Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2018, 11:03

 2204
Krekelmans schreef:Afbeelding
Baha: "Een deel van een fiets hadden we nog niet"
Llyod: "Jawel, zadel"

Lijkt me toch wel een leuke, subtiele hint, Baha die verwijst naar het vervolg van de proef
Terwijl 'zadel' niet het juiste antwoord was, toch?

In het opgeloste kruiswoordraadsel zie ik dat niet staan. Wel: "spaak".
Gebruikersavatar

Krekelmans07 mei 2018, 11:30

 16
JKpowned schreef:Ze konden al zien dat de fietsen geen zadels hadden want die stonden daar dus niet echt.
Net voor dat ze vertrekken zijn zowel Baha als Llyod verbaast dat ze geen zadels hebben, dus ze hadden dat nog niet gezien, allé, toch zeker één van de twee niet 😉
Gebruikersavatar

Laleia07 mei 2018, 13:10

 306
Jay-Lo schreef:Ze zullen wel allemaal weten wie de mol is, maar de vragen goed invullen is iets anders he.
Weet je toch niet zeker. In mijn ideale wereld is Pascale gesneuveld omdat ze onterecht Lloyd verdacht, verdenkt Lloyd Baha, die op zijn beurt de enige is die weet dat Pieter de mol is. 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 13:32

 8153
Laleia schreef:Weet je toch niet zeker. In mijn ideale wereld is Pascale gesneuveld omdat ze onterecht Lloyd verdacht, verdenkt Lloyd Baha, die op zijn beurt de enige is die weet dat Pieter de mol is. 😎
In mijn ideale wereld zijn Pieter en Baha samen de mol en Lloyd de winnaar :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mei 2018, 13:36

 3483  Uma
In mijn ideale wereld had ik de mol al lang ontmaskerd en daardoor geen uren slaap verloren en permanente hersenschade opgelopen.
Gebruikersavatar

Laleia07 mei 2018, 13:46

 306
jos.jansen schreef:Om ook even iets over de deelopdracht van Pieter en Pascale te zeggen, daar is Pieter dan weer heel passief (hij gooit maar een paar ringen)
En hoe?!
Vanachter de rug van Pascale, dus ze ziet niet hoe nonchalant hij gooit en hij staat ook nog eens verder om te werpen.
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mei 2018, 13:52

 3483  Uma
Laleia schreef:En hoe?!
Vanachter de rug van Pascale, dus ze ziet niet hoe nonchalant hij gooit en hij staat ook nog eens verder om te werpen.
Om het eens over een andere boeg te gooien: ringgooien vanop een wiebelende kayak op zee lijkt me niet evident: allez, het gooien wel maar het doel raken niet.
Gebruikersavatar

Ben Jones07 mei 2018, 14:12

 44
JKpowned schreef:Duidelijk een gevoelige snaar geraakt. Wel officieren kunnen normaal wel een simpel raadsel oplossen nuff Said 😛 Pieter is ook geen expert maar die doet het wel beide correct dusja...
Want de mol is geen spel en niemand wil verdacht lijken :?: :?:

Pieter was achter Pascale :?: :?:
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 14:17

 259
Ben Jones schreef:Want de mol is geen spel en niemand wil verdacht lijken :?: :?:

Pieter was achter Pascale :?: :?:
Wist niet dat Pieter achter haar zat met het raadsel 😃 natuurlijk is het een spel maar ze heeft toch wel een paar dingen gedaan waarvan je kan denken is dit een officier in het leger hetzelfde met de walkie talkie ik blijf er bij slechte reclame voor het leger.
Gebruikersavatar

Ben Jones07 mei 2018, 14:24

 44
JKpowned schreef:Wist niet dat Pieter achter haar zat met het raadsel 😃 natuurlijk is het een spel maar ze heeft toch wel een paar dingen gedaan waarvan je kan denken is dit een officier in het leger hetzelfde met de walkie talkie ik blijf er bij slechte reclame voor het leger.
Pieter was achter Pascale bij de kayak, en logisch dat iedereen, dus ook Pascale, zichzelf probeert verdacht te maken zodat de anderen jou zouden verdenken...dat is een vd belangrijkste mechanismes in het spel...
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mei 2018, 14:28

 3483  Uma
JKpowned schreef:Wist niet dat Pieter achter haar zat met het raadsel 😃 natuurlijk is het een spel maar ze heeft toch wel een paar dingen gedaan waarvan je kan denken is dit een officier in het leger hetzelfde met de walkie talkie ik blijf er bij slechte reclame voor het leger.
Ik niet.
Ik vind dat Pascale in veel gevallen zeer kalm en nuchter gebleven is en bijna steeds snel een plan van aanpak gemaakt heeft. Ze wist trouwens ook heel goed compromissen te bereiken wat (ook voor een overste) een zeer goede eigenschap is.
Vergeet niet dat ze zich goed staande gehouden heeft tussen al dat mannelijk geweld (en Joke die fysiek ook wel zeer sterk was).
In het begin leek het er een beetje op dat ze een meeloper zou zijn, mede door het niet ontsnappen uit de doodskisten, maar als snel bleek dat ze heel wat in haar mars had en je het best niet in haar vaarwater terecht zou komen. 😉
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 14:31

 259
ex-molinator schreef:Ik niet.
Ik vind dat Pascale in veel gevallen zeer kalm en nuchter gebleven is en bijna steeds snel een plan van aanpak gemaakt heeft. Ze wist trouwens ook heel goed compromissen te bereiken wat (ook voor een overste) een zeer goede eigenschap is.
Vergeet niet dat ze zich goed staande gehouden heeft tussen al dat mannelijk geweld (en Joke die fysiek ook wel zeer sterk was).
In het begin leek het er een beetje op dat ze een meeloper zou zijn, mede door het niet ontsnappen uit de doodskisten, maar als snel bleek dat ze heel wat in haar mars had en je het best niet in haar vaarwater terecht zou komen. 😉
Dat wel ze probeerde ook wel altijd compromis te maken maar we gaan het hier bij laten het is uiteindelijk een mening en daar moet je niet mee akkoord gaan uiteraard 😃