Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2018, 21:05

 8153
Holmes schreef:Het doekje kan een beetje anders liggen door al het geschud onderweg. Het ligt immers niet vast maar er los op.
Het lintje kan in het kistje geschoven zijn als het deksel bvb niet hard spant.
Jeffrey ziet vrouw niet maar voelt ze plots en stopt daarom met spreken. Let maar op plaats van zijn hand wanneer hij stopt...
Een jas geblinddoekt in een rugzak steken is niet zo moeilijk als je een rits kan voelen en je rugzak een beetje kent.
Als Salvador knokige schouders heeft, kan je wel vermoeden dat hij geen rond buikje heeft.
Scherp gezien. Toch blijft het feit dat er iets mis is met de volgorde van de boekjes in de kist.
Gebruikersavatar

marc.roose05 apr 2018, 22:51

 193  Sven
chicawah schreef:Scherp gezien. Toch blijft het feit dat er iets mis is met de volgorde van de boekjes in de kist.

'k heb dat eens aandachtig bekeken... volgens mij zitten al de boekjes tot en met geel met de rugzijde naar boven,de volgende zaten met de rugzijde naar onder ... en hebben ze ,om het ordentelijk te maken, de laatste boekjes er opnieuw (omgedraaid) ingestoken . 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 apr 2018, 09:02

 8153
marc.roose schreef:'k heb dat eens aandachtig bekeken... volgens mij zitten al de boekjes tot en met geel met de rugzijde naar boven,de volgende zaten met de rugzijde naar onder ... en hebben ze ,om het ordentelijk te maken, de laatste boekjes er opnieuw (omgedraaid) ingestoken . 😃
Wellicht is het zo gegaan en moet er niet teveel achter gezocht worden.
Gebruikersavatar

sophie.fastré06 apr 2018, 13:38

 32  Bert
Wie iemand eigenlijk of Katrien en Jeffrey beelden krijgen te zien van de andere proef? :roll:
Ik bedoel maar.. ze zien heel de dag niets en op het einde moeten ze vragen oplossen + handen tonen voor de hele groep.
Dit geeft de groep toch meer voordeel :?:

Bij andere proeven is dat ook wel een beetje het geval maar daar hangt het meer af of je de proef wint of niet om door te gaan en zo meer te weten te komen. Hier is dit niet het geval.

Vorig jaar was dit ook het geval met de dierenproef / zingen. Toen zat de mol wel in de kleinste groep 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 apr 2018, 18:45

 1690  Sven
sophie.fastré schreef:Wie iemand eigenlijk of Katrien en Jeffrey beelden krijgen te zien van de andere proef? :roll:
Ik bedoel maar.. ze zien heel de dag niets en op het einde moeten ze vragen oplossen + handen tonen voor de hele groep.
Dit geeft de groep toch meer voordeel :?:

Bij andere proeven is dat ook wel een beetje het geval maar daar hangt het meer af of je de proef wint of niet om door te gaan en zo meer te weten te komen. Hier is dit niet het geval.

Vorig jaar was dit ook het geval met de dierenproef / zingen. Toen zat de mol wel in de kleinste groep 😂
Ik denk dat het allemaal moeten hebben van de hulp van hun medekandidaten. En hopen dat ze de juiste informatie krijgen.
Wat betreft Eline in de zangproef, ik weet niet of dat haar bedoeling was om daar te zitten, het was vooral omdat Annelies haar aanduidde als goede zangeres dat ze geen keus meer had.