Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 12:38

 229  Bert
hoe wist joke dat elton john er tussen hing?
Gebruikersavatar

geertn44410 apr 2018, 12:50

 236
beagle schreef:aanvulling :

Sia?

Afbeelding
Ik heb deze als Lady Gaga gerekend en die erachter hangt als Miley Cirrus.
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 12:50

 229  Bert
is nochtans sia
Gebruikersavatar

BeaVer10 apr 2018, 13:19

 1293  Uma
is inderdaad sia.

Dit is lady gaga:
Afbeelding
Gebruikersavatar

djennix10 apr 2018, 16:50

 51
steve.hendrikx schreef:Ik heb 4x de proef herbekeken en zie de zanger van rammstein niet hangen.
Idem! Aangezien ze enkel de zanger/componist tonen op de pinata's, vermoed ik dat Till Lindemann er ergens moet tussenhangen... maar na het fragment meermaals te hebben bekeken vind ik hem nergens terug :?

Anderzijds, voor diegenen die Rammstein kennen, hoe ga je Till beschrijven? Googel hem maar eens dan weet je wat ik bedoel 😛
Gebruikersavatar

Klaartje10 apr 2018, 19:18

 2245  Uma
djennix schreef:Idem! Aangezien ze enkel de zanger/componist tonen op de pinata's, vermoed ik dat Till Lindemann er ergens moet tussenhangen... maar na het fragment meermaals te hebben bekeken vind ik hem nergens terug :?

Anderzijds, voor diegenen die Rammstein kennen, hoe ga je Till beschrijven? Googel hem maar eens dan weet je wat ik bedoel 😛
Hoe komen jullie er toch bij dat er een nummer van Rammstein tussen zat in de liedjes die Steve moest herkennen?

Ik las hierboven ergens dat het zou gaan om het tweede liedje dat Steve moest herkennen, het zogenaamde "ruwe" nummer.

Dat is dus dat nummer met die schreeuw? Maar dat was toch de schreeuw van James Brown??

Ik begrijp de link met Rammstein dan niet.
Gebruikersavatar

Klaartje10 apr 2018, 19:35

 2245  Uma
Klaartje schreef:Hoe komen jullie er toch bij dat er een nummer van Rammstein tussen zat in de liedjes die Steve moest herkennen?

Ik las hierboven ergens dat het zou gaan om het tweede liedje dat Steve moest herkennen, het zogenaamde "ruwe" nummer.

Dat is dus dat nummer met die schreeuw? Maar dat was toch de schreeuw van James Brown??

Ik begrijp de link met Rammstein dan niet.
Sorry dames en heren, maar ik moet mezelf op de vingers tikken. Ik had niet goed gelezen.

Het gaat dus om een van de twee nummers die Joke moest herkennen en aan Steve moet doorgeven, het nummer dat gemixt werd met het nummer van Lady Gaga.

Inderdaad, dat was ook een ruig nummer. Joke dacht dat het iets van Metallica was. Maar volgens de mensen van dit forum was het blijkbaar Rammstein. Dat zal dan wel kloppen, ik kan het zelf niet checken, want ik zou het verschil tussen Metallica en Rammstein niet herkennen. Voor mij is dat allebei doodgewoon "laweit". 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 19:37

 8153
Klaartje schreef:Ik zou het verschil tussen Metallica en Rammstein niet herkennen. Voor mij is dat allebei doodgewoon "laweit". 🙂
Voor mij ook, net zoals veel van de andere nummers die ze moesten herkennen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2018, 19:40

 1690  Sven
Klaartje schreef:Sorry dames en heren, maar ik moet mezelf op de vingers tikken. Ik had niet goed gelezen.

Het gaat dus om een van de twee nummers die Joke moest herkennen en aan Steve moet doorgeven, het nummer dat gemixt werd met het nummer van Lady Gaga.

Inderdaad, dat was ook een ruig nummer. Joke dacht dat het iets van Metallica was. Maar volgens de mensen van dit forum was het blijkbaar Rammstein. Dat zal dan wel kloppen, ik kan het zelf niet checken, want ik zou het verschil tussen Metallica en Rammstein niet herkennen. Voor mij is dat allebei doodgewoon "laweit". 🙂
Als dat zo is, ik moet dat stuk nog herbekijken, dan denk ik dat hier een serieus misverstand is. Ik las eerder dat Steve Rammstein niet kent, maar het wel in zijn playlist staat, maar dat zou dan niet kloppen.
Gebruikersavatar

djennix10 apr 2018, 19:47

 51
Klaartje schreef: Ik begrijp de link met Rammstein dan niet.
1e mash-up
Coldplay - Viva la vida
Jon Bon Jovi - Livin' on a prayer

2e mash-up
Lady Gaga - Telephone
Rammstein - Du hast

3e mash-up
Pharrell Williams - Happy
James Brown - I feel good

4e mash-up
Miley Cyrus - Wrecking Ball
Harry Styles - Sign of the Times

5e mash-up
George Michael - Careless Whisper
Sting (the police) - Walking on the moon

6e mash-up
Beethoven - 5e symfonie
Kanye West - Gold digger
Gebruikersavatar

wim.geuens10 apr 2018, 23:11

 57  Uma
Klaartje schreef:Sorry dames en heren, maar ik moet mezelf op de vingers tikken. Ik had niet goed gelezen.

Het gaat dus om een van de twee nummers die Joke moest herkennen en aan Steve moet doorgeven, het nummer dat gemixt werd met het nummer van Lady Gaga.

Inderdaad, dat was ook een ruig nummer. Joke dacht dat het iets van Metallica was. Maar volgens de mensen van dit forum was het blijkbaar Rammstein. Dat zal dan wel kloppen, ik kan het zelf niet checken, want ik zou het verschil tussen Metallica en Rammstein niet herkennen. Voor mij is dat allebei doodgewoon "laweit". 🙂
Ja, als grote fan van de Duitse band viel het mij onmiddelijk op.
Als je écht wil kan ik je het exacte fragment met de seconden hier linken.
Gebruikersavatar

ann.debyser11 apr 2018, 17:52

 5
Eerst zegt Joke 'neen das Mozart ofzo' en dan bij het muziekfragment van Beethoven stuurt ze Steve toch naar de Pinata van Mozart...Ze had ook aan Steve kunnen vragen hoe Beethoven eruit ziet, ze hadden nog tijd genoeg..Mij kwam Joke bij die proef erg verdacht over. Ze had veel muziek kennis maar sloeg veel te snel de pinata van Elton John stuk of stuurde de anderen naar de foute pinata...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7