Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Torremolinos10 mei 2018, 09:03

 264
We gaan er nu wel grotendeels al van uit dat de opdrachten gestuurd werden voor onze kandidaten. Maar die opdrachten zijn ook lang voordien al gepland. Wat hadden ze gedaan als er 3 vrouwen en een mol waren overgeweest? Zelfde scenarios lijkt me dan al minder boeiend. Ok, nummer vragen aan de bar kon sowieso aan een man gegeven worden, aangezien de mol een man is.
Of hadden ze dan bv. Joke samen in de sauna gezet met beide vrouwelijke actrices (dat was ook goeie tv geweest! 😎 ) en Pascale of Katrien in het zwembad? Of hadden ze nog wat andere scenarios voorzien?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 09:06

 8153
Torremolinos schreef:We gaan er nu wel grotendeels al van uit dat de opdrachten gestuurd werden voor onze kandidaten. Maar die opdrachten zijn ook lang voordien al gepland. Wat hadden ze gedaan als er 3 vrouwen en een mol waren overgeweest? Zelfde scenarios lijkt me dan al minder boeiend. Ok, nummer vragen aan de bar kon sowieso aan een man gegeven worden, aangezien de mol een man is.
Of hadden ze dan bv. Joke samen in de sauna gezet met beide vrouwelijke actrices (dat was ook goeie tv geweest! 😎 ) en Pascale of Katrien in het zwembad? Of hadden ze nog wat andere scenarios voorzien?
Wees er maar zeker van dat ze alle mogelijke scenario's voorzien hebben.
Gebruikersavatar

Frolva10 mei 2018, 10:47

 2204
billie.holiday schreef:Wat mij opviel is dat lloyd verschiet als hij de kamerdeur opendoet. Volgens mij een spontane reactie omdat hij niemand verwacht in de kamer. Daarom sluit ik hem nogmaals uit als mol.

Lijkt inderdaad niet geacteerd.

Maar het is niet omdat hij (als hij de mol is) weet wat de volgende opdracht zal zijn, dat hij ook weet dat ze hem in de kamer staan op te wachten. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 11:05

 8153
Wat ik bij die proef eigenlijk wel grappig vond, is dat Gilles het voortdurend had over "de jongens" :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mateo10 mei 2018, 12:38

 870
Jongens zijn ze, inderdaad. En door deze jochies, weliswaar gezegend met een voortreffelijk en meestentijds mature functionerend verstand, laten wij ons in de luren leggen. 😛
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 18:26

 417
wat natuurlijk meteen opvalt is dat alle opdracht- kaartjes liggen in de kamer van lloyd

maar vraagje....
in het 2de shot van de kamer verschijnt er plots een foto met een meisje op de tafel
iemand een idee wie of wat dat zou kunnen zijn :?:
want ik vind het opvallend dat het er eerst niet stond en later wel :?:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman11 mei 2018, 21:59

 48
3 kaartjes , zouden daar opstaan wat ze met Pieter , baha en Pascale gaan doen ???

Dan zou het wel kunnen dat loyd de mol is en dus wordt ingelicht over de proef
Gebruikersavatar

JKpowned11 mei 2018, 22:17

 259
sjackie.hoffman schreef:3 kaartjes , zouden daar opstaan wat ze met Pieter , baha en Pascale gaan doen ???

Dan zou het wel kunnen dat loyd de mol is en dus wordt ingelicht over de proef
Of de hele opdracht is gestuurd en ze geven een kaartje afhankelijk van wie binnenkomt in de kamer. Normaal weten ze niet wie in welke kamer terecht komt omdat ze dit zelf moesten kiezen. Het enige verdachte daar is dat Pieter meteen een kamer neemt en dat zo snel mogelijk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 22:30

 8153
JKpowned schreef:Het enige verdachte daar is dat Pieter meteen een kamer neemt en dat zo snel mogelijk.
Dat is inderdaad bizar, aangezien gans de proef vastlag: Pascale moest "de jongens" inschatten en welke jongen welke opdracht kreeg lag ook al vast.
Gebruikersavatar

Frolva12 mei 2018, 16:40

 2204
Hmmm. Ik ben Pieter ('definitief') gaan verdenken met de 'beproevingen'-proef. Toen "Het lot" bepaalde dat hij enveloppe nr. 1 in handen kreeg.
Nu doet hij ook iets vreemds om een bepaalde kamer te bemachtigen, maar eigenlijk zou dat niet veel mogen uithalen. Zoals reeds vroeger opgemerkt kon GDC - nadat de kamers verdeeld waren - rustig naar een kamer van keuze gaan. En wie welke opdracht kreeg kon ook perfect worden gestuurd.

Dus waarom ging Pieter voor die bepaalde kamer? Volgens mij eerder om 'het lot' te dwarsbomen, dan omdat hij de mol is. En laat dat nu net niet in mijn theorie passen. :?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Holmes12 mei 2018, 19:32

 395
james.waker schreef:wat natuurlijk meteen opvalt is dat alle opdracht- kaartjes liggen in de kamer van lloyd

maar vraagje....
in het 2de shot van de kamer verschijnt er plots een foto met een meisje op de tafel
iemand een idee wie of wat dat zou kunnen zijn :?:
want ik vind het opvallend dat het er eerst niet stond en later wel :?:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het kaartje stond er wel al maar op een iets andere plaats... en is wellicht een kaartje van het hotel.
Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker12 mei 2018, 21:52

 417
Holmes schreef:Het kaartje stond er wel al maar op een iets andere plaats... en is wellicht een kaartje van het hotel.
zag er een potentiële hint in , maar na verder onderzoek heb ik die flyer in elke kamer van het Fiesta Americana te Veracruz aangetroffen, dus dood spoor

maar mijn mol-dossier is al lijvig genoeg , dus op één hint meer of minder zal het niet aankomen :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9