Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

billie.holiday24 apr 2018, 12:43

 462  Bert
thierry.piette schreef:Volgens mij is Pieter niet de mol. Hij ging voor de rollercoaster, wetende dat je minstens 10 keer de rit moest gedaan hebben. Daar kom je nooit geradbraakt uit. Ik blijf bijn mijn besuit dat Lloyd de mol is. hij heeft al veel tijd verloren bij bepaalde opdrachten en zit steeds achteraan bij de eliminatie. Is er iemand op de hoogte of er al ooit iemand als eerste een rood scherm heeft gekregen?
Waarom zou lloyd, Joke dan verbeteren bij 8 tot de tweede macht. Lloyd is het voor mij nu net niet. Je speelt gewoon als mol in, op de fout van anderen. Net zoals Joke het niet is volgens mij. Haar reflex om de dominosteentjes niet te laten vallen bij Kelly. En Pascale doet dan zaken, om een proef te laten slagen, zoals het spiegelpaleis. Als ik zou kiezen is het holy Pieter of big Baha.
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2018, 13:27

 2204
billie.holiday schreef:Waarom zou lloyd, Joke dan verbeteren bij 8 tot de tweede macht.
Omdat - in de hypothese dat hij de mol is - het voor hem misschien over kwam als een test van Joke?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2018, 13:59

 8153
Frolva schreef:Omdat - in de hypothese dat hij de mol is - het voor hem misschien over kwam als een test van Joke?
Net zoals Steve met zijn voorstander Pieter wilde testen?
Gebruikersavatar

Yvo24 apr 2018, 17:57

 1111  Uma
thierry.piette schreef:Is er iemand op de hoogte of er al ooit iemand als eerste een rood scherm heeft gekregen?
Ja, dat is al gebeurd. Ik dacht in de 4e reeks, de 6e eliminatie, dus ze waren met 5 bij die eliminatie. Bruno moest als eerste en kreeg dan ook het rode scherm te zien als ik me goed herinner. Je kan de reeks nog herbekijken op de website van VIER.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 18:39

 182
Yvo schreef:Hier heb je een punt. Van de andere kant was hun proef toch weer mooi mislukt. Dit kwam misschien meer door het feit dat Pascale en Baha geen tijd meer wilden verliezen en gewoon door gingen naar het volgende dan dat het kwam omdat Pieter misschien aan het saboteren was. Maar als Pascale en Baha wel de tijd hadden genomen, betwijfel ik of ze het goed zouden hebben geraden.
Vind het verdacht dat Pieter eerst uitlegt aan Steve hoe je een rebus oplost, om daarna het woord letter per letter uit te beelden. De e, r, s en d waren nog moeilijk geworden zo! Bovendien bedenkt Steve om tand slim uit te beelden. Waarom denkt rebuskenner Pieter daar niet aan? Wat mij betreft toch nog verdacht.

Bovendien zou Pieter als mol zich minder verdacht maken door het juiste woord te opperen, wetende dat je dat nooit letter per letter krijgt uitgebeeld. Of je moet al heel goed bestand zijn tegen zoveel g-krachten.

Langs de andere kant komt hij weer in een proef waar hij een kick beleefd en daar duidelijk van geniet. Denk maar aan bovenop de auto bij Jeff of het gevecht met Baha. Als mol wil je natuurlijk de leukste dingen zelf meepikken...
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2018, 19:41

 2834  Uma
Torremolinos schreef:Kunnen we misschien iets met de nummers van de lockers? Deze zijn 107, 142 en 132.

Ik vond het in ieder geval al vreemd dat, wanneer er een verkeerd cijfer wordt gezegd voor de opdracht van Pieter en Steve, GDC toch nog eens expliciet het juiste antwoord zegt (142).
107+142+132=381. De pagina waarop 'mol' staat? 😃
Gebruikersavatar

Jay-Lo24 apr 2018, 21:58

 1690  Sven
Cedric schreef:107+142+132=381. De pagina waarop 'mol' staat? 😃
Is dat zo? Wat zou er op de pagina staan van het verkeerde antwoord dat Pascale geeft?
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2018, 22:00

 2204
Cedric schreef:107+142+132=381. De pagina waarop 'mol' staat? 😃
'k Heb een 'like' gegeven.
Maar enkel voor het geval het écht zo is. :mrgreen:
Gebruikersavatar

maxence.cnudde24 apr 2018, 22:05

 1
Hallo, ik heb ook nog iets opgemerkt bij de laatste opfracht . Op het geweer staat tippmann wijst dit naar dat de mol een man is ?!
Afbeelding
Gebruikersavatar

cato.meynen24 apr 2018, 23:45

 5
Cedric schreef:107+142+132=381. De pagina waarop 'mol' staat? 😃
Op pagina 381 staat Gent, de woonplaats van Baha! Zit zelf niet in de Baha tunnel, maar vind het wel heel verdacht...
Gebruikersavatar

lucu24 apr 2018, 23:50

 551  Sven
cato.meynen schreef:Op pagina 381 staat Gent, de woonplaats van Baha! Zit zelf niet in de Baha tunnel, maar vind het wel heel verdacht...
Helaas...

Op dezelfde bladzijde staan ook volgende woorden:

- Genesis ==> Pieter
- genie en genietroepen ==> Pascale
- genetkat en genotype ==> Joke
- genezen en genezer ==> Lloyd

Kijk bij het forum VERBORGEN HINTS.
Gebruikersavatar

cato.meynen24 apr 2018, 23:55

 5
lucu schreef:Helaas...

Op dezelfde bladzijde staan ook volgende woorden:

- Genesis ==> Pieter
- genie en genietroepen ==> Pascale
- genetkat en genotype ==> Joke
- genezen en genezer ==> Lloyd

Kijk bij het forum VERBORGEN HINTS.
Sterk opgemerkt!