Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

marc.koenen30 apr 2018, 14:57

 122
Zou Pascale haar adem 2 minuten ingehouden hebben bij de stinkbomproef?Ze kijkt heel verstard.Ofwel kreeg ze rozengeur door het buisje 😃
Gebruikersavatar

JKpowned30 apr 2018, 15:00

 259
marc.koenen schreef:Zou Pascale haar adem 2 minuten ingehouden hebben bij de stinkbomproef?Ze kijkt heel verstard.Ofwel kreeg ze rozengeur door het buisje 😃
Ze zal getrained zijn in het leger tegen dit soort ondervraagstechnieken van de vijanden. Het slimste wat je kan doen is niets prijsgeven en u gewoon afsluiten en doen alsof het niets doet zoals zij doet.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 15:05

 3423  Yens
JKpowned schreef:Ze zal getrained zijn in het leger tegen dit soort ondervraagstechnieken van de vijanden. Het slimste wat je kan doen is niets prijsgeven en u gewoon afsluiten en doen alsof het niets doet zoals zij doet.
Ik denk dat een pokerface trekken ook gunstig is als je de mol bent. Als je iets faked moet je al echt goed kunnen acteren om niet aan overacting te doen.
Gebruikersavatar

Klaartje30 apr 2018, 15:19

 2245  Uma
Torremolinos schreef:Het interessantste fragment voor mij is de ‘verschrikkelijke beelden’ bekijken, zeker omdat we nu weten dat de mol meekijkt naar die beelden.
De mol kijkt naar een fragment van Bambi op het ijs, beelden met veel beweging, waar opeens rechts het konijn (Stampertje) in beeld komt. Dat wetende, lijk ik te zien dat Pieters ogen wat weg en weer gaan en op een bepaald moment ineens naar rechts kijken.
Alle anderen zijn zeer gefixeerd op 1 punt, hun ogen bewegen niet. Het beeld met het oog dat wordt gesneden is ook een behoorlijk statisch beeld.
Heb het ook gezien bij het herbekijken. Toch wel heel opvallend ja, die oogbeweging van Pieter naar rechts.

Het zal toch niet waar zijn dat de Mol zich, net als Gilles twee seizoenen geleden, op een onbewaakt moment laat betrappen op een verdachte oogbeweging en zich zo verraadt? Cfr. mol Gilles bij het kijken naar de anderen in de spiegel bij de opdracht Spreken met de mol.
Gebruikersavatar

JKpowned30 apr 2018, 15:23

 259
eveline.vanhemel schreef:Ik denk dat een pokerface trekken ook gunstig is als je de mol bent. Als je iets faked moet je al echt goed kunnen acteren om niet aan overacting te doen.
Ze heeft zelf goed gezegd dat ze kan acteren indien nodig en Gilles geeft ook aan dat de mol goed kan acteren :p
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 15:23

 8153
Waarom schotelden ze de mol eigenlijk Bambi voor? Dat is er toch om vragen dat de mol een (andere) reactie toont? Waarom niet gewoon een zwart scherm, of desnoods een of andere neutrale foto?
Gebruikersavatar

joachim.morrens30 apr 2018, 15:38

 200  Yens
Wat Pieter's oogbeweging naar rechts betreft:

Ik ben het even nagegaan, Un chien Andalou op youtube

https://www.youtube.com/watch?v=RL1BxAIqJ0I

Ik keer ernaar voor de eerste keer en probeerde mijn oogbewegingen in de gaten te houden

op 1:00 komt er ook iets in beeld hier (het scheermesje?) van de rechterkant... En ik keek ook naar rechts 😉

Dus misschien keek Pieter ook gewoon hiernaar ...
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 15:50

 2204
chicawah schreef:Waarom schotelden ze de mol eigenlijk Bambi voor? Dat is er toch om vragen dat de mol een (andere) reactie toont? Waarom niet gewoon een zwart scherm, of desnoods een of andere neutrale foto?

Uitgangspunt van de proef was immers om de mol op de proef te stellen. 😉
En dat kan blijkbaar best met Bambi. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 15:54

 8153
Frolva schreef:Uitgangspunt van de proef was immers om de mol op de proef te stellen. 😉
En dat kan blijkbaar best met Bambi. :mrgreen:
Ah ja, juist, dat was ik even uit het oog verloren :?
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 15:57

 2204
chicawah schreef:even uit het oog verloren :?
zolang er maar geen scheermesje door gaat ... :?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 18:03

 8153
Frolva schreef:zolang er maar geen scheermesje door gaat ... :?

:mrgreen:
Ik kan tegen heel veel, maar dit vond ik echt verschrikkelijk. :x
Gebruikersavatar

Serpones30 apr 2018, 18:06

 22
Zeer verdacht: wanneer Lloyd met Gilles achter de bedieningstafel zit, zie je dat er in een bepaalde scène is geknipt. Vlak na de overgang zie je dat ze hard gelachen hebben. + Op achtergrond van Gilles zie je op plastiek : No chambear = niet werken(d) = Lloyd = de mol ???
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18