Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:14

 2204
Brief aan Joke (dacht niet dat dit hier al volledig stond):


Afbeelding
Gebruikersavatar

JKpowned02 apr 2018, 13:25

 259
Op minuut 19:17 verspreekt Bahador zich en zegt "wij zijn het mol teken aan het opwarmen" zij hebben geen mol teken maar een euro teken en in de ondertiteling laten ze het woord mol weg waardoor het gewoon als teken wordt vertaald? Beetje vreemd.
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:26

 2204
Frolva schreef:Konden er zowel 'pasvragen' als geld worden gewonnen, of wat het het één of het ander?
Interessante vraag. :mrgreen:

Het is het één of het ander.
- geld is enkel verdiend indien Joke kan worden afgeschoten vooraleer de de laatste haciënda bereikt
- pasvragen worden verzilverd indien Joke haciënda bereikt zonder afgeschoten te worden
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:28

 2204
Het is Steve die als eerste zegt:

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 13:39

 8153
Heinz schreef:Nee, ze stelt voor dat de auto op twee plaatsen geld brandmerkt en dat naar de Haciënda brengt. Pas als Pieter het plan in twijfel trekt zien we Baha het voorstel doen om met de paarden geld op te gaan halen.
Ah zo. Ik moet de aflevering nog eens opnieuw bekijken.
Dus Baha stelt voor dat de ruiters het geld ophalen, is de eerste die zegt dat hij wil paardrijden zegt dan, volgens mij als hij zelfs al op zijn paard zit, dat hij niet wil galopperen...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 13:40

 8153
JKpowned schreef:Op minuut 19:17 verspreekt Bahador zich en zegt "wij zijn het mol teken aan het opwarmen" zij hebben geen mol teken maar een euro teken en in de ondertiteling laten ze het woord mol weg waardoor het gewoon als teken wordt vertaald? Beetje vreemd.
Scherp opgemerkt. Daar ga ik zeker op letten bij het herbekijken.
Het kan natuurlijk ook dat hij het euroteken bedoelt maar zonder bijbedoelingen molteken zegt.
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:48

 2204
Iemand die begrijpt waarom Joke en Channy 10 minuten hebben gewacht alvorens met de helikopter te vertrekken?
Ik weet dat hun vliegtijd beperkt was tot 20 minuten, maar zie geen voordeel in het wachten. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 13:51

 8153
Frolva schreef:Interessante vraag. :mrgreen:

Het is het één of het ander.
- geld is enkel verdiend indien Joke kan worden afgeschoten vooraleer de de laatste haciënda bereikt
- pasvragen worden verzilverd indien Joke haciënda bereikt zonder afgeschoten te worden
M.a.w.: ze moeten Joke zo snel mogelijk uitschakelen en kunnen dan rustig overal geld ophalen en in de kruik deponeren?
Als enkelen al de hacienda bereikt hebben en zelfs al wat geld in de kruik gegooid hebben maar er niet in slagen Joke neer te knallen voor die haar pasvragen in de kruik gooit, wint Joke toch?

Pffff... dringend tijd dat iemand eens een reeks screenshots post waarin Gilles de regels uitlegt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 13:52

 8153
Frolva schreef:Iemand die begrijpt waarom Joke en Channy 10 minuten hebben gewacht alvorens met de helikopter te vertrekken?
Ik weet dat hun vliegtijd beperkt was tot 20 minuten, maar zie geen voordeel in het wachten. 😉
Ik stelde gisteren bij het bekijken luidop de vraag en kreeg het antwoord dat de heli pas mocht vertrekken na 10 minuten.
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 13:55

 2204
JKpowned schreef:Op minuut 19:17 verspreekt Bahador zich en zegt "wij zijn het mol teken aan het opwarmen" zij hebben geen mol teken maar een euro teken en in de ondertiteling laten ze het woord mol weg waardoor het gewoon als teken wordt vertaald? Beetje vreemd.
Scherpe observatie!

Lijkt met een (begrijpelijke) verspreking te zijn. 😉
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 14:05

 2204
chicawah schreef:M.a.w.: ze moeten Joke zo snel mogelijk uitschakelen en kunnen dan rustig overal geld ophalen en in de kruik deponeren?
Als enkelen al de hacienda bereikt hebben en zelfs al wat geld in de kruik gegooid hebben maar er niet in slagen Joke neer te knallen voor die haar pasvragen in de kruik gooit, wint Joke toch?

Pffff... dringend tijd dat iemand eens een reeks screenshots post waarin Gilles de regels uitlegt.
De regels worden nogal 'verspreid' uitgelegd.

Mijn post ging enkel over de vraag of zowel geld als pasvragen mogelijk waren, en dat is niet het geval (voor het geld moest Joke worden afgeschoten, voor de pasvragen moest ze de haciënda bereiken zonder afgeschoten te worden).

Op het moment dat Joke wordt afgeschoten stopt het spel. Volgens mij wordt dat niet duidelijk uitgelegd, maar de kandidaten weten het wel. Channy zegt

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 14:20

 2204
De manier waarop Steve en Bahador proberen het ijzer op te warmen, vind ik ook maar vreemd.
Ze houden het vlak tegen de brander aan, in plaats van tegen de vlam.
Verdacht! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23