Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 23:20

 417
Lloyd heeft zijn geitje meteen een naam.... Bianca..... volgens mij niet zomaar gedaan

er zou een link kunnen zijn met "Titanic"

BIANCA C : een gigantische schip dat ook wel bekend staat als de “Titanic of the Caribbean”
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 23:23

 8153
james.waker schreef:Lloyd heeft zijn geitje meteen een naam.... Bianca..... volgens mij niet zomaar gedaan

er zou een link kunnen zijn met "Titanic"

BIANCA C : een gigantische schip dat ook wel bekend staat als de “Titanic of the Caribbean”
Of gewoon Bianca omdat het een witte geit is.
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 23:29

 417
chicawah schreef:Of gewoon Bianca omdat het een witte geit is.
bestaat er bekend wit geitje bianca genaamd ofzo... :?:

oké, kan natuurlijk toeval zijn .... maar vond toch opvallend dat hij z'n geitje meteen een nam gaf
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 23:38

 8153
james.waker schreef:bestaat er bekend wit geitje bianca genaamd ofzo... :?:

oké, kan natuurlijk toeval zijn .... maar vond toch opvallend dat hij z'n geitje meteen een nam gaf
Bianco/bianca = wit (wel in het Italiaans, in het Spaans is het blanco/blanca).

Marzena gaf haar geitje ook meteen een naam (Lindsey).

En ik zou mij geitje ook meteen een naam geven (ik had in mijn vijvertje ooit 3 kikkers en zelfs die hadden een naam).
Gebruikersavatar

BeaVer30 apr 2018, 08:39

 1293  Uma
chicawah schreef: En ik zou mij geitje ook meteen een naam geven (ik had in mijn vijvertje ooit 3 kikkers en zelfs die hadden een naam).
Jup, wie doet er da nu nie? Ik had al 'geitrude' in gedachten 😂 :mrgreen:

Wat mij opviel in de opdracht, was dat joke heel defensief deed naar Pieter toe. Elke keer haar geit ervandoor wou, was het van: "MAAK PLAATS! MAAK PLAATS! PAS OP! UIT DE WEG!"
Ik vond het net iets te veel op een manier alsof ze Pieter echt totaal niet vertrouwde.
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 09:11

 417
ok, naam geven aan 't geitje dan niet zo biijzonder blijkbaar

maar achter alles wat lloyd doet of zegt zoek ik iets... zal beroepsmisvorming zijn vrees ik

aldus link ik bianca aan titanic, en titanic heeft toch wel belangrijke plaats in deze serie (de fluit van lloyd etc)
zijn onnozel en totaal overbodig antwoord "marc de bel" link ik bv aan pluim (het personage "meester pluim")

of het nu allemaal toeval is of bewust gedaan is zullen we wellicht nooit weten
Gebruikersavatar

ex-molinator30 apr 2018, 09:13

 3483  Uma
beate.verheyde schreef:Jup, wie doet er da nu nie? Ik had al 'geitrude' in gedachten 😂 :mrgreen:
haha, da's echt een mooie 😂
beate.verheyde schreef:Wat mij opviel in de opdracht, was dat joke heel defensief deed naar Pieter toe. Elke keer haar geit ervandoor wou, was het van: "MAAK PLAATS! MAAK PLAATS! PAS OP! UIT DE WEG!"
Ik vond het net iets te veel op een manier alsof ze Pieter echt totaal niet vertrouwde.
Ik vond dat wel een teken van goed inzicht in geitenpsychologie: een geit op de vlucht probeert obstakels te vermijden (allez, dat is mijn interpretatie).
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen30 apr 2018, 09:28

 182
beate.verheyde schreef:Jup, wie doet er da nu nie? Ik had al 'geitrude' in gedachten 😂 :mrgreen:

Wat mij opviel in de opdracht, was dat joke heel defensief deed naar Pieter toe. Elke keer haar geit ervandoor wou, was het van: "MAAK PLAATS! MAAK PLAATS! PAS OP! UIT DE WEG!"
Ik vond het net iets te veel op een manier alsof ze Pieter echt totaal niet vertrouwde.
En dan lig je er ineens uit 😃
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 10:37

 3423  Yens
beate.verheyde schreef:Jup, wie doet er da nu nie? Ik had al 'geitrude' in gedachten 😂 :mrgreen:

Wat mij opviel in de opdracht, was dat joke heel defensief deed naar Pieter toe. Elke keer haar geit ervandoor wou, was het van: "MAAK PLAATS! MAAK PLAATS! PAS OP! UIT DE WEG!"
Ik vond het net iets te veel op een manier alsof ze Pieter echt totaal niet vertrouwde.
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, we hebben ongelooflijke haast... :mrgreen:
La chica competitiva ten top!! Ik vond de reactie van Pieter op Joke ook een geïrriteerd kantje had. Ik denk eerlijk gezegd dat die twee mekaar niet echt goed lagen :roll:
Gebruikersavatar

Kobe30 apr 2018, 11:02

 429
Mijn twee hoofdverdachten doen hier schitterend werk! Baha en Pieter verzamelden immers het meeste aantal geiten en konden deze allemaal dus op de tortillaweide plaatsen. Het viel me op dat Pieter wel opvallend veel sneller was dan de rest bij het parcours!
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 11:12

 417
Kobe schreef:Mijn twee hoofdverdachten doen hier schitterend werk! Baha en Pieter verzamelden immers het meeste aantal geiten en konden deze allemaal dus op de tortillaweide plaatsen. Het viel me op dat Pieter wel opvallend veel sneller was dan de rest bij het parcours!
volgens mij maakt het allemaal weinig uit wat in deze proef gebeurde, aan het eind gaat bijna iedereen voor de vrijstelling (en dat zal de mol wel vermoed hebben). of ge nu 1 of 5 geiten op de tortillaweide zet maakt mijn inziens niet uit, de mol is niet geinteresseerd in vrijstelling
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7