Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 19:39

 2834  Uma
Ik vond in deze Lloyd toch wat verdacht... Zo veel moeite met het trappenlopen (ik blijf de indruk hebben dat hij bewust Joke voor zich liet) waardoor ik zijn fysieke conditie in vraag stelde, maar dan nu wel beresterk zijn in het fietsen en lopen door zand...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 21:28

 8153
Cedric schreef:Ik vond in deze Lloyd toch wat verdacht... Zo veel moeite met het trappenlopen (ik blijf de indruk hebben dat hij bewust Joke voor zich liet) waardoor ik zijn fysieke conditie in vraag stelde, maar dan nu wel beresterk zijn in het fietsen en lopen door zand...
Mja... Misschien... Maar misschien had hij in de Torre gewoon een mindere dag en "slechtere benen". Ik vind dat hij - mollen of niet mollen - gisteren toch een serieuze prestatie neergezet heeft, chapeau! Maar natuurlijk kan hij in Mexico niet 5x per dag naar het frietkot en was de tequila ook al lang uit zijn bloed :mrgreen:
Supergast, die Lloyd. Als hij de mol blijkt, wordt hij de held van de UGent 😃 Als hij de winnaar blijkt ook. En zelfs als verliezer (hoe triest dat die er moet zijn) eigenlijk ook. En krijgt hij een interview in Schamper en een eigen programma bij UrGent. En dan wil ik een handtekening en een selfie met hem 😃
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 22:46

 2834  Uma
Mocht iemand het zich nog afvragen, Pascale is deze avond te gast in het programma 'Gert Late Night' en zei zonet dat ze bij de marine uiteraard wel leren varen, maar nooit hoeven te kajakken.. Dus diegene(n) die achter haar kapseizen iets zochten om te zeggen dat ze hun vertrouwen in defensie kwijt gespeeld waren, kunnen al hun argumenten ineens weer opbergen 🙂
Gebruikersavatar

jos.jansen07 mei 2018, 23:12

 328  Uma
Cedric schreef:Mocht iemand het zich nog afvragen, Pascale is deze avond te gast in het programma 'Gert Late Night' en zei zonet dat ze bij de marine uiteraard wel leren varen, maar nooit hoeven te kajakken.. Dus diegene(n) die achter haar kapseizen iets zochten om te zeggen dat ze hun vertrouwen in defensie kwijt gespeeld waren, kunnen al hun argumenten ineens weer opbergen 🙂
had ze het nu gepresteerd om de boot waar ze de opdracht speelde te doen kapseizen dan hadden ze er mss iets over kunnen zeggen, maar een kajak slaat heel makkelijk om
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 23:12

 8153
Cedric schreef:Mocht iemand het zich nog afvragen, Pascale is deze avond te gast in het programma 'Gert Late Night' en zei zonet dat ze bij de marine uiteraard wel leren varen, maar nooit hoeven te kajakken.. Dus diegene(n) die achter haar kapseizen iets zochten om te zeggen dat ze hun vertrouwen in defensie kwijt gespeeld waren, kunnen al hun argumenten ineens weer opbergen 🙂
Kan ik dat ergens bekijken online?
Ik vind Pascale zo'n supertof mens, ik moet dat echt zien, zelfs als het betekent dat ik Gert en James Dinges erbij moet pakken 😉

Terzijde: vorig jaar waren er ook mensen voor wie een houthakker en een houtbewerker één pot nat waren :roll:
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 23:25

 2834  Uma
chicawah schreef:Kan ik dat ergens bekijken online?
Ik vind Pascale zo'n supertof mens, ik moet dat echt zien, zelfs als het betekent dat ik Gert en James Dinges erbij moet pakken 😉

Terzijde: vorig jaar waren er ook mensen voor wie een houthakker en een houtbewerker één pot nat waren :roll:
Het zal later vanavond of morgen waarschijnlijk hier online komen:
https://www.vier.be/video/gert-late-nig ... levering-1
Ik zie dat nu al afleveringen 1 t.e.m. 8 en 2 weekoverzichten online staan.
De aflevering van vanavond wordt dus aflevering 9.

Alles met Pascale is in het begin van de aflevering,.
Gebruikersavatar

JKpowned08 mei 2018, 15:57

 259
Cedric schreef:Mocht iemand het zich nog afvragen, Pascale is deze avond te gast in het programma 'Gert Late Night' en zei zonet dat ze bij de marine uiteraard wel leren varen, maar nooit hoeven te kajakken.. Dus diegene(n) die achter haar kapseizen iets zochten om te zeggen dat ze hun vertrouwen in defensie kwijt gespeeld waren, kunnen al hun argumenten ineens weer opbergen 🙂
Subtiel maar was niet het enige argument en het was een mening. Meningen zijn vrij en hoeven niet te veranderen na een tegenargument 😉