Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 10:58

 8153
david.vierstraete schreef:Wat mij hier opviel: Pieter schrijft “zijn” telefoonnummer op.

Dan zegt hij niet my phone number for a drink, maar hij zegt met klemtoon : “A “ phone number for a drink.

Dus ik vermoed dat hij niet zijn telefoonnummer maar dat van woestijnvis geeft. Vandaar A phone number for a drink.
Het doet er toch totaal niet toe wat hij op dat briefje schreef? Misschien schreef hij wel "ik ben de mol!".
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle07 mei 2018, 11:05

 263
Wat mij hier opviel, en daarom vond ik het wel een informatieve proef, was de ongeloofwaardige acteerprestatie van Baha. Voor mij droop het er vanaf dat hij 'speelde'. Dus als hij de mol is, is hij wel heel slecht gecast dan.

Pieter vond ik ook niet zo denderend maar nog acceptabel qua geloofwaardigheid.

Lloyd deed het naar mijn gevoel top. Ik twijfelde niet aan zijn gedrag in de sauna, dus die snoodaard had me wel te pakken!

Conclusie??!!
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 11:10

 417
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Wat mij hier opviel, en daarom vond ik het wel een informatieve proef, was de ongeloofwaardige acteerprestatie van Baha. Voor mij droop het er vanaf dat hij 'speelde'. Dus als hij de mol is, is hij wel heel slecht gecast dan.
dat probleem stelde zich ook al bij de beproevingen vond ik
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 11:11

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Wat mij hier opviel, en daarom vond ik het wel een informatieve proef, was de ongeloofwaardige acteerprestatie van Baha. Voor mij droop het er vanaf dat hij 'speelde'. Dus als hij de mol is, is hij wel heel slecht gecast dan.

Pieter vond ik ook niet zo denderend maar nog acceptabel qua geloofwaardigheid.

Lloyd deed het naar mijn gevoel top. Ik twijfelde niet aan zijn gedrag in de sauna, dus die snoodaard had me wel te pakken!

Conclusie??!!
Ik heb nooit kunnen geloven dat Lloyd de mol is doordat hij zo echt en ongekunsteld overkomt. Ergo: als Lloyd de mol is, moet hij een carrière als acteur beginnen mocht hij uiteindelijk niet slagen in zijn 1ste, 2de en 3de jaar geneeskunde.

Ik vond het bij de anderen ook heel slecht geacteerd, maar de verleidster spande wel de kroon. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Torremolinos07 mei 2018, 11:19

 264
Net als vorige week bij de ‘prikkels’ neemt Pieter hier weer als eerste een sleutel. Hij legt behoorlijk nadrukkelijk zijn hand al op één van de sleutels, terwijl de receptionist nog aan het spreken is.
Maar deze keer heb ik moeite om in te zien wat (als mol) het voordeel van die keuze zou zijn.

Stel dat Pieter de mol is en hij heeft voorkennis over de kamersleutels, dan neem je als mol toch de sleutel van de kamer waar Pascale uiteindelijk zit? Tenzij de productie hem dit heeft afgeraden.

Dus stel dat de mol één van de gespeelde scenarios moet kiezen. Pieter de priester zijnde zou ik dan toch weer niet gaan voor de proef met het geven van je telefoonnummer. Bij beide andere scenarios zou je het moeilijker habben om in te schatten wat Pieter zou doen. Dus als mol neem je liever een ander scenario?

Maar de priester die aan de bar zijn telefoonnummer geeft aan een vrouw, dat is natuurlijk goede televisie... Dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken in het kiezen van dat scenario ALS Pieter de mol is.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle07 mei 2018, 11:31

 263
Torremolinos schreef:Net als vorige week bij de ‘prikkels’ neemt Pieter hier weer als eerste een sleutel. Hij legt behoorlijk nadrukkelijk zijn hand al op één van de sleutels, terwijl de receptionist nog aan het spreken is.
Maar deze keer heb ik moeite om in te zien wat (als mol) het voordeel van die keuze zou zijn.

Stel dat Pieter de mol is en hij heeft voorkennis over de kamersleutels, dan neem je als mol toch de sleutel van de kamer waar Pascale uiteindelijk zit? Tenzij de productie hem dit heeft afgeraden.

Dus stel dat de mol één van de gespeelde scenarios moet kiezen. Pieter de priester zijnde zou ik dan toch weer niet gaan voor de proef met het geven van je telefoonnummer. Bij beide andere scenarios zou je het moeilijker habben om in te schatten wat Pieter zou doen. Dus als mol neem je liever een ander scenario?

Maar de priester die aan de bar zijn telefoonnummer geeft aan een vrouw, dat is natuurlijk goede televisie... Dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken in het kiezen van da...
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Pieter het type is dat graag zijn lijf toont in een sauna of een zwembad. Dus hij had alleen al daarom alle reden om een opdracht met kleren aan te kiezen 😃
Gebruikersavatar

marc.roose07 mei 2018, 11:36

 193  Sven
Torremolinos schreef:
Net als vorige week bij de ‘prikkels’ neemt Pieter hier weer als eerste een sleutel. Hij legt behoorlijk nadrukkelijk zijn hand al op één van de sleutels, terwijl de receptionist nog aan het spreken is.

Als kandidaat zou ik hier exact hetzelfde doen als Pieter
- de productie legt hier de sleutels in een bepaalde volgorde
- ik laat me niet leiden door de productie
- ik neem de sleutel van "de mol"
- ok productie kies maar een ander scenario
Gebruikersavatar

david.vierstraete07 mei 2018, 11:39

 73  Yens
Torremolinos schreef:Net als vorige week bij de ‘prikkels’ neemt Pieter hier weer als eerste een sleutel. Hij legt behoorlijk nadrukkelijk zijn hand al op één van de sleutels, terwijl de receptionist nog aan het spreken is.
Maar deze keer heb ik moeite om in te zien wat (als mol) het voordeel van die keuze zou zijn.

Stel dat Pieter de mol is en hij heeft voorkennis over de kamersleutels, dan neem je als mol toch de sleutel van de kamer waar Pascale uiteindelijk zit? Tenzij de productie hem dit heeft afgeraden.

Dus stel dat de mol één van de gespeelde scenarios moet kiezen. Pieter de priester zijnde zou ik dan toch weer niet gaan voor de proef met het geven van je telefoonnummer. Bij beide andere scenarios zou je het moeilijker habben om in te schatten wat Pieter zou doen. Dus als mol neem je liever een ander scenario?

Maar de priester die aan de bar zijn telefoonnummer geeft aan een vrouw, dat is natuurlijk goede televisie... Dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken in het kiezen van da...
Pieter kan wel instructies gekregen hebben om zeker de kamer te hebben waar hij als opdracht zijn telefoonnummer moet geven omdat dan in de slotaflevering (met mollenstreken) wij zullen zien dat hij daar het befaamde nummer opschrijft.
Gebruikersavatar

magali.dereu07 mei 2018, 11:48

 184  Sven
Dit:


Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 11:52

 8153
magali.dereu schreef:Dit:


Afbeelding
Ha! Dat moet ik eens opnieuw bekijken!
Gebruikersavatar

mollig1807 mei 2018, 12:15

 229  Bert
wat ik totaal niet snap...

waarom zat deze opdracht zo in elkaar?

Waarom moesten ze het tegenovergestelde doen. Ik snap daar absoluut de meerwaarde niet van in.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9