Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Klaartje02 apr 2018, 20:10

 2245  Uma
Margot3 schreef:ik snap niet goed wat het nut zou zijn om een blinddoek te leggen waar iemand iets kan door zien terwijl eender wie die kon nemen. + waarom zou de mol nut hebben om dingen te zien in deze proef?
ik denk dat ze minder ergens tegenliep omdat ze dichter (schuin achter) de gids liep en Jeffrey verder.

Waarschijnlijk hebben ze er veel langer over gedaan om die kleren aan te doen dan wat wij zagen op TV. Echt toffe tv is het niet als je daar mensen 20 minuten moet zien staan sukkelen met hun kleren.
Het ging mij ook zuiver om de vaststelling dat Katrien minder moeite leek te hebben met zich geblinddoekt te verplaatsen dan Jeffrey, die diverse malen ergens tegenop liep. Enkel die vaststelling, ik maak geen enkele, maar dan ook geen enkele insinuatie dat zij de mol zou zijn of dat het nuttig zou zijn voor de mol om toch iets te zien door die blinddoek.

Sommigen willen ook altijd iets anders zien in wat ik schrijf en lezen veel te veel, echt massa's veel te veel, tussen de lijnen. Geloof me vrij, in mijn hoger bericht staat echt niks maar dan ook helemaal niks nul de botten nada niente rien de knots tussen de lijnen, daar staat alleen blanco space. Basta cosi. 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator02 apr 2018, 20:40

 3483  Uma
Klaartje schreef:Sommigen willen ook altijd iets anders zien in wat ik schrijf en lezen veel te veel, echt massa's veel te veel, tussen de lijnen.
Minder ruimte tussen de lijnen laten , Klaartje 😛
Gebruikersavatar

kim.baudart03 apr 2018, 00:10

 138
Klaartje schreef:Het ging mij ook zuiver om de vaststelling dat Katrien minder moeite leek te hebben met zich geblinddoekt te verplaatsen dan Jeffrey, die diverse malen ergens tegenop liep. Enkel die vaststelling, ik maak geen enkele, maar dan ook geen enkele insinuatie dat zij de mol zou zijn of dat het nuttig zou zijn voor de mol om toch iets te zien door die blinddoek.
Klopt, heb je inderdaad niet geschreven. Waar zaten mijn gedachten... Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat we hier op een forum zitten waar we allemaal dingen aan het opsommen zijn die bepaalde kandidaten meer of minder verdacht maken als de mol, en dat ik daardoor dacht dat dat waarschijnlijk was wat je bedoelde 😉
Gebruikersavatar

Klaartje03 apr 2018, 11:01

 2245  Uma
Ik heb nog een andere opmerking over deze opdracht, die ook weer niet echt hoeft te wijzen op verdachte zaken die wijzen naar een mogelijke mol (zeg ik er maar direct bij 🙂 ).

Is het geen gelukkig toeval dat een man en een vrouw deze opdracht moesten doen? Stel dat ze 's morgens aan de ontbijttafel hadden overeengekomen dat Pieter en Lloyd of Joke en Channy de twee blinden zouden zijn, zou dat dan niet een beetje vreemd zijn en hier en daar niet kloppen met het verhaal dat de gids vertelde?

Het ging toch om een rondleiding door de meest romantische stad van Mexico, met als slotscène de traditionele kus van het koppel geliefden in het beroemde straatje. In het oerkatholieke Mexico wordt daar toch verondersteld dat de geliefden een heterokoppel zijn, zou ik zo denken. Anders klopt het ook niet echt met de anekdote van de gids.

Misschien hadden we een stukje hilarische televisie kunnen krijgen, indien priester Pieter en jonge blonde god Lloyd een koppel Mexicaanse Don Juans op de mond zouden kussen, in de veronderstelling dat ze elkaar kusten! Of Joke en Channy, die gekust worden door een koppel wulpse Juanita's. Vier had hier zeker naar Mexicaanse normen "taboe doorbrekende" televisie kunnen maken!

Of zou Pieter daar achteraf een blaam van het bisdom voor krijgen? Vloeken tot daar aan toe, maar een man staan kussen in een steegje! 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 11:12

 8153
Klaartje schreef:Ik heb nog een andere opmerking over deze opdracht, die ook weer niet echt hoeft te wijzen op verdachte zaken die wijzen naar een mogelijke mol (zeg ik er maar direct bij 🙂 ).

Is het geen gelukkig toeval dat een man en een vrouw deze opdracht moesten doen? Stel dat ze 's morgens aan de ontbijttafel hadden overeengekomen dat Pieter en Lloyd of Joke en Channy de twee blinden zouden zijn, zou dat dan niet een beetje vreemd zijn en hier en daar niet kloppen met het verhaal dat de gids vertelde?

Het ging toch om een rondleiding door de meest romantische stad van Mexico, met als slotscène de traditionele kus van het koppel geliefden in het beroemde straatje. In het oerkatholieke Mexico wordt daar toch verondersteld dat de geliefden een heterokoppel zijn, zou ik zo denken. Anders klopt het ook niet echt met de anekdote van de gids.

Misschien hadden we een stukje hilarische televisie kunnen krijgen, indien priester Pieter en jonge blonde god Lloyd een koppel Mexicaanse Don Juans op de m...
😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2018, 12:08

 3423  Yens
Klaartje schreef:Ik heb nog een andere opmerking over deze opdracht, die ook weer niet echt hoeft te wijzen op verdachte zaken die wijzen naar een mogelijke mol (zeg ik er maar direct bij 🙂 ).

Is het geen gelukkig toeval dat een man en een vrouw deze opdracht moesten doen? Stel dat ze 's morgens aan de ontbijttafel hadden overeengekomen dat Pieter en Lloyd of Joke en Channy de twee blinden zouden zijn, zou dat dan niet een beetje vreemd zijn en hier en daar niet kloppen met het verhaal dat de gids vertelde?

Het ging toch om een rondleiding door de meest romantische stad van Mexico, met als slotscène de traditionele kus van het koppel geliefden in het beroemde straatje. In het oerkatholieke Mexico wordt daar toch verondersteld dat de geliefden een heterokoppel zijn, zou ik zo denken. Anders klopt het ook niet echt met de anekdote van de gids.

Misschien hadden we een stukje hilarische televisie kunnen krijgen, indien priester Pieter en jonge blonde god Lloyd een koppel Mexicaanse Don Juans op de m...
Ja, en beeld je dan maar eens in dat als er twee mannen gekozen waren, dat een van de twee zich in dat kleed had moeten wurmen 😂
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 12:35

 3483  Uma
Klaartje schreef:Ik heb nog een andere opmerking over deze opdracht, die ook weer niet echt hoeft te wijzen op verdachte zaken die wijzen naar een mogelijke mol (zeg ik er maar direct bij 🙂 )
....
Your mind is very intriguing, perhaps disturbed, frightening sometimes.
Beware those who cross your path 😎
Gebruikersavatar

masterveecee03 apr 2018, 13:33

 3547  Sven
Ter info: start/verzamelplaats waar GDC de uitleg deed, is Monumento al Pipila Guanajuato
link google maps
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 14:14

 2204
Was een opdracht voor een man en een vrouw. 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje03 apr 2018, 14:18

 2245  Uma
Frolva schreef:Was een opdracht voor een man en een vrouw. 😉

Afbeelding
Mysterie opgelost!
Gebruikersavatar

Mateo03 apr 2018, 17:20

 870
Ja, maar wat zou een genderneutrale opdracht mooi zijn geweest!
Gebruikersavatar

Mola Lisa03 apr 2018, 19:04

 328  Uma
Wat ik me afvraag :

1.- Waarom moesten Katrien en Jeffrey die blinddoeken onmiddellijk aandoen ? Waarom moesten zijn geblinddoekt "toekijken" hoe de anderen oefenden ? Waarom geblinddoekt in de auto ?

2.- Jeffrey zegt als ze de menudo moeten herkennen : "daar zaten plekskes op". Kon Jeffrey dan iets zien of betekent plekskes in het Antwaarps iets anders ?