Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 22:37

 2204
chicawah schreef:In welk topic heb je dat gezegd?
Beetje een stoute vraag ...

Zeggen kan je ook anders doen dan op ene forum. 😉

Volgende week rond deze tijd zal ik posten van wie ik hier thuis al tijdens de eerste aflevering heb gezegd (of beter: geroepen) dat het de mol is. :mrgreen:

Tipje van de sluier: 't is een man. :batman:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2018, 22:40

 8153
Frolva schreef:Tipje van de sluier: 't is een man. :batman:
Ben je dat wel zeker?
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 22:41

 2204
chicawah schreef:Ben je dat wel zeker?
Priesters zijn ook mannen!

:mrgreen:
Gebruikersavatar

JKpowned06 mei 2018, 22:43

 259
Ze hebben het gesprek in de sauna fout vertaald. Ze hadden het over hoe gaat het met je dochter terwijl het vriendin moest zijn. Maakt niet echt uit want er zit geen tip in maar toch 😛
Gebruikersavatar

brian.jason06 mei 2018, 22:58

 22
En wéér Pieter die als eerste één van de verschillende enveloppes neemt...
Zou het dan toch...?
Neeneenee, 't is Lloyd :-p
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 23:05

 2204
brian.jason schreef:En wéér Pieter die als eerste één van de verschillende enveloppes neemt...
Zou het dan toch...?
Neeneenee, 't is Lloyd :-p
't Is Pieter! :mrgreen:

Inderdaad een vreemde beweging.
De enige reden voor een kandidaat om zoiets te doen is dat hij vermoedt dat de enveloppen / sleutels zo worden gelegd dat de mol de enveloppe / sleutel die voor hem ligt op een natuurlijke manier kan nemen.
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 23:43

 417
JKpowned schreef:Ze hebben het gesprek in de sauna fout vertaald. Ze hadden het over hoe gaat het met je dochter terwijl het vriendin moest zijn. Maakt niet echt uit want er zit geen tip in maar toch 😛
ze zeiden ook iets over stefaan de mol , er was een topic over maar is verdwenen precies
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 06:22

 8153
Frolva schreef:Priesters zijn ook mannen!

:mrgreen:
Er zijn mannen, nieuwe mannen en mannen die graag in een jurk rondlopen (en om een pruik te dragen is een kort geschoren kopje wel handig) 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 06:26

 8153
james.waker schreef:ze zeiden ook iets over stefaan de mol , er was een topic over maar is verdwenen precies
Waarschijnlijk niet verdwenen maar heel diep weggezakt in de lijst verborgen hints.
Stéphane De Mol werd in verband gebracht met Steve toen die Jean-Marie Pfaff was.
Gebruikersavatar

Délégee07 mei 2018, 09:17

 99
chicawah schreef:Waarschijnlijk niet verdwenen maar heel diep weggezakt in de lijst verborgen hints.
Stéphane De Mol werd in verband gebracht met Steve toen die Jean-Marie Pfaff was.
Werd ook in verband met Lloyd gebracht in de verborgen camera topic.
Gebruikersavatar

james.waker07 mei 2018, 10:43

 417
chicawah schreef:Waarschijnlijk niet verdwenen maar heel diep weggezakt in de lijst verborgen hints.
Stéphane De Mol werd in verband gebracht met Steve toen die Jean-Marie Pfaff was.
nee, gisteren was er weer iets gepost over Stéphane De Mol, dat hij jongste scorer was op 't WK tegen mexico of zoiets
ik vind het niet meer terug
Gebruikersavatar

david.vierstraete07 mei 2018, 10:51

 73  Yens
Wat mij hier opviel: Pieter schrijft “zijn” telefoonnummer op.

Dan zegt hij niet my phone number for a drink, maar hij zegt met klemtoon : “A “ phone number for a drink.

Dus ik vermoed dat hij niet zijn telefoonnummer maar dat van woestijnvis geeft. Vandaar A phone number for a drink.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9