wim.geuens schreef:Bij het 2e liedje dat Steve moest "doorgeven" aan Jeffrey was het *ruige* liedje van de Duitse band Rammstein.
Er is (op het 1e zicht) geen Rammstein te bekennen, enkel James Hetfield van Metallica.
Na het herbekijken van alle beelden van deze opdracht, heb ik geen enkele Rammstein bandleden teruggevonden. (wie het wel kan terugvinden mag mij altijd corrigeren)
Het betreft hier het fragment dat begint aan 0.6.53 met Lady Gaga.
Het fragment van het Rammstein liedje komt uit de song "Du Hast".
Ramstein (in de geschiedenis, of waar deze band zijn naam van heeft, komt van een vliegtuigshow waar een vliegtuig in het public crashtte.)
Dit was mij ook opgevallen... maar het was Joke die moest 'doorgeven' aan Steve, Jeffrey moest 'rammen'.
Het is volgens mij ook 'Du hast' van Rammstein. Opvallend, Gilles vermeldt niet welk het tweede liedje is, en dus welke piñata het had moeten zijn.
De enige kandidaat met Rammstein in de playlist... is Steve, wel met 'Ohne Dich' maar toch wel een hint ongeacht. Ik vind het eigenlijk opvallend dat dit in zijn lijstje een plaats heeft, gezien de meer klassiekere artiesten en liedjes in zijn playlist.