Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Social06 mei 2018, 22:48

 353  Uma
Misschien was Pieter wel zo boos in de auto achteraf omdat hij een stomme fout had gemaakt.
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 22:52

 2204
Social schreef:Misschien was Pieter wel zo boos in de auto achteraf omdat hij een stomme fout had gemaakt.
Ja. Waarschijnlijk maanden geoefend op dit spel, en plots zat z'n buik in de weg. :mrgreen:
Gebruikersavatar

david.dreesen06 mei 2018, 22:56

 12
Het molboekje van Lloyd is het 6de in de rij als je héél goed kijkt. Zesde seizoen. Toeval?
Gebruikersavatar

brian.jason06 mei 2018, 23:06

 22
Onbegrijpelijk dat Lloyd noch Pascale niet meteen vanaf het begin het voorstel doet om d.m.v. blad-steen-schaar te bepalen wie zijn kaars uitblaast (Desnoods in een "best of 3"). Eerlijker kan het niet zijn, en je voelt je niet slecht wanneer je nadien geen info doorspeelt aan de rest. En bovenal: Een minimum aan geld verdwijnt uit de pot aangezien dit zeer snel beslist is dan.
Gebruikersavatar

JKpowned06 mei 2018, 23:08

 259
Zoals al eerder in de mol zit bijna altijd de mol daar als finalist of krijgt de mol altijd de kans om de gouden tip te krijgen. Waarom zou Lloyd moeite doen met een tegenvoorstel Pascale deed al het werk terwijl hij enkel maar geld wou verspelen echter kon hij het niet blijven doen omdat het teveel zou opvallen aangezien Pascale met een mooi voorstel kwam.
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 23:13

 2204
brian.jason schreef:Onbegrijpelijk dat Lloyd noch Pascale niet meteen vanaf het begin het voorstel doet om d.m.v. blad-steen-schaar te bepalen wie zijn kaars uitblaast (Desnoods in een "best of 3").
Had exact hetzelfde idee, eerst bij de proef tussen Lloyd en Baha.
Maar daar was het toch iets anders, omdat Lloyd waarschijnlijk wel dacht dat hij dit spelletje kon winnen van Baha. Met toeval was hij dus minder goed af.

Maar ook bij de kaars-blaas-proef weet ik niet of ik als kandidaat onmiddellijk op dat voorstel zou in gaan.
Je zou ook onmiddellijk kunnen zeggen dat je pas als tweede je kaars gaat uitblazen, zodat de andere kan beslissen hoeveel geld er uit te pot gaat (niet héél sympathiek, maar kom). :mrgreen:
Gebruikersavatar

brian.jason06 mei 2018, 23:20

 22
Frolva schreef: Maar ook bij de kaars-blaas-proef weet ik niet of ik als kandidaat onmiddellijk op dat voorstel zou in gaan.
Je zou ook onmiddellijk kunnen zeggen dat je pas als tweede je kaars gaat uitblazen, zodat de andere kan beslissen hoeveel geld er uit te pot gaat (niet héél sympathiek, maar kom). :mrgreen:
Ik zou dat sowieso hard spelen hoor nadat ik dat voorstel van blad-steen-schaar gedaan heb.
Als jij dan dat tegenvoorstel doet, terwijl mijn voorstel sowieso het eerlijkste is, zal ik meteen replyen dat ik sowieso niet ga blazen dan. We laten al het geld wegvloeien en jij mag het straks uitleggen aan de andere kandidaten.
Wedden dat je dan wél snel mee zal gaan in mijn voorstel 😉
Gebruikersavatar

marc.koenen07 mei 2018, 00:55

 122
Wat zei Pieter zijn broer ook weer?Het is gene kado om een gezelschapspel met Pieter te spelen.En Pieter zou ook heel fel gedreven zijn op winnen.Hij liet dat laatste blokje wel zeer knullig vallen.
Gebruikersavatar

linde.dejong07 mei 2018, 01:07

 6
Als je in die kaarsproef denkt dat de mol tegenover je zit, zou ik direct geblazen hebben.
De mol móét dan wel direct blazen, anders is hij ontmaskerd en dat ziet VIER niet graag, denk ik. Bovendien is er dan geen enkele kandidaat die een voordeel heeft t.o.v. jezelf.

Ik concludeer dat Pascale Lloyd niet verdacht, want onderhandelen heeft alleen zin als (je denkt dat) er een andere kandidaat tegenover je zit.

Maar of we daar iets mee verder zijn?
Gebruikersavatar

sarah.vanreet07 mei 2018, 02:22

 6
james.waker schreef:persoonlijk vond ik zowel BAHA als PIETER onmols in deze opdracht, beide maken snel een fout waardoor de klok snel stopt met aftellen
Ik vond Baha juist wel verdacht in deze opdracht. Als mol zal je waarschijnlijk de symbolen al wel eerder te zien gekregen hebben, en Baha zegt telkens heel vlot een symbool, terwijl Lloyd altijd even moet nadenken. Als Lloyd dan het lucha libre masker zegt, merk je dat Baha even in paniek is, hoogstwaarschijnlijk omdat dat het symbool is dat hij net wou zeggen. Dus dan zegt hij maar snel het eerste dat in hem opkomt, maar spijtig genoeg (voor hem) heeft hij dat symbool al eens vermeld. Ook van Pieter kan je niet echt zeggen dat hij 'onmols' is, aangezien een spelletje Jenga door zenuwen snel fout kan lopen. Ze hebben beiden hun opdrachten laten beëindigen door een stom foutje, niet met opzet.
Gebruikersavatar

JKpowned07 mei 2018, 08:19

 259
Ik zou juist zeggen dat Lloyd het altijd wist maar gewoon wat pauze nam om het geld te doen dalen dat viel echt op. Terwijl Baha gewoon een fout maakte omdat hij het opvoorhand nog niet gezien had. Lloyd wist opvoorhand ook al het antwoord op het raadsel voor de voorsprong en koos Baha misschien met de reden dat hij weet dat hij dingen minder onthoud. Ze hebben veel samengehangen dus ze kennen mekaar wel.
Gebruikersavatar

Wouterc07 mei 2018, 08:32

 147
JKpowned schreef:Ik zou juist zeggen dat Lloyd het altijd wist maar gewoon wat pauze nam om het geld te doen dalen dat viel echt op. Terwijl Baha gewoon een fout maakte omdat hij het opvoorhand nog niet gezien had. Lloyd wist opvoorhand ook al het antwoord op het raadsel voor de voorsprong en koos Baha misschien met de reden dat hij weet dat hij dingen minder onthoud. Ze hebben veel samengehangen dus ze kennen mekaar wel.
Dat was wel een mooi stukje TV, die showdown van Pascale met Lloyd. 😃
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13