Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 16:40

 8153
Cedric schreef:Ik vond het vooral raar dat Bahador zei dat hij niet zou lopen (blijkbaar ook een of andere blessure, al dan niet fake). Wil hij hier proberen de eventuele vrijstelling van Katrien te verhinderen?[/b]?...
Hij had pijn aan zijn enkel (en op nog wat andere plaatsen) na zijn heroïsche prestatie tegen Holy Pieter.
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 apr 2018, 18:24

 1690  Sven
chicawah schreef:Ik heb gisteren niet echt aandachtig kunnen kijken (man en dochter zitten altijd teveel luidop commentaar te geven waardoor ik kleinigheden mis), maar wat ik raar vond is dat Pieter, die zich duidelijk nog altijd zeer schuldig voelt omdat hij aan de gate 2 pasvragen kocht, zich onmiddellijk opoffert om als eerste uit de lift te stappen omdat hij die pasvragen gekocht had. Je zou dan kunnen vragen dat de anderen die pasvragen kochten het voorbeeld van Pieter volgen, maar Joke (gebeten om te winnen, tenzij ze de mol is - wat ik niet geloof) doet of haar neus bloedt en de anderen wijzen haar er niet op dat het fair zou zijn dat zij na Pieter en daarna Steve uit de lift stapt. Bovendien is ze jong en fit en heeft ze veel kans als eerste boven te zijn. Waarom wijzen de anderen haar daar niet op? Ik vind het een beetje verdacht van Pascale dat ze zo gemakkelijk bereid is om nog voor Joke uit de lift te stappen.
Wel ja, er wordt voorgesteld om de mensen die geen pasvragen kochten het langst in de lift te laten. Pieter gaat dan meteen als eerste, logisch zou zijn om dan Steve ( ook 2 pasvragen ), en dan Joke ( 1 pasvraag ) te laten gaan, maar Pascale zet zich er tussen. Waarom? En niemand reageert, of dat zien we toch niet.
Gebruikersavatar

Yvo16 apr 2018, 21:38

 1111  Uma
'Deze zin telt acht lettergrepen'. De-ze zin telt acht let-ter-gre-pen. Je hebt echt niet veel tijd nodig om te zien dat die zin negen lettergrepen telt en het juiste antwoord dus 'fout' is. En zeker voor iemand als Steve, die arts is, zou dit niet al te moeilijk moeten zijn. Maar nee, het mislukt. Weer iets dat Steve doet of waar hij bij betrokken is dat mislukt. Meer en meer in de Steve tunnel 🙂.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 21:51

 8153
Yvo schreef:'Deze zin telt acht lettergrepen'. De-ze zin telt acht let-ter-gre-pen. Je hebt echt niet veel tijd nodig om te zien dat die zin negen lettergrepen telt en het juiste antwoord dus 'fout' is. En zeker voor iemand als Steve, die arts is, zou dit niet al te moeilijk moeten zijn. Maar nee, het mislukt. Weer iets dat Steve doet of waar hij bij betrokken is dat mislukt. Meer en meer in de Steve tunnel 🙂.
Zo poepsimpel dat je je niet kan voorstellen dat iemand er fout op antwoordt :roll: Volgens mij koos Steve opzettelijk het foute antwoord, maar deed hij dat omdat hij de mol is of om zichzelf verdacht te maken bij de anderen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 21:53

 8153
Op gelet hoe Lloyd een envelop grabbelde zonder goed te kijken en hem daarna gewoon in de lift gooide? Alles om toch maar geen seconde te verliezen :mrgreen:
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen16 apr 2018, 21:56

 182
chicawah schreef:Hij had pijn aan zijn enkel (en op nog wat andere plaatsen) na zijn heroïsche prestatie tegen Holy Pieter.
Daarom zat de mol dus niet in de verfbom opdracht 😃
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen16 apr 2018, 22:02

 182
Laleia schreef:Ik vond het vooral verrassend dat ze er relatief snel uit waren. Ik dacht dat er in die lift nog volop zou moeten ruzie gemaakt worden.
Het wordt niet echt hard tegen hard gespeeld...
Zou die vreemde sfeer kunnen beteken dat alle kandidaten nu al op de juiste mol zitten? Katrien zei in café de mol dat ze nog altijd dezelfde mol heeft. Als ze dat tenminste niet verplicht moet zeggen.
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2018, 22:06

 2834  Uma
chicawah schreef:Op gelet hoe Lloyd een envelop grabbelde zonder goed te kijken en hem daarna gewoon in de lift gooide? Alles om toch maar geen seconde te verliezen :mrgreen:
Onder andere daardoor vond ik het raar dat hij Joke niet meer heeft kunnen inhalen.. Zo'n jonge gast moet toch beter kunnen? Nu goed, Joke lijkt me wel erg sportief, maar ik had Lloyd op het sportieve vlak toch wat hoger ingeschat. Tenzij het studentenleven nogal een invloed heeft op zijn conditie natuurlijk 😃
Gebruikersavatar

Jansen16 apr 2018, 22:09

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik vind het een beetje verdacht van Pascale dat ze zo gemakkelijk bereid is om nog voor Joke uit de lift te stappen.
Vanuit het oogpunt van de mol ook de meest optimale situatie: ze schat goed in dat Joke (of misschien Lloyd) het meeste kans hebben om als eerste boven te zijn. Dus ze zet zichzelf ertussen om Joke en Lloyd hoger te laten vertrekken en zo het meeste kans krijgen om de vrijstelling te pakken en voor Katrien boven te zijn. Dus... :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 22:14

 8153
Cedric schreef:Onder andere daardoor vond ik het raar dat hij Joke niet meer heeft kunnen inhalen.. Zo'n jonge gast moet toch beter kunnen? Nu goed, Joke lijkt me wel erg sportief, maar ik had Lloyd op het sportieve vlak toch wat hoger ingeschat. Tenzij het studentenleven nogal een invloed heeft op zijn conditie natuurlijk 😃
Als je op 24 u 5x naar het frietkot gaat... :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 22:15

 8153
eveline.vanhemel schreef:Vanuit het oogpunt van de mol ook de meest optimale situatie: ze schat goed in dat Joke (of misschien Lloyd) het meeste kans hebben om als eerste boven te zijn. Dus ze zet zichzelf ertussen om Joke en Lloyd hoger te laten vertrekken en zo het meeste kans krijgen om de vrijstelling te pakken en voor Katrien boven te zijn. Dus... :mrgreen:
Voilà 😃
Gebruikersavatar

Yvo16 apr 2018, 22:19

 1111  Uma
Cedric schreef:Onder andere daardoor vond ik het raar dat hij Joke niet meer heeft kunnen inhalen.. Zo'n jonge gast moet toch beter kunnen? Nu goed, Joke lijkt me wel erg sportief, maar ik had Lloyd op het sportieve vlak toch wat hoger ingeschat. Tenzij het studentenleven nogal een invloed heeft op zijn conditie natuurlijk 😃
1)Hij was als een pijl uit een boog gestart. Dat houdt je niet lang vol.
2) Hij moest een pak meer verdiepingen doen dan Joke. Joke stapt als voorlaatste ofzo uit.
chicawah schreef:Als je op 24 u 5x naar het frietkot gaat... :mrgreen:
Haha, inderdaad 😛.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11