Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy01 apr 2018, 21:32

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Terwijl rondleiding gaande is, trekken de andere zeven kandidaten naar het basballterrein. Gilles is op zoek naar twee spelers die bij de les kunnen blijven en vijf die liever speeltijd hebben. De eerste twee moeten vragen beantwoorden met een moeilijkheidsgraad van het 5de leerjaar. De anderen bezorgen de vragen door het spelen van een bijzondere baseball-wedstrijd tegen kinderen. Een machine zou 60 ballen afvuren. Volgens de klassieke regels van het spel, mag degene die de bal met een bat weet te raken naar een honk lopen. Bij elke honk moeten ze een rode bal zien te vinden. Bij honk één zit deze in een ballenbad, op honk twee moeten ze die uit een zenuwspel halen terwijl de bal op honk drie uit een doolhof gehaald moet worden. Wie echter een homerun kan lopen, zorgt ervoor de quizzers geen vraag moeten beantwoorden.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/2.php
Gebruikersavatar

wim.geuens01 apr 2018, 22:57

 57  Uma
Lijkt me een goede opdracht voor de mol.
Ook al halen ze ballen binnen, (wat je als mol ook kan saboteren) kan je als mol ook een foutief antwoord geven op de "quiz".
De meeste posities in deze proef zijn "molbaar".
Gebruikersavatar

Margot301 apr 2018, 23:00

 91
wim.geuens schreef:Lijkt me een goede opdracht voor de mol.
Ook al halen ze ballen binnen, (wat je als mol ook kan saboteren) kan je als mol ook een foutief antwoord geven op de "quiz".
De meeste posities in deze proef zijn "molbaar".
klopt, beter dan de blinddoek proef
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 23:01

 429
Wat vinden jullie van Pieters homerun? Een bevestiging dat hij uit is op het geld, of een ultieme manier om als mol veel vertrouwen te winnen, gezien het maar 300 euro was...
Gebruikersavatar

sophie.fastré01 apr 2018, 23:04

 32  Bert
Heel slim wat Pieter doet... Als hij niet rent geraakt hij maar tot aan honk 1, dus zijn rode bal (als hij die vindt) maakt niets uit. Ook van Pascale niet. Met de homerun verzekert hij dat er nog geld gewonnen wordt. Pieter is duidelijk de mol niet
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 23:05

 8153
Als arts en hoog opgeleide niet weten hoeveel tanden een kindergebit heeft, de munteenheid van Rusland niet kennen, niet weten dat een mannelijke bij een dar is enz. De bedoeling zich verdacht te maken bij Channy? Het was er zo ver over dat die er natuurlijk niet intrapt. Wat dan weer wel een goede mollenstreek is, genre de oostkantons en ik-kan-niet-goed-fietsen-en-ik-ben-pompaf-dus-ik-stap-af van Eline.
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 23:06

 429
sophie.fastré schreef:Heel slim wat Pieter doet... Als hij niet rent geraakt hij maar tot aan honk 1, dus zijn rode bal (als hij die vindt) maakt niets uit. Ook van Pascale niet. Met de homerun verzekert hij dat er nog geld gewonnen wordt. Pieter is duidelijk de mol niet
Ja maar ocharme 300 euro, is dat het niet waard om je heel onverdacht te maken. Je ziet hoe heel de groep hem omhelst en hem bijna letterlijk op handen draagt, dat is toch dé ideale positie als mol

(voor de rest verdenk ik hem eerlijk gezegd nog niet echt)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 23:07

 8153
Kobe schreef:Wat vinden jullie van Pieters homerun? Een bevestiging dat hij uit is op het geld, of een ultieme manier om als mol veel vertrouwen te winnen, gezien het maar 300 euro was...
Volgens mij gewoon een heel ijverige poging om nog zoveel mogelijk geld binnen te rijven. Mooie loopstijl heeft hij wel 😉
Gebruikersavatar

sophie.fastré01 apr 2018, 23:08

 32  Bert
Pieter is de enige die geld verdient 😲 Rare mol zou ik dan denken 😃
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 23:10

 429
Nogmaals ik verdenk hem niet hoor, maar schrijf hem niet af voor die homerun 😉
Gebruikersavatar

Mateo01 apr 2018, 23:43

 870
chicawah schreef:Als arts en hoog opgeleide niet weten hoeveel tanden een kindergebit heeft, de munteenheid van Rusland niet kennen, niet weten dat een mannelijke bij een dar is enz. De bedoeling zich verdacht te maken bij Channy? Het was er zo ver over dat die er natuurlijk niet intrapt. Wat dan weer wel een goede mollenstreek is, genre de oostkantons en ik-kan-niet-goed-fietsen-en-ik-ben-pompaf-dus-ik-stap-af van Eline.
Volledig eens.
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2018, 08:32

 3423  Yens
chicawah schreef:Als arts en hoog opgeleide niet weten hoeveel tanden een kindergebit heeft, de munteenheid van Rusland niet kennen, niet weten dat een mannelijke bij een dar is enz. De bedoeling zich verdacht te maken bij Channy? Het was er zo ver over dat die er natuurlijk niet intrapt. Wat dan weer wel een goede mollenstreek is, genre de oostkantons en ik-kan-niet-goed-fietsen-en-ik-ben-pompaf-dus-ik-stap-af van Eline.
Inderdaad, eerst ook in de val getrapt maar hoe meer ik er over nadenk, hoe meer het inderdaad op een zeer goeie mollenstreek lijkt. Ik schrijf hem zeker nog niet af 🙂.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10