Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mei 2018, 10:21

 8153
eveline.vanhemel schreef:Baha en Lloyd waren allebei meesterlijke finalisten en dat samen met een geniale mol. Ik vrees dat het in de toekomst moeilijk zal zijn om nog zo'n drietal samen te krijgen 🙂.
Schitterende "jongens". Ik ga hen missen. Hopelijk worden ze volgend jaar uitgenodigd in CDM.
Gebruikersavatar

Jansen21 mei 2018, 10:33

 3423  Yens
chicawah schreef:Schitterende "jongens". Ik ga hen missen. Hopelijk worden ze volgend jaar uitgenodigd in CDM.
Ik ook :cry: . En dit forum ook... weer 10 maanden wachten alvorens we terug op zoek kunnen. Of zouden ze het volgend jaar terug wat vroeger uitzenden? Dan moeten we niet zo lang wachten 😃 . Het kwam dit jaar een beetje in het vaarwater met mijn andere "grote" liefde: naar de koers kijken 😃. Zeker als er rittenkoersen zijn zoals de Giro nu, dan zit ik 's namiddags voor de buis terwijl ik vorig jaar mijn tijd veel meer doorbracht op het forum 😉.
Gebruikersavatar

marc.koenen22 mei 2018, 20:10

 122
Baha en Lloyd waren allebei meesterlijke finalisten en dat samen met een geniale mol. Ik vrees dat het in de toekomst moeilijk zal zijn om nog zo'n drietal samen te krijgen 🙂
Natuurlijk waren het schitterende spelers.Maar de 2 vorige seizoenen waren het toch ook personen die de harten veroverd hadden.Denk maar aan Sam,Robin,Hans ,Bouba ... vorig jaar en aan Bruno Cathy,Hanne,Issabel ... 2 jaar geleden.
De makers hebben in ieder geval een goed oog om geschikte kandidaten te vinden
Gebruikersavatar

Mateo22 mei 2018, 22:21

 870
Dat vind ik ook. Ach ja, Bruno vooral. Wat een kerel! Maar ook al die anderen hebben niet voor niets mogen meedoen, denk ik. De programmamakers zullen er volgend jaar vast wel weer in slagen om een uitgelezen troep bij elkaar te krijgen, hoewel ik me kan voorstellen dat hier heel veel tijd en energie
in gaan zitten.
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 22:32

 3423  Yens
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel tijd je vorig jaar had om je kandidatuur te stellen? Nu moeten zal al binnen zijn op 15 juni. Was dat vorig jaar niet langer?
Gebruikersavatar

Mateo22 mei 2018, 22:53

 870
Ga je meedoen, Eveline?
Gebruikersavatar

Jansen22 mei 2018, 23:02

 3423  Yens
Mateo schreef:Ga je meedoen, Eveline?
Beste Mateo, hoe graag ik ook zou willen, het is fysiek gewoon niet mogelijk voor mij 😉 .
Zit met ernstige knieproblemen en ben na een zware operatie vorig jaar al 1,5 jaar thuis.
Maar ik ben gewoon nieuwsgierig, dat is alles :mrgreen: .
Gebruikersavatar

Mateo27 mei 2018, 23:03

 870
Veel sterkte en beterschap dan, Eveline. En hopelijk tot volgend seizoen!
Gebruikersavatar

masterveecee28 mei 2018, 10:03

 3547  Sven
eveline.vanhemel schreef:Ik vraag me eigenlijk af hoeveel tijd je vorig jaar had om je kandidatuur te stellen? Nu moeten zal al binnen zijn op 15 juni. Was dat vorig jaar niet langer?
Ja, inderdaad. Maar weet je, ze checken effectief ALLE inschrijvingen. Stel je maar eens voor om dat te doen voor +10000 gevallen. Dusja, als ze het beperken gaan ze er mss wat minder hebben (???)als ze het beperken gaan ze er mss wat minder hebben (???)
Gebruikersavatar

Jansen28 mei 2018, 11:11

 3423  Yens
masterveecee schreef:Ja, inderdaad. Maar weet je, ze checken effectief ALLE inschrijvingen. Stel je maar eens voor om dat te doen voor +10000 gevallen. Dusja, als ze het beperken gaan ze er mss wat minder hebben (???)als ze het beperken gaan ze er mss wat minder hebben (???)
Je kan er natuurlijk op twee manieren naar kijken: beperken in tijd om de overvloed aan inschrijvingen te verminderen. Aan de andere kant zijn die massa's inschrijvingen van vorig jaar misschien ook de reden dat ze dit jaar zo'n goede groep kandidaten én mol hadden :mrgreen:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18