Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 18:41

 8153
Wat ik eigenlijk raar vind aan die affiche is dat Pieter daarop de blauwe worstelaar is en Baha de rode, terwijl het in hun "optreden" andersom was.
Gebruikersavatar

Mola Lisa07 mei 2018, 18:48

 328  Uma
chicawah schreef:Wat ik eigenlijk raar vind aan die affiche is dat Pieter daarop de blauwe worstelaar is en Baha de rode, terwijl het in hun "optreden" andersom was.
Misschien omdat ze zelf de kleur mochten kiezen en Pieter zien we toch frequent in het rood ...
Gebruikersavatar

billie.holiday07 mei 2018, 18:50

 462  Bert
Geen idee of het die twee leraren waren die onder op de affiche staan, maar ik dacht van wel. Maar ik kan het niet herbekijken want al mijn opnames zijn gewist :( . En online kijken met mijn iPad lukt niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 19:47

 8153
tsjoep schreef:Misschien omdat ze zelf de kleur mochten kiezen en Pieter zien we toch frequent in het rood ...
Ze mochten niet zelf kiezen, het was Iron Love die hen een masker gaf en die deed dat niet willekeurig.
Pieter is fan van blauw-zwart, maar draagt inderdaad wel vaak iets roods.
Op de affiche stond Pieter links op een blauwe achtergrond en Baha rechts op een rode achtergrond.
Bij de geitjes kozen ze ook voor rood en blauw. Grappig was wel dat shot van na de proef van een rood en een blauw geitje die elkaar in de horens vlogen 😃
Gebruikersavatar

Mola Lisa07 mei 2018, 19:51

 328  Uma
chicawah schreef:Ze mochten niet zelf kiezen, het was Iron Love die hen een masker gaf en die deed dat niet willekeurig.
Pieter is fan van blauw-zwart, maar draagt inderdaad wel vaak iets roods.
Op de affiche stond Pieter links op een blauwe achtergrond en Baha rechts op een rode achtergrond.
Bij de geitjes kozen ze ook voor rood en blauw. Grappig was wel dat shot van na de proef van een rood en een blauw geitje die elkaar in de horens vlogen 😃
Dat heb ik precies niet geregistreerd, maar zo zijn er nog meer dingen :( . Dat beeld van die vechtende geitjes idd grappig.
Gebruikersavatar

Frolva08 mei 2018, 08:49

 2204
chicawah schreef:Grappig was wel dat shot van na de proef van een rood en een blauw geitje die elkaar in de horens vlogen 😃
En dat ze elkaars kleur van blikje schoten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 09:28

 8153
Frolva schreef:En dat ze elkaars kleur van blikje schoten.
Dat alles bij elkaar kan toch alleen maar betekenen dat ze samen de mol zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2018, 10:19

 3423  Yens
chicawah schreef:Dat alles bij elkaar kan toch alleen maar betekenen dat ze samen de mol zijn :mrgreen:
Met andere woorden: Lloyd is zeker de winnaar 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 10:20

 8153
eveline.vanhemel schreef:Met andere woorden: Lloyd is zeker de winnaar 😂 😂 😂
Dat hoop ik!
Gebruikersavatar

BeaVer08 mei 2018, 11:55

 1293  Uma
chicawah schreef:Dat hoop ik!
Maar je kan toch niet winnen als je de mol bent??? 😛 😉
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 14:12

 417
chicawah schreef:Wat ik eigenlijk raar vind aan die affiche is dat Pieter daarop de blauwe worstelaar is en Baha de rode, terwijl het in hun "optreden" andersom was.
ook niet vergeten de naamsverwisselingen op het PS game dat Lloyd aan het spelen is in de escape room. het ene moment speelt hij als "Chessman" , het andere moment als "Vampiro Canadiense". in ieder geval werd er daar bewust gesaboteerd bij de montage en voor mij was dit één van de belangrijkste hints richting Lloyd
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 14:19

 2834  Uma
beate.verheyde schreef:Maar je kan toch niet winnen als je de mol bent??? 😛 😉
Wat als de Mol niet ontmaskerd wordt en de andere 2 finalisten elkaar verdenken? Wint dan de Mol? Of gewoon diegene met het minste aantal foute antwoorden?

(excuus voor de off-topic..)