Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

sandra.govers07 mei 2018, 19:44

 45
Yvo schreef:Je bedoelt Joke en Katrien 😉.

Ja , zag het nu net dat ik de tweede keer Pascale haar naam had gebruikt, natuurlijk Katrien.
OOOPS, Sorry :oops:
Gebruikersavatar

Yvo07 mei 2018, 20:00

 1111  Uma
sandra.govers schreef:Ja , zag het nu net dat ik de tweede keer Pascale haar naam had gebruikt, natuurlijk Katrien.
OOOPS, Sorry :oops:
Is niet erg hè, kan gebeuren. Ik heb hier ook al eens een DT-fout gemaakt waar ik me voor schaamde 😉.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 21:10

 8153
sandra.govers schreef:Toen JOke en Katrien aan de piano zaten en hadden gevonden welke toetsen DAG ze moesten induwen, stond Lloyd heel opvallend wat opzij.
Een fractie van een seconde keek hij naar links dan weer naar de dames terug naar links en knikte hij even om dan naar Joke en Pascale toe te gaan.
Vanaf dat moment is hij mijn "hoofd"verdachte geworden.

Afbeelding
tussen 00:36:36 en 00:36:40 kan je het knikje zien...😉
Goed opgemerkt. Kan iets zijn, maar kan ook niets zijn.
Vorig jaar bij de fietsopdracht was er een molloot die iets dergelijks opgemerkt had bij Robin. Davey is met zijn ketting bezig om dat mechanisme aan de boom in werking te krijgen, terwijl de rest toekijkt.
Een seconde (of nog korter) zie je hoe Robin naar "ergens" kijkt, een soort grimas maakt en a.h.w. lichtjes zijn schouders ophaalt. Dat werd door een aantal Robintunnelaars (waaronder ik :oops: ) opgepikt als een interactie tussen mol en crew...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9