Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2018, 09:14

 8153
lorenzo.dejongh schreef:Maar Katrien had toch een blinddoek op 😛
Maar de kijkers niet hé! :mrgreen:
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh05 apr 2018, 09:23

 344  Sven
chicawah schreef:Maar de kijkers niet hé! :mrgreen:
Niet? Ik heb thuis trouw meegedaan voor "the full experience" 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2018, 09:51

 3483  Uma
lorenzo.dejongh schreef:Niet? Ik heb thuis trouw meegedaan voor "the full experience" 😉
euh...? :oops: zozo, ik begrijp dat dit verlichting kan brengen, maar ik zou de details toch niet op het forum gooien: er zijn hier immers jonge lezers en een priester (hoewel die er zelf geen probleem van maakt om expliciete bewoording te gebruiken 😉 )
Gebruikersavatar

Jansen05 apr 2018, 10:14

 3423  Yens
sophie.fastré schreef:Ik vind Katrien haar reactie raar als ze zegt dat Jeffrey ZEKER NIET in haar molboekje mag kijken. Waarom zou dit zijn? :roll:
Twee mogelijkheden waarschijnlijk? Ofwel is Katrien de mol en zou Jeffrey dit zeker weten als hij haar boekje zou lezen? Ofwel verdenkt Katrien Jeffrey en zou hij dat ook te weten komen.

Ik vond dat meedragen van al die molboekjes trouwens een zeer vreemde opdracht. Het boekje van de mol zit er toch ook tussen - wie het ook mag zijn? Wat schrijft de mol in zijn molboekje? Volgens mij toch andere dingen dan een gewone kandidaat? Ofwel is de mol op voorhand (voor het programma begon) gebrieft om niks verdachtmakend in zijn / haar molboekje te schrijven omdat deze opdracht ging komen.

De mol had zeker en vast ook wel een reden om in de boekjes te kijken: weten wie hem of haar al verdacht om op die manier het spel op die personen af te stemmen. Het feit dat Katrien en Jeffrey voor deze opdracht geselecteerd werden, doet me vermoeden dat ze niet verdacht werden door de andere kandidaten. Anders was er wel protest gerezen.
Gebruikersavatar

djennix05 apr 2018, 10:26

 51
eveline.vanhemel schreef:
Ofwel is de mol op voorhand (voor het programma begon) gebrieft om niks verdachtmakend in zijn / haar molboekje te schrijven omdat deze opdracht ging komen.

De mol had zeker en vast ook wel een reden om in de boekjes te kijken: weten wie hem of haar al verdacht om op die manier het spel op die personen af te stemmen. Het feit dat Katrien en Jeffrey voor deze opdracht geselecteerd werden, doet me vermoeden dat ze niet verdacht werden door de andere kandidaten. Anders was er wel protest gerezen.
De mol kent elke opdracht op voorhand, en weet dus ook met 100% zekerheid wat er zal komen. De mol wordt goed gebrieft door de productie en heeft volgens mij geen enkele reden om in de boekjes te kijken.

Van de 3 opdrachten vond ik deze opdracht de minst gunstige voor de mol om te saboteren. Ge moet als mol maar de pech hebben om daar met een fervent kanidaat opgezadeld te zitten, die de 3 vragen als niks oplost. 😂
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 apr 2018, 10:28

 2354  Uma
chicawah schreef:Als Jeffrey de mol is, dan wist hij van dat doekje, maar een mol heeft geen enkele reden om in de boekjes te kijken.
Dat weet ik nog niet zo zeker! De Mol is misschien wel benieuwd of hij al wordt verdacht of niet, al kan hij dat evengoed aan de productie vragen. Als hij door iemand wordt verdacht, dan kan hij kijken naar wie hij nog verdenkt en dan ervoor zorgen dat diegene het meest naar voor wordt gebracht bij een mislukte proef.
Zelf denk ik dat De Mol bij de Baseball-opdracht zat.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 apr 2018, 10:30

 2354  Uma
chicawah schreef:"Groeten van de mol" of zo :mrgreen:
Is wel heel riskant om te doen... Er zijn er maar 2 die aan die opdracht meedoen!
Gebruikersavatar

Jansen05 apr 2018, 11:03

 3423  Yens
djennix schreef:De mol kent elke opdracht op voorhand, en weet dus ook met 100% zekerheid wat er zal komen. De mol wordt goed gebrieft door de productie en heeft volgens mij geen enkele reden om in de boekjes te kijken.
Ik denk ook wel dat de mol goed gebrieft wordt, maar of hij elke keer op de hoogte gebracht wordt van wie hem of haar verdenkt, daar ben ik toch niet zeker van.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2018, 12:39

 8153
djennix schreef:Van de 3 opdrachten vond ik deze opdracht de minst gunstige voor de mol om te saboteren. Ge moet als mol maar de pech hebben om daar met een fervent kanidaat opgezadeld te zitten, die de 3 vragen als niks oplost. 😂
Ja, lijkt mij ook.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 05 apr 2018, 12:45, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2018, 12:41

 8153
sophie.fastré schreef:Ik vind Katrien haar reactie raar als ze zegt dat Jeffrey ZEKER NIET in haar molboekje mag kijken. Waarom zou dit zijn? :roll:
Gewoon omdat ze niet wil dat iemand leest wat ze geschreven heeft. Of dat nu Jeffrey is of iemand anders doet er niet toe.
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2018, 16:51

 3483  Uma
sophie.fastré schreef: Ik vind Katrien haar reactie raar als ze zegt dat Jeffrey ZEKER NIET in haar molboekje mag kijken. Waarom zou dit zijn? :roll:
ZEKER NIET = NE ZEIKERT 😉
Gebruikersavatar

Holmes05 apr 2018, 20:24

 395
beagle schreef:Molboekjes verloop is niet koosjer - zie volgorde boekjes, uitstekend "lintje" later niet meer te zien en verschillende posities zwart doekje.
Begin proef : tussen 035.39 en 036.37. Kistje staat op grond. Katrien vest rond heupen, dan niet meer... blind in rugzak gepropt, dicht bij grond? ZIET Jeffrey dat meisje Katrien's hand grijpt en stopt hij daarom zijn abrupt "can you take..." op 036.57?


Einde opdracht : Hoe weet Katrien dat man 2 "te dik is"? Dat weet je niet door je hand op iemands schouder te leggen. Heeft zij de echte Salvador gezien?

Opening kistje - doekje ligt anders dan bij getoonde sluiting in 035.41
Het doekje kan een beetje anders liggen door al het geschud onderweg. Het ligt immers niet vast maar er los op.
Het lintje kan in het kistje geschoven zijn als het deksel bvb niet hard spant.
Jeffrey ziet vrouw niet maar voelt ze plots en stopt daarom met spreken. Let maar op plaats van zijn hand wanneer hij stopt...
Een jas geblinddoekt in een rugzak steken is niet zo moeilijk als je een rits kan voelen en je rugzak een beetje kent.
Als Salvador knokige schouders heeft, kan je wel vermoeden dat hij geen rond buikje heeft.