Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

yevo30 apr 2018, 02:45

 281  Uma
Frolva schreef:Wat ik vreemd vond is dat Lloyd bij het laatste caféraadsel pas na een tijdje zei dat hij er een Youtube-filmpje over had gezien.

Als je dat hebt gezien, dan weet je dat toch onmiddellijk als de het 'raadsel' ziet?
Om eerlijk te zijn, ik had het filmpje ook al gezien met de oplossing. Was het echter totaal vergeten 😂
Gebruikersavatar

thierry.piette30 apr 2018, 06:54

 5
Als ik mij niet vergis, dan was het toch Baha die het laatste ingrediënt correct aanduid. Of ben ik verkeerd. Als hij de mol is, waarom zou hij dat dan doen?
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 07:21

 417
thierry.piette schreef:Als ik mij niet vergis, dan was het toch Baha die het laatste ingrediënt correct aanduid. Of ben ik verkeerd. Als hij de mol is, waarom zou hij dat dan doen?
eerlijk gezegd kan je weinig uit die proef halen wat molsheid betreft, denk ik, de raadsels goed oplossen stond immers niet garant voor geldgewin... het waren de mensen die rad fortuin speelden die bepaalden of het geld in of uit de pot ging...
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 07:23

 417
renzo.verdonckt schreef:Ik vraag me af hoe synchroon het Rad van Fortuin en de opdracht op de andere boot werden gespeeld. De productie zou de Mol (wanneer ze voor de derde keer blind aan het proeven zijn) perfect kunnen inlichten dat de Rad van Fortuin-spelers een bedrag in de min hebben behaald.
ik ga er maar van uit dat die niet gebeurd is... lijkt mij het eerlijkst, 't is niet aan de productie om de mol te helpen vind ik....
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 08:14

 417
james.waker schreef:eerlijk gezegd kan je weinig uit die proef halen wat molsheid betreft, denk ik, de raadsels goed oplossen stond immers niet garant voor geldgewin... het waren de mensen die rad fortuin speelden die bepaalden of het geld in of uit de pot ging...
ter aanvulling : de mol kon natuurlijk wel saboteren bij het rad en letters vragen die niet voorkwamen in het woord, maar hij had natuurlijk niet alles in de hand, er waren immers nog 2 kandidaten
Gebruikersavatar

habel.gaan30 apr 2018, 09:47

 43
In de 6de aflevering van de mol tijdens de opdracht: het rad can fortuin werd de C al getoond voor hij geraden werd. Is dit een verborgen tip omdat dan Bahador de C kiest of is dit fout van de productie van de mol?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 09:54

 2204
james.waker schreef:ik ga er maar van uit dat die niet gebeurd is... lijkt mij het eerlijkst, 't is niet aan de productie om de mol te helpen vind ik....
Toch juist wel; en dat is toch 'altijd' zo geweest?

- seizoen 5: duikersproef met Eline (vond ik zelf veel te ver gaan)
- seizoen 4: Gilles die bij de metro-proef te horen krijgt dat er niemand is kunnen opstappen
- seizoen 3: Marc met een oortje in

De mol moet toch kunnen saboteren, en om dat goed te doen moet hij toch weten of hij een (deel)opdracht moet laten slagen of mislukken om geld uit de pot te halen.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh30 apr 2018, 09:54

 344  Sven
Viel me ook op dat Baha, de P wilt zeggen, terwijl Pieter die daarvoor al gekozen heeft. Of ik moet het verkeerd gezien hebben.
Gebruikersavatar

ulrike.vandamme30 apr 2018, 10:08

 6  Uma
thierry.piette schreef:Als ik mij niet vergis, dan was het toch Baha die het laatste ingrediënt correct aanduid. Of ben ik verkeerd. Als hij de mol is, waarom zou hij dat dan doen?
Omdat ze in die eerste ronde geld verliezen doordat ze het juist hebben. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 10:34

 8153
renzo.verdonckt schreef:Ik vraag me af hoe synchroon het Rad van Fortuin en de opdracht op de andere boot werden gespeeld. De productie zou de Mol (wanneer ze voor de derde keer blind aan het proeven zijn) perfect kunnen inlichten dat de Rad van Fortuin-spelers een bedrag in de min hebben behaald.
Misschien. Maar ze waren wel met 2 aan het proeven.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 10:36

 8153
joran.steen schreef:Ik kende ze ook allemaal hoor 😉
Te oordelen aan je profielfoto kijk ik daar niet van op :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 10:37

 8153
thierry.piette schreef:Als ik mij niet vergis, dan was het toch Baha die het laatste ingrediënt correct aanduid. Of ben ik verkeerd. Als hij de mol is, waarom zou hij dat dan doen?
Omdat hij op een of andere manier wist dat de spelers aan het rad in het rood zaten?