Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy15 apr 2018, 20:59

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De twee spelers die niet bij de vorige proef betrokken waren krijgen een eigen opdracht. In Arena Lopez Mateos zullen ze deelnemen aan een lucha libre oftewel een worstelwedstrijd. Ze krijgen de hele dag om vijf technische bewegingen met de hulp van professionals aan te leren. De bedoeling is dat de rest van de groep die avond de worstelgrepen correct herkent.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/4.php
Gebruikersavatar

wim.geuens15 apr 2018, 21:04

 57  Uma
Opnieuw Rammstein in de muziek:
deze maal: Ich Tu Dir Weh.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 07:33

 8153
Een vechtende pastoor, hilarisch!
Beetje vreemd dat Pieter en niet Lloyd deze opdracht deed. Ik had indruk dat Baha er in deze aflevering nogal op aanstuurde om met Pieter op pad te gaan.
Gebruikersavatar

mollig1816 apr 2018, 07:36

 229  Bert
Baha zei eerder in de aflevering wel heel expliciet dat hij eens opdracht wou doen met Pieter
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle16 apr 2018, 09:01

 263
Wat ik een beetje vreemd vond: die affiche was wel erg snel gemaakt zeg - of hoeveel tijd zat er tussen het moment dat ze de keuze maken voor vechtersbazen Baha en Pieter en het moment dat ze aankomen in de arena?
Gebruikersavatar

Social16 apr 2018, 09:11

 353  Uma
Ze hebben wss posters gemaakt van elke mogelijke combinatie. Wij zien ook niet dat daar veel tijd tussen zit, kandidaten moeten soms heel erg lang wachten, dus dat kan allemaal kloppen.
Gebruikersavatar

Jansen16 apr 2018, 09:28

 3423  Yens
chicawah schreef:Een vechtende pastoor, hilarisch!
Beetje vreemd dat Pieter en niet Lloyd deze opdracht deed. Ik had indruk dat Baha er in deze aflevering nogal op aanstuurde om met Pieter op pad te gaan.
Vond dit de meest hilarische proef tot nu toe 😃 Ik hoop echt dat die twee nog wat meer samen proeven gaan doen. Gegarandeerd goeie tv 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2018, 09:47

 767  Yens
wim.geuens schreef:Opnieuw Rammstein in de muziek:
deze maal: Ich Tu Dir Weh.
Klopt de muziek die in de lijst staat van Steve maar het niet herkent :smurf:
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt16 apr 2018, 11:13

 84  Sven
Steve maakte ook meteen de juiste gok om welke sport het ging toen Gilles vroeg om '2 vechtersbazen'.
Gebruikersavatar

Lodewijk16 apr 2018, 12:51

 146
Beetje jammer dat het hier alles of niets was om geld te verdienen. Hele mooie prestatie van zowel Pieter als Baha, maar het levert gewoon niets op door de productie...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 13:30

 8153
Lodewijk schreef:Beetje jammer dat het hier alles of niets was om geld te verdienen. Hele mooie prestatie van zowel Pieter als Baha, maar het levert gewoon niets op door de productie...
Vind ik ook. Ze hadden bv. kunnen zeggen € 500 per juiste greep en bedrag verdubbeld indien alles juist. De kans op alles juist was klein, dus wat geld per juiste greep was geen ramp geweest voor de financiën van Vier.
Gebruikersavatar

Klaartje16 apr 2018, 15:41

 2245  Uma
Lodewijk schreef:Beetje jammer dat het hier alles of niets was om geld te verdienen. Hele mooie prestatie van zowel Pieter als Baha, maar het levert gewoon niets op door de productie...
Ik vond het ook een heel mooie prestatie van Pieter en Bahador.

Zowel in de voorbereiding van de verschillende worstelgrepen en bewegingen als in het uiteindelijke "gevecht" toonden beide heren veel plezier, inzet, durf, zin voor zelfrelativering en humor. Ook veel gevoel voor theater en drama bij Pieter, die "opkomst" voor de kamp alleen al! Biezonder grappige kerel, die priester!

De kamp Big Baha vs Holy Pieter was zowel voor de 2 "acteurs" als voor de tv-kijkers/het publiek een genot!

Al voelden beide heren zich achteraf wel fysiek geradbraakt, dat fysieke leed woog niet op tegen het genot van het gevecht en het applaus van het publiek. No pain, no gain. No sweat, no glory.