Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 20:09

 3423  Yens
michiel.dewitte schreef:Neenee, heb juist gekeken en het is nie te zien dat ze de bordjes kunnen memoriseren...
De opdracht was ook dat bij een fout bij het omdraaien ze gewoon moesten wisselen en niet dat de proef mislukt was 😉 dus op zich verlengt het gewoon de gehele proef want zoals je zegt is een 4x4 bordje inderdaad anders te makkelijk lijkt me...
Ik had toch de indruk dat het eventjes duurde alvorens Pieter Katrien riep... Ik had bij die proef ook de indruk dat er heel wat gemonteerd werd om het moeilijk te maken het juiste tijdsbestek van de proef in te schatten.
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 20:30

 3483  Uma
Ik denk dat de mol hier helemaal niet moet mollen.
Zoals ik al aangehaald heb in ex-molinator @ Afl 3 - Opdracht 3: Sombrero dansers, was deze opdracht gedoemd om te mislukken. Het memory-spel kon naar behoren uitgevoerd worden maar het volgen van de juiste sombrero's was al onbegonnen werk.
Ten eerste moet de volger 3 bewegende objecten constant in het oog houden en er komen steeds meer sombrero's bij.
Ten tweede moet de volger die niet naar het memory-spel geroepen wordt, de nieuwkomer juist informeren welke sombrero's gevolgd moeten worden (en dat terwijl de sombrero's blijvend gevolgd moeten worden).
Tevens moet diegene die het memory-spel verlaat ook info doorgeven aan de nieuwkomer.
Veel te veel factoren die stoorzenders zijn.
Gebruikersavatar

habel.gaan12 mei 2018, 10:02

 43
Was deze opdracht niet veel makkelijker dan we denken? Doordat de 3 dansers die ze zochten hun schoenen in de kistjes zaten. Moesten Pieter Katrien en Pascale niet gewoon opzoek naar de drie dansers zonder schoenen?
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mei 2018, 10:33

 462  Bert
eveline.vanhemel schreef:Ik had toch de indruk dat het eventjes duurde alvorens Pieter Katrien riep... Ik had bij die proef ook de indruk dat er heel wat gemonteerd werd om het moeilijk te maken het juiste tijdsbestek van de proef in te schatten.
Staat die horloge stil, anders kunnen we aan de hand van die klok kijken hoelang het duurt. Ik kan helaas niet meer terug kijken want al mijn opnames zijn gewist , en online kijken werkt hier niet.
Gebruikersavatar

billie.holiday12 mei 2018, 10:34

 462  Bert
habel.gaan schreef:Was deze opdracht niet veel makkelijker dan we denken? Doordat de 3 dansers die ze zochten hun schoenen in de kistjes zaten. Moesten Pieter Katrien en Pascale niet gewoon opzoek naar de drie dansers zonder schoenen?
Volgens wat we zagen hadden ze slippers aan, maar misschien liepen er toch op blote voeten.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2018, 10:58

 3483  Uma
habel.gaan schreef:Was deze opdracht niet veel makkelijker dan we denken? Doordat de 3 dansers die ze zochten hun schoenen in de kistjes zaten. Moesten Pieter Katrien en Pascale niet gewoon opzoek naar de drie dansers zonder schoenen?
Dit is een goed stukje out of the box denken. En misschien is het dan toch wel een opdracht waarbij de mol iets kan doen.
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2018, 11:51

 2834  Uma
habel.gaan schreef:Was deze opdracht niet veel makkelijker dan we denken? Doordat de 3 dansers die ze zochten hun schoenen in de kistjes zaten. Moesten Pieter Katrien en Pascale niet gewoon opzoek naar de drie dansers zonder schoenen?
Hmm, good thinking!
Gebruikersavatar

marc.roose12 mei 2018, 11:59

 193  Sven
habel.gaan schreef:Was deze opdracht niet veel makkelijker dan we denken? Doordat de 3 dansers die ze zochten hun schoenen in de kistjes zaten. Moesten Pieter Katrien en Pascale niet gewoon opzoek naar de drie dansers zonder schoenen?
zou er dan geen een van de 3 dit gezien hebben...
als ik het me nog goed herinner zegt Pascale tegen Katrien ".... 't is de deze op z'n slippers ..." waarop Katrien antwoordt :"ze dragen allemaal slippers"
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2018, 12:28

 8153
marc.roose schreef:als ik het me nog goed herinner zegt Pascale tegen Katrien ".... 't is de deze op z'n slippers ..." waarop Katrien antwoordt :"ze dragen allemaal slippers"
Ik herinner mij ook zoiets.
Gebruikersavatar

Frolva12 mei 2018, 16:49

 2204
Om eerlijk te zijn heb ik die opdracht niet goed gezien, en zeker niet herbekeken wegens 'te saai'.

Mogelijk ten onrechte, dat zullen we morgen weten. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mei 2018, 17:37

 8153
Frolva schreef:Om eerlijk te zijn heb ik die opdracht niet goed gezien, en zeker niet herbekeken wegens 'te saai'.

Mogelijk ten onrechte, dat zullen we morgen weten. 😉
Ik vond die opdracht ook echt saai en bij voorbaat gedoemd te mislukken. Weinig aan te mollen.
Gebruikersavatar

Frolva12 mei 2018, 17:43

 2204
chicawah schreef:Ik vond die opdracht ook echt saai en bij voorbaat gedoemd te mislukken. Weinig aan te mollen.
Tut, tut, tut. Waarschijnlijk heeft Pieter daar prachtig gemold. 😉

:mrgreen: