Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy06 mei 2018, 20:35

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Op Playa de Chachalacas krijgen de vier resterende kandidaten 3 uur de tijd om een triathlon te volbrengen. Als drie van hen binnen de tijd over de finishlijn komen, verdienen ze 500 euro. Één duo moet 1 kilometer kayaken, een ander duo zal 12 kilometer fietsen en in groep dienen ze 7 km lopen. Onderweg zijn er mogelijkheden om extra geld te verdienen door het vervullen van opdrachten.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/7.php
Gebruikersavatar

jos.jansen06 mei 2018, 20:38

 328  Uma
Baha en Pieter komen hier toch zeer verdacht over, ik snap bvb totaal niet waarom er niet gewisseld word met de quad. Baha en Pieter zouden toch moeten uitgerust zijn en terug wat kunnen lopen. (bij de opdracht stond er toch enkel dat er max 2 kandidaten op de quad mochten niet dat er niet gewisseld mocht worden)
Gebruikersavatar

Kobe06 mei 2018, 21:26

 429
Ik dacht net hetzelfde! Bahador zorgde wel voor de 1500 euro, ipv de zadels..(uiteindelijk toch terug uit de pot door laatste opdracht 😂 )
Gebruikersavatar

jos.jansen06 mei 2018, 21:27

 328  Uma
Op zich doet Baha niet veel bij die opdracht, het is vooral Lloyd die de opdracht uitvoerd
Gebruikersavatar

Kobe06 mei 2018, 21:51

 429
jos.jansen schreef:Op zich doet Baha niet veel bij die opdracht, het is vooral Lloyd die de opdracht uitvoerd
Baha kreeg wel de keuze van Llyod of ze het gingen doen of niet
Gebruikersavatar

jos.jansen06 mei 2018, 21:54

 328  Uma
Kobe schreef:Baha kreeg wel de keuze van Llyod of ze het gingen doen of niet
klopt maar als je alles wil laten mislukken lijkt het mij beter om die opdracht te proberen (kijk naar Pieter en Pascale die eigenlijk enkel tijd verliezen met hun proef)

Om ook even iets over de deelopdracht van Pieter en Pascale te zeggen, daar is Pieter dan weer heel passief (hij gooit maar een paar ringen)
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 22:24

 2204
Even live vanuit de Pieter-tunnel.

Pieter vindt het sleuteltje in de zandberg.
Daardoor bemachtigen ze 20 (?) golfballetjes. Het enige wat ze daar mee konden doen was de proef tijdens het lopen uitvoeren, waardoor veel tijd verloren zou gaan (waarschijnlijk genoeg om te laat te kopen)

Bovendien zouden ze, indien ze het sleuteltje niet zouden vinden de proef niet kunnen uitvoeren en dus zeker voor de quad kiezen.

Door het sleuteltje te vinden was er dus een extra kans om de proef volledige te laten mislukken, en de keuze om niet voor de quad te gaan.


Maar eerlijk gezegd had ik niet de indruk dat Pieter heeft aangedrongen om de proef met de golfballetjes te spelen. Niemand eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Frolva op 06 mei 2018, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 22:25

 2204
Dubbel.
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt07 mei 2018, 09:53

 84  Sven
Ik zit niet in de Lloyd tunnel, maar 't is wel straf dat Lloyd bij het rijden naar de zee zegt 'zolang het maar geen loopproef in het zand is (01:53 in de aflevering)
Afbeelding

Maar dan heb je hier ook Pieter die als 3de in het rijtje loopt en een rood T-shirt aan geeft (hint naar rode telefoon?)


Afbeelding


't is tijd dat het afgelopen is, ik begin overal vanalles in te zien :mrgreen:
Gebruikersavatar

Krekelmans07 mei 2018, 10:12

 16
Afbeelding
Baha: "Een deel van een fiets hadden we nog niet"
Llyod: "Jawel, zadel"

Lijkt me toch wel een leuke, subtiele hint, Baha die verwijst naar het vervolg van de proef
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 10:18

 259
Krekelmans schreef:Afbeelding
Baha: "Een deel van een fiets hadden we nog niet"
Llyod: "Jawel, zadel"

Lijkt me toch wel een leuke, subtiele hint, Baha die verwijst naar het vervolg van de proef
Ze konden al zien dat de fietsen geen zadels hadden want die stonden daar dus niet echt.