Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 22:21

 8153
Yvo schreef:Hij moest een pak meer verdiepingen doen dan Joke. Joke stapt als voorlaatste ofzo uit.
Hij is na Joke uit de lift gestapt, maar Joke had intussen de lift ingehaald.
Gebruikersavatar

Yvo16 apr 2018, 22:25

 1111  Uma
chicawah schreef:Hij is na Joke uit de lift gestapt, maar Joke had intussen de lift ingehaald.
Oei, nu zie ik het pas. Ik ga in het vervolg toch wat beter opletten.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 22:34

 870
commisaris Witse schreef:Afbeelding
Dank je wel!
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2018, 22:44

 2834  Uma
Ik kom precies nu pas tot het besef dat de vrijstelling op verdieping 37 lag..

Dat betekent dat Baha nog 6 verdiepingen, Lloyd 11, Joke 15, Steve 18, Pascale 21 en Pieter 25 verdiepingen moesten lopen.

Ik heb ooit gedurende een tweetal weken bewust elke dag 8 verdiepingen trappen gedaan (bewuste keuze om de lift even te mijden en minder lui te zijn), maar zelfs al wandelend vond ik dat lastig.
Chapeau dat ze het allemaal toch klaargespeeld hebben. Respect daarvoor.
Tijd dat ik terug begin te trainen (in het geval ik ooit het geluk zou hebben te mogen deelnemen..).
Gebruikersavatar

Laleia16 apr 2018, 22:51

 306
pieter-jan.jorissen schreef:Zou die vreemde sfeer kunnen beteken dat alle kandidaten nu al op de juiste mol zitten? Katrien zei in café de mol dat ze nog altijd dezelfde mol heeft. Als ze dat tenminste niet verplicht moet zeggen.
Op zich zou dat niet onlogisch zijn, maar wel heel teleurstellend...
Ik vond dat al een vreemde uitspraak van Katrien. Verplicht om dat te zeggen zijn ze natuurlijk niet. Ik hoop dat het niet waar is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 08:37

 8153
Cedric schreef:Dat betekent dat Baha nog 6 verdiepingen, Lloyd 11, Joke 15, Steve 18, Pascale 21 en Pieter 25 verdiepingen moesten lopen.
Als je het zo zwart op wit ziet staan, valt het nog meer op dat het zeer vreemd is dat Pascale "zomaar bereid" is als 2de te lopen. Had ze op haar strepen gestaan 😉 dan hadden ze moeten lopen in de volgorde Pieter, Steve, Joke, Lloyd/Pascale*, Baha.
*Ofwel eerst Lloyd en dan Pascale omdat Lloyd jonger en fitter (hoewel dat fit nog te bezien valt), ofwel eerst Pascale omdat ze geen pasvragen kocht hoewel ze geld had voor 3 en dan Lloyd omdat hij geen pasvragen kocht hoewel hij geld had voor 12.

Wat springt in het oog?
Goede Pieter voelt nog steeds berouw en offert zich op.
Pascale offert zich op - waarom? :twisted:
"Empathische" Steve vindt niet dat hij fair moet zijn.
Joke maakt misbruik van de situatie.
Waarom gaat iedereen daar zomaar in mee?

Zonder gekwetsten zou ik geijverd hebben voor volgende verdeling:
1. Steve (kocht 2 van de 2 mogelijke pasvragen)
2. Pieter (2 van de 6 mogelijke)
3. Joke (1 van de 4 mogelijke)
4. Katrien (0 van de 1 mogelijke)
5. Pascale (0 van de 3 mogelijke)
6. Lloyd (0 van de 12 mogelijke)
Baha mag in de lift blijven en wordt beloond voor het nemen van een nulkoffer.
Gebruikersavatar

BeaVer17 apr 2018, 08:56

 1293  Uma
chicawah schreef:Op gelet hoe Lloyd een envelop grabbelde zonder goed te kijken en hem daarna gewoon in de lift gooide? Alles om toch maar geen seconde te verliezen :mrgreen:
De eerste paar vragen werden in beeld getoond, maar in het begin van de opdracht zie je de vraag: Wie was de allereerste mol ooit. Het antwoord daarop is uiteraard Magda. Daar moet je niet echt over nadenken.
Had Lloyd niet toevallig die vraag?
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2018, 09:08

 767  Yens
Heeft iemand de volledige lijst van vragen ergens gezien met de mogelijke antwoorden?
Voor de spelers zelf is daar weinig uit te halen maar voor ons als kijker misschien des te meer!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 09:13

 8153
Taupe077 schreef:Heeft iemand de volledige lijst van vragen ergens gezien met de mogelijke antwoorden?
Voor de spelers zelf is daar weinig uit te halen maar voor ons als kijker misschien des te meer!
Ik denk niet dat ze die allemaal getoond hebben. Ik herinner mij manneke pis, de naam van de eerste mol en de lettergrepen.
Gebruikersavatar

Délégee17 apr 2018, 09:16

 99
chicawah schreef:Ik denk niet dat ze die allemaal getoond hebben. Ik herinner mij manneke pis, de naam van de eerste mol en de lettergrepen.
WK Mexico (1986 - 1970)
Op welke verdieping zit je nu (31)
Eerste 3 Priemgetallen (2-3-5)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 09:22

 8153
Délégee schreef:WK Mexico (1986 - 1970)
Op welke verdieping zit je nu (31)
Eerste 3 Priemgetallen (2-3-5)
Haja, inderdaad! Ik ben nog niet goed wakker.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11