Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva09 mei 2018, 14:16

 2204
lotte.bracke schreef:Wat ik raar vind: in het filmpje dat de mannen te zien is zegt GDC: als je dit filmpje ziet zit ik momenteel bij je medekandidaat. Hij of zei moet raden....
En dan opeens zegt hij in de voice over: we vertellen de mannen dat Pascale moet raden.... is het niet om te verdoezelen dat Pieter zegt: dus Pascale moet raden wat ik zou doen.... ?
Dat in het filmpje "hij of zij" wordt gezegd is om de indruk te creëren dat het toeval is dat Pascale het moet raden (hoewel dat best te sturen valt zoals op dit forum terecht werd opgemerkt, GDC moest gewoon naar de kamer gaan die Pascale koos).

Indien Pieter zich versproken heeft, dan zou het toch veel eenvoudiger zijn om dat stuk niet uit te zenden, eerder dan in een voice over (per hypothese) verkeerde informatie over de proef te geven?
Gebruikersavatar

mollig1809 mei 2018, 17:31

 229  Bert
opdracht nog eens bekeken.

Tijdens filmpje pieter hoor je op de achtergrond wel heel de tijd een fluit...
Gebruikersavatar

billie.holiday09 mei 2018, 17:43

 462  Bert
mollig18 schreef:opdracht nog eens bekeken.

Tijdens filmpje pieter hoor je op de achtergrond wel heel de tijd een fluit...
Lloyd heeft de kamer naast pieter 🤨🔒
Gebruikersavatar

Moldedju09 mei 2018, 17:45

 507  Yens
lotte.bracke schreef:Wat ik raar vind: in het filmpje dat de mannen te zien is zegt GDC: als je dit filmpje ziet zit ik momenteel bij je medekandidaat. Hij of zei moet raden....
En dan opeens zegt hij in de voice over: we vertellen de mannen dat Pascale moet raden.... is het niet om te verdoezelen dat Pieter zegt: dus Pascale moet raden wat ik zou doen.... ?

Ik heb ook het fragment waarin de sleutels uitgedeeld worden drie x bekeken en Pieter legt zijn hand wel heel nadrukkelijk op het voorlaatste kaartje, nog voor de man is uitgesproken. Terwijl het toch logischer zou zijn dat hij het laatste zou nemen?
Heb ik inderdaad in een ander topic van verborgen hints gisteren ook aangehaald. Hij wil precies echt de sleutel van de vierde verdieping hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 22:28

 8153
mollig18 schreef:opdracht nog eens bekeken.

Tijdens filmpje pieter hoor je op de achtergrond wel heel de tijd een fluit...
Echt?
Gebruikersavatar

astridm09 mei 2018, 22:57

 287
Frolva schreef:Dat in het filmpje "hij of zij" wordt gezegd is om de indruk te creëren dat het toeval is dat Pascale het moet raden (hoewel dat best te sturen valt zoals op dit forum terecht werd opgemerkt, GDC moest gewoon naar de kamer gaan die Pascale koos).
De samenstelling van de groep was hij/zij, dus dat hebben ze eerder zo opgenomen. Wie er in de kamer zou komen, hoefden ze niet te sturen want een andere verdeling van de opdrachten kon ook heel goed. Bijv. Lloyd naar de bar, Baha naar de sauna en Pascale naar het zwembad als Pieter had moeten raden. Hoewel, Pieter in de bar was natuurlijk wel de leukste tv. 😃
Gebruikersavatar

Laleia09 mei 2018, 23:09

 306
astridm schreef:Hoewel, Pieter in de bar was natuurlijk wel de leukste tv. 😃
Als de situaties inderdaad per toeval aan de verschillende kandidaten toegewezen waren, hadden ze dan ook een man klaar staan in de bar voor het geval Pascale daar terecht gekomen was?

Dit lijkt me echt de scène die niet per ongeluk bij Pieter terecht kwam. Indien dit gestuurd werd vraag ik me af waarom. Alleen maar omdat het leuke televisie oplevert dat die Mexicaanse schone meneer pastoor zijn nummer vraagt? Of steekt er toch meer achter? Een link met je gsm-nummer geven en het gsm-nummer op de boekjes bijvoorbeeld. :mrgreen:
Gebruikersavatar

astridm09 mei 2018, 23:14

 287
Laleia schreef:Als de situaties inderdaad per toeval aan de verschillende kandidaten toegewezen waren, hadden ze dan ook een man klaar staan in de bar voor het geval Pascale daar terecht gekomen was?
Dat hoeft niet, er waren altijd tenminste twee mannen in het spel voor de sauna en de bar. Bovendien had de man uit het zwembad dan naar de bar kunnen gaan en waren er twee vrouwen in het zwembad. Was misschien ook wel leuker geweest voor Baha. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 23:17

 8153
astridm schreef:Dat hoeft niet, er waren altijd tenminste twee mannen in het spel voor de sauna en de bar. Bovendien had de man uit het zwembad dan naar de bar kunnen gaan en waren er twee vrouwen in het zwembad. Was misschien ook wel leuker geweest voor Baha. 😃
😲 Heb je die vent in het zwembad wel goed bekeken? Zou jij zo'n ouwe lelijkaard op Pascale afsturen? En dan nog verwachten dat ze haar nummer geeft? :mrgreen:
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 23:23

 259
Zoals eerder al aangegeven lijkt deze hele opdracht gestuurd in Lloyds kamer kan je zien dat er 3 kaartjes liggen afhankelijk van wie binnenkwam leek de productie het juiste kaartje te kiezen.
Gebruikersavatar

Elysia198509 mei 2018, 23:42

 105
astridm schreef:Dat hoeft niet, er waren altijd tenminste twee mannen in het spel voor de sauna en de bar. Bovendien had de man uit het zwembad dan naar de bar kunnen gaan en waren er twee vrouwen in het zwembad. Was misschien ook wel leuker geweest voor Baha. 😃
Misschien kijkt hij daarom zo boos: teleurstelling! :mrgreen:
Gebruikersavatar

billie.holiday10 mei 2018, 03:58

 462  Bert
Wat mij opviel is dat lloyd verschiet als hij de kamerdeur opendoet. Volgens mij een spontane reactie omdat hij niemand verwacht in de kamer. Daarom sluit ik hem nogmaals uit als mol.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9