Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 09:14

 8153
ex-molinator schreef:En Beethoven leed aan ... syphilis ... een link met de SOA vraag? (trouwens ook Mozart, Smetana, Paganini, Schumann en wellicht nog vele andere bekende componisten).
😲
Moeten we daaruit concluderen dat de mol een geslachtsziekte heeft :?: :?: :?:
Dan vallen af:
Steve en Lloyd, want die zullen zichzelf toch wel behandeld hebben om er vanaf te geraken.
Joke, want die zal zichzelf zelfs behandeld hebben met een paardenmiddel.
Pascale, want die moet elk jaar op uitgebreid medisch onderzoek en zou met een geslachtsziekte in Neder-over-Heembeek beland zijn en niet in Mexico.
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 09:18

 229  Bert
Beethoven was toch wel de typische afbeelding?

Afbeelding

zonder pruik


ik denk dat jullie hem verwarren met een afbeelding van Bach die er tussen hing 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 09:23

 8153
mollig18 schreef:Beethoven was toch wel de typische afbeelding?

Afbeelding

zonder pruik


ik denk dat jullie hem verwarren met een afbeelding van Bach die er tussen hing 🙂
Inderdaad, dat is Beethoven zoals "heel de wereld" hem kent.
Hing hij er niet tussen maar Bach wel?
Gebruikersavatar

ex-molinator10 apr 2018, 09:34

 3483  Uma
chicawah schreef:😲
Moeten we daaruit concluderen dat de mol een geslachtsziekte heeft :?: :?: :?:
Ik durf mij niet uit te spreken over wat de kandidaten doen buiten (of binnen) hun werkuren. 😎
Dit gezegd zijnde, ik druip het af nu 😉 - ("see files" in Amberes).
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 09:35

 229  Bert
zowel Beethoven als Bach als Mozart hingen ertussen

maar Beethoven zoals hierboven komt maar heel onduidelijk in beeld
Gebruikersavatar

Mola Lisa10 apr 2018, 09:57

 328  Uma
billie.holiday schreef:Het is heel wat moeilijker om 2 componisten te beschrijven met een witte pruik op. Ik zou ze kunnen aanduiden op foto , maar beschrijven niet.
Mozart is toch duidelijk te beschrijven : "2 pijpenkrullen horizontaal boven zijn oren en achter in de nek een staartje". Zo is hij ook afgebeeld in die proef.
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 10:09

 229  Bert
goh
als je foto van mozart voor je ziet zou je hem zo mss beschrijven

maar ik denk niet dat als je aan 100 willekeurige mensen zonder enig beeld vraagt beschrijf mozart eens dat er meer dan 2-3 zouden zeggen "2 pijpenkrullen horizontaal boven zijn oren en achter in de nek een staartje"

😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

nele.degrande10 apr 2018, 10:21

 5
wim.geuens schreef:Bij het 2e liedje dat Steve moest "doorgeven" aan Jeffrey was het *ruige* liedje van de Duitse band Rammstein.
Er is (op het 1e zicht) geen Rammstein te bekennen, enkel James Hetfield van Metallica.
Na het herbekijken van alle beelden van deze opdracht, heb ik geen enkele Rammstein bandleden teruggevonden. (wie het wel kan terugvinden mag mij altijd corrigeren)
Het betreft hier het fragment dat begint aan 0.6.53 met Lady Gaga.
Het fragment van het Rammstein liedje komt uit de song "Du Hast".
Ramstein (in de geschiedenis, of waar deze band zijn naam van heeft, komt van een vliegtuigshow waar een vliegtuig in het public crashtte.)
raar dat Steve dit dan niet echt herkende, in zijn playlist staat een lied van Rammstein, verdacht 😃
Gebruikersavatar

happyfello10 apr 2018, 11:06

 326  Uma
Onder het motto, je kunt in vanalles een hint vinden, ook hier ene die lichtjes bij het haar getrokken is en de Steve-mol-believers (not me) verder in den tunnel duwen....

Op 4:22 zien we (ik vermoed) Carrie Underwood + Steve + Snoop dogg
Afbeelding

Op 4:24 zien we de (pinata) ster
Afbeelding

Wie heeft er in 2017 een ster gekregen op de Hollywood Walk of Fame ?
Afbeelding

Voor alle duidelijkheid, de man links is Steve Irwin....
Gebruikersavatar

Taupe07710 apr 2018, 11:15

 767  Yens
marc.roose schreef:ik ben 63 jaar en kende ook niets van de muziekproef ...
ok dan het zal aan mij liggen. Ik blijf het raar vinden als je zijn muziek keuze ziet in zijn playlist dat hij dergelijk domme antwoorden geeft. Ligt er te vingerdik op en lijkt eerder mollen dan een actie van de mol. Of anders een zwakke mol dit jaar...
Gebruikersavatar

happyfello10 apr 2018, 11:58

 326  Uma
Joke lijkt héél goed mee te werken maar maakt kleine (bewuste) foutjes; bvb Pharell Williams met een hoge hoed op (uiteraard niet op de foto met hoed), Bon Jovi blanke met halve krullen (héél vaag), Elton John pushen omwille van piano achtergrondmuziek, Kanye West weten maar dan Mozart ipv Beethoven aanduiden,...
Gebruikersavatar

beagle10 apr 2018, 12:29

 77
aanvulling :

Sia?

Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7