. Ook opvallend vind ik de laatste afleveringen dat ze fanatiek het spel speelt. Maar nog steeds het minste geld op brengt van alle kandidaten. Dit mogelijk om vetrouwen te winnen van kandidaten? En deze zo naar huis te spelen?
Gilles deed dat in elk geval ook. Toch zie ik ik persoonlijk in Joke meer een fanatieke kandidate zoals Cathy dan een mol.
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2018, 08:39

 3423  Yens
Laleia schreef:Gilles deed dat in elk geval ook. Toch zie ik ik persoonlijk in Joke meer een fanatieke kandidate zoals Cathy dan een mol.
In vergelijking met Joke was Cathy een onschuldig lammetje 😃 Man, man, man van een fanatiek dametje gesproken zeg.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23