Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 15:38

 8153
JKpowned schreef:Wat wel grappig is en het geen ik hier nog niet gelezen heb is dat Lloyd constant terug die Lucifer proef wou doen of verder doen en dat eerst met Pieter. Lloyd = Lucifer = De duivel en Pieter de Heilige goede man wie weet was dat wel hun hint.
Hadden ze dan niet beter tegen elkaar geworsteld? 😉
Gebruikersavatar

JKpowned19 apr 2018, 15:42

 259
chicawah schreef:Hadden ze dan niet beter tegen elkaar geworsteld? 😉
Daar kon hij niet genoeg saboteren 😛
Was wel verdacht dat hij dan ineens niet meer met Baha of Pieter wilt meegaan anders hangt hij zo aan Baha.
Gebruikersavatar

Cedric19 apr 2018, 15:50

 2834  Uma
Baha had natuurlijk wel al enkele keren aangehaald dat hij absoluut eens een proef met Pieter wilde doen om te zien in hoeverre Pieter betrouwbaar was tijdens de proeven.
Gebruikersavatar

JKpowned19 apr 2018, 15:53

 259
Cedric schreef:Baha had natuurlijk wel al enkele keren aangehaald dat hij absoluut eens een proef met Pieter wilde doen om te zien in hoeverre Pieter betrouwbaar was tijdens de proeven.
Klopt maar of dat de echte reden is? De aflevering voordien zegt hij nog hoe hard Lloyd tegenwerkte misschien is dat de echte reden want met de fietskoeriers waren ze beide ook plots afzijdig van elkaar. Toch wel vreemd mijn inziens.
Gebruikersavatar

Taupe07719 apr 2018, 19:56

 767  Yens
chicawah schreef:Zou het :?: Ze is wel een heel stuk ouder zulle :!:
Nee, ik geloof niet in een relatie of wat dan ook. Maar je bent uit zelfde regio wat al een band schept, ik denk gewoon dat ze graag wat "speelt" meer zoek ik er niet achter.
En ik denk ook niet dat ze dat luidop zou zeggen mocht ze Lloyd verdenken. Je geeft je troefkaart niet weg!
Gebruikersavatar

Bristol21 apr 2018, 10:31

 19
Zeker al door velen opgemerkt, maar er een uitleg aan geven is moeilijker: GDC heeft als de kandidaten raadseloplossers zich bij hem melden met een antwoord altijd maar een heel beperkt aantal afbeeldingen in zijn hand, en lijkt wel heel snel daaruit een keuze te kunnen maken.

Hij heeft alleszins 4 juiste nodig, maar welke hij daarvan als eerste, enz. afgeeft zou willekeurig kunnen zijn. Wat de foute afbeeldingen betreft, hoeft het ook niets uit te maken welke wordt afgegeven, maar ik vermoed dat bij de foute ( en de goede) door de productie een keuze zal zijn gemaakt wat richting en afstand betreft.
Anders gezegd: op de overzichtskaart van de bestemmingen en op de pakjes staan 46 plaatsen, maar GDC heeft misschien minder afbeeldingen in zijn voorraad. Andere bestemminegn kunnen dan toch nog aan bod komen door fouten in het opzoeken bij het schilderij door Steve en Katrien ( maar daar zijn blijkbaar geen fouten gebeurd).
Gebruikersavatar

astridm27 apr 2018, 23:19

 287
Bristol schreef:Zeker al door velen opgemerkt, maar er een uitleg aan geven is moeilijker: GDC heeft als de kandidaten raadseloplossers zich bij hem melden met een antwoord altijd maar een heel beperkt aantal afbeeldingen in zijn hand, en lijkt wel heel snel daaruit een keuze te kunnen maken.
In theorie heeft hij maar 8 afbeeldingen nodig, want er zijn maar 4 pakjes te bezorgen. En de keuze voor welke afbeelding is niet zo moeilijk, bij een fout antwoord krijg je van onderaf de stapel en bij een goed antwoord van bovenaf.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9