Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy29 apr 2018, 20:57

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De deelnemers worden elk in een afzonderlijke kamer opgesloten. Om beurt mogen ze tot bij Gilles gaan en één van de negen beproevingen kiezen. Aan elke prikkel is een ander bedrag gekoppeld; gaande van 100 tot 2000 euro. Om het geld te incasseren zullen de vier andere kandidaten aan de beproeving moeten weerstaan. Alleen de Mol krijgt de prikkel niet echt te verduren. Hij of zij zal dus gaan faken. Degene die de keuze maakt mag op een scherm meekijken of de medespelers in hun opdracht slagen en krijgt zo misschien de kans om de Mol aan het werk te zien.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/6.php
Gebruikersavatar

Kleintje29 apr 2018, 21:10

 125  Sven
Hetgeen mij hier het meest opviel was dat Bahador het meeste emotie toonde, terwijl de rest neutraal bleef - dat toont voor mij aan dat hij té hard zijn best wou doen om te faken alsof hij de echte prikkels kreeg.

De rest kreeg echte prikkels en sloot zich daarom af.

Hij en Joke komen hier het meest verdacht uit. Joke, die de peperproef niet wilt doen omdat ze vindt het hier het moeilijkste is om te doen alsof (ze het niet pikant vindt). Ik vind dat ze het hier op zn minst kon proberen. Mocht het mislukken dan ging er niets verdiend worden, maar door op voorhand al te zeggen dat je het niet doet hou je sowieso geld uit de pot. Dat doe je enkel als je weet dat je als mol door de mand zou kunnen vallen...
Gebruikersavatar

Kleintje29 apr 2018, 21:27

 125  Sven
Kleintje schreef:Hetgeen mij hier het meest opviel was dat Bahador het meeste emotie toonde, terwijl de rest neutraal bleef - dat toont voor mij aan dat hij té hard zijn best wou doen om te faken alsof hij de echte prikkels kreeg.

De rest kreeg echte prikkels en sloot zich daarom af.

Hij en Joke komen hier het meest verdacht uit. Joke, die de peperproef niet wilt doen omdat ze vindt het hier het moeilijkste is om te doen alsof (ze het niet pikant vindt). Ik vind dat ze het hier op zn minst kon proberen. Mocht het mislukken dan ging er niets verdiend worden, maar door op voorhand al te zeggen dat je het niet doet hou je sowieso geld uit de pot. Dat doe je enkel als je weet dat je als mol door de mand zou kunnen vallen...
Oké, Joke kan het al niet meer zijn. 't Is dus Bahador 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2018, 22:03

 1690  Sven
Kleintje schreef:Hetgeen mij hier het meest opviel was dat Bahador het meeste emotie toonde, terwijl de rest neutraal bleef - dat toont voor mij aan dat hij té hard zijn best wou doen om te faken alsof hij de echte prikkels kreeg.

De rest kreeg echte prikkels en sloot zich daarom af.

Hij en Joke komen hier het meest verdacht uit. Joke, die de peperproef niet wilt doen omdat ze vindt het hier het moeilijkste is om te doen alsof (ze het niet pikant vindt). Ik vind dat ze het hier op zn minst kon proberen. Mocht het mislukken dan ging er niets verdiend worden, maar door op voorhand al te zeggen dat je het niet doet hou je sowieso geld uit de pot. Dat doe je enkel als je weet dat je als mol door de mand zou kunnen vallen...
Ik denk dat Joke dat wel doordacht had, dat ze te fel zou reageren en zo blijk geven dat ze kandidaat was.
Gebruikersavatar

Kleintje29 apr 2018, 22:12

 125  Sven
Jay-Lo schreef:Ik denk dat Joke dat wel doordacht had, dat ze te fel zou reageren en zo blijk geven dat ze kandidaat was.
Jep, heeft ze in Café De Mol toegegeven.
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2018, 22:14

 1690  Sven
Kleintje schreef:Jep, heeft ze in Café De Mol toegegeven.
Ah, ok niet gezien. Café de mol zie ik meestal uitgesteld. 🙂
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 22:16

 417
wat me hier opviel , lloyd leek niet echt geïnteresseerd in de reactie van de beproefden, hij wou ze gewoon zien kokhalsen en stond maar wat te zwansen :mrgreen: denk dat je als kandidaat toch iets meer geïnteresseerd bent in de reacties, was toch een unieke kans om jouw mol te testen .... 😉
Gebruikersavatar

Kleintje29 apr 2018, 22:20

 125  Sven
Jay-Lo schreef:Ah, ok niet gezien. Café de mol zie ik meestal uitgesteld. 🙂
Allezja, dat was één reden, de andere (en voor haar meest belangrijke) was dat ze er sowieso écht kei hard tegenop zag zo'n peper te eten omdat ze daar niet tegen kan. 😉
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen29 apr 2018, 22:23

 182
james.waker schreef:wat me hier opviel , lloyd leek niet echt geïnteresseerd in de reactie van de beproefden, hij wou ze gewoon zien kokhalsen en stond maar wat te zwansen :mrgreen: denk dat je als kandidaat toch iets meer geïnteresseerd bent in de reacties, was toch een unieke kans om jouw mol te testen .... 😉
Hij had gewoon niet verwacht dat iedereen er zo goed tegen zou kunnen. 😃
Gebruikersavatar

Social29 apr 2018, 22:31

 353  Uma
pieter-jan.jorissen schreef:Opvallend? Bij de kist met de kakkerlakken zegt Baha iets als "Niet bewegen beestje" (ipv beestjeS). Omdat hij de teddybear vastpakt?
Dat dacht ik er ook van.
Gebruikersavatar

Social29 apr 2018, 22:37

 353  Uma
In het begin van deze proef bij het uitleggen van de proef meende ik Baha zeer opvallend naar beneden zien kijken. Ik bekijk het morgen opnieuw. Het was opvallend omdat het erg leek dat hij iets te verbergen had.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18