Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 21:53

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Zou echt wel een bloopertje van joke zijn dan
In Mol 3 kreeg winnaar Stijn 100% zekerheid door een bloopertje van mol Marc. Die had een heel klein papiertje met een boodschap van de makers in het vuilbakje op zijn kamer gegooid. Hij deelde die kamer met Stijn (die hem al een poosje in de smiezen had)...
Gebruikersavatar

Kobe23 apr 2018, 21:58

 429
chicawah schreef:In Mol 3 kreeg winnaar Stijn 100% zekerheid door een bloopertje van mol Marc. Die had een heel klein papiertje met een boodschap van de makers in het vuilbakje op zijn kamer gegooid. Hij deelde die kamer met Stijn (die hem al een poosje in de smiezen had)...
Er is wel een heus verschil qua niveau in vergelijking met vroeger...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 22:05

 8153
Kobe schreef:Er is wel een heus verschil qua niveau in vergelijking met vroeger...
Inderdaad. Nu zou de mol zo'n papiertje opeten :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2018, 22:18

 2834  Uma
chicawah schreef:Dat is wat Lloyd zegt. Maar is het daarom ook waar?
Misschien heeft hij iets gezien waardoor hij nu 100% zeker is van zijn mol? Sommige molloten hebben al opgemerkt dat Lloyd zich op het einde leek in te houden. Stel nu eens dat hij zodanig snel liep dat hij nog net kon zien dat Joke uit een lift stapte. Dan weet hij wat al de rest niet weet. Dan heeft hij geen vrijstelling nodig. Dan kan hij dus Joke de vrijstelling (die ze toch niet nodig heeft) laten pakken, waardoor de anderen denken dat Joke niet de mol is...
Dat risico kan Joke toch niet lopen? Als ze dan uit de lift zou komen net wanneer een andere kandidaat passeert bijvoorbeeld...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 22:22

 8153
Cedric schreef:Dat risico kan Joke toch niet lopen? Als ze dan uit de lift zou komen net wanneer een andere kandidaat passeert bijvoorbeeld...
Ik geloof het dan ook niet.
Gebruikersavatar

jos.jansen23 apr 2018, 23:16

 328  Uma
jonas.moga schreef:
Misschien nam joke wel de andere lift? Of misschien toch iets te ver gezocht?
dat zou ik heel vreemd vinden aangezien het doorheen de proef toch lijkt dat de lift trager gaat dan dat je trappen kan lopen. Dit zou Lloyd een voorsprong op Joke moeten geven
Gebruikersavatar

Wouterc24 apr 2018, 07:42

 147
Wel een interessante piste met die lift. 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2018, 08:03

 8153
jos.jansen schreef:dat zou ik heel vreemd vinden aangezien het doorheen de proef toch lijkt dat de lift trager gaat dan dat je trappen kan lopen. Dit zou Lloyd een voorsprong op Joke moeten geven
Ik geloof er niet in en doe alleen de denkoefening.
Stel dat de 2de lift al klaar stond met de deur open, Joke loopt er recht naar binnen en haar lift vertrekt meteen. Ze stapt 1 verdieping lager uit dan Lloyd en begint te lopen. Wanneer Lloyd uit zijn lift stapt, moet hij eerst nog zijn raadsel oplossen. Joke is hem intussen al voor en nog even fris als Lloyd (bovendien eet ze minder frieten dan Lloyd en zal ze dus wel fitter zijn). Mocht het mislukken en Lloyd is haar voor, dan valt het toch niet op dat ze gefoefeld heeft.
Gebruikersavatar

Mola Lisa24 apr 2018, 09:35

 328  Uma
chicawah schreef:Ik geloof er niet in en doe alleen de denkoefening.
Stel dat de 2de lift al klaar stond met de deur open, Joke loopt er recht naar binnen en haar lift vertrekt meteen. Ze stapt 1 verdieping lager uit dan Lloyd en begint te lopen. Wanneer Lloyd uit zijn lift stapt, moet hij eerst nog zijn raadsel oplossen. Joke is hem intussen al voor en nog even fris als Lloyd (bovendien eet ze minder frieten dan Lloyd en zal ze dus wel fitter zijn). Mocht het mislukken en Lloyd is haar voor, dan valt het toch niet op dat ze gefoefeld heeft.

Je ziet Joke wel iedereen voorbijsteken tussen 24 en 26 (dacht ik). Maar vraag me af of ze dit scenario niet hebben toegepast met Pieter want toch vreemd dat hij pas laat wordt ingehaald door de andere kandidaten. Hij was ook vrij snel om te zeggen dat hij wel als eerste de lift zou nemen. Bij hem is de kans miniem/onbestaande dat het "gefoefel" uitkomt. Ook een vreemde uitspraak van Joke vind ik wel "Pascale is mij al megavlot gepasseerd". Megavlot :?: :?: :?: . Kwestie van Lloyd te ontmoedigen ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2018, 09:52

 8153
tsjoep schreef:Ook een vreemde uitspraak van Joke vind ik wel "Pascale is mij al megavlot gepasseerd". Megavlot :?: :?: :?: . Kwestie van Lloyd te ontmoedigen ?
Ik denk het.
Gebruikersavatar

sandra.govers02 mei 2018, 16:41

 45
Iemand enig idee wat de moltekens op de 27ste etage boven LLoyd zijn naam doen?

Heb nog eens afgespeeld, de enige 2 die op de 27ste etage in beeld komen zijn Lloyd en Pascale.
Of zouden we letters moeten inpassen op de witte en licht blauwe molteken ramen?

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker02 mei 2018, 17:14

 417
sandra.govers schreef:Iemand enig idee wat de moltekens op de 27ste etage boven LLoyd zijn naam doen?

Heb nog eens afgespeeld, de enige 2 die op de 27ste etage in beeld komen zijn Lloyd en Pascale.
Of zouden we letters moeten inpassen op de witte en licht blauwe molteken ramen?

Afbeelding

Afbeelding
d'er is al een post van.... de beste interpretatie van deze hint lijkt me.... :

Pascale zit Lloyd (MOL) op de hielen en gaat winnen

op 't 33ste stond er trouwens rode Joke voor het raam, dat was dan weer een hint dat ze zou afvallen in de 3+3de aflevering
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11