Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Laleia13 mei 2018, 14:37

 306
Frolva schreef:Tut, tut, tut. Waarschijnlijk heeft Pieter daar prachtig gemold. 😉

:mrgreen:
Ja! Wie weet was dat ene sleuteltje dat hij test wel juist en doet hij alleen maar alsof de kistjes niet open gaan. 😎
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mei 2018, 15:52

 3483  Uma
Laleia schreef:Ja! Wie weet was dat ene sleuteltje dat hij test wel juist en doet hij alleen maar alsof de kistjes niet open gaan. 😎
haha, en op zich zou dat geen slechte molactie zijn, zelfs een zeer gedurfde. De anderen moeten het maar controleren.
Gebruikersavatar

astridm13 mei 2018, 18:11

 287
habel.gaan schreef:Was deze opdracht niet veel makkelijker dan we denken? Doordat de 3 dansers die ze zochten hun schoenen in de kistjes zaten. Moesten Pieter Katrien en Pascale niet gewoon opzoek naar de drie dansers zonder schoenen?
Nee hoor, zo makkelijk was het niet, ze hadden allemaal precies dezelfde kleding aan en ze hadden ook allemaal een sleuteltje om hun nek. Het enige verschil was dat niet alle mensen hetzelfde waren, maar de gezichten werden door de sombrero's afgedekt en waren dus ook onmogelijk te volgen.
Gebruikersavatar

billie.holiday15 mei 2018, 07:19

 462  Bert
Waarom zouden ze een proef erin steken die gedoemd was om te mislukken vroeg ik steeds mij af.
De dansers hadden idd allemaal slippers aan, daar hebben Katrien en Pascale naar gekeken. Maar verder hebben ze geen aandacht besteed aan de manier van lopen.
Er zijn er enkelen die met gekruiste armen lopen.
Eentje liep met zijn handen op zijn rug, voor zo ver ik kon zien. En eentje liep er met zijn handen in zijn zakken.

Een mol zou toch nooit een proef kiezen die op voorhand gedoemd is om te mislukken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 07:27

 8153
billie.holiday schreef:Waarom zouden ze een proef erin steken die gedoemd was om te mislukken vroeg ik steeds mij af.
De dansers hadden idd allemaal slippers aan, daar hebben Katrien en Pascale naar gekeken. Maar verder hebben ze geen aandacht besteed aan de manier van lopen.
Er zijn er enkelen die met gekruiste armen lopen.
Eentje liep met zijn handen op zijn rug, voor zo ver ik kon zien. En eentje liep er met zijn handen in zijn zakken.

Een mol zou toch nooit een proef kiezen die op voorhand gedoemd is om te mislukken.
Ik zou het opnieuw moeten bekijken. Heeft hij daar eigenlijk wel zelf gekozen? Lloyd en Baha sprongen alleszins meteen op de tequila.
Gebruikersavatar

BeaVer15 mei 2018, 11:28

 1293  Uma
chicawah schreef:Ik zou het opnieuw moeten bekijken. Heeft hij daar eigenlijk wel zelf gekozen? Lloyd en Baha sprongen alleszins meteen op de tequila.
Vraag ik mij ook af. Ik hoop dat deze proef aan bod komt zondag.

Ik blijf er bij dat er niet gemold hoefde te worden, dus hopelijk heb ik ongelijk en zit ik minuten lang met mijn bakkes tot aan de grond uit verbazing van hoe goed Pieter de mol wel niet was.