Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

BeaVer09 mei 2018, 08:31

 1293  Uma
Dat kun je uit deze hoek eigenlijk heel moeilijk zien. Vanop het beeld ziet het er toch wel hetzelfde uit
Gebruikersavatar

sophie.fastré09 mei 2018, 09:07

 32  Bert
Cedric schreef:Dat spoor zal zichtbaar worden voor de winnaar van vandaag. We spelen drie duels. De uiteindelijke winnaar mag straks een kamer binnen gaan waar het spoor van de Mol zichtbaar zal zijn. We gaan eerst en vooral bepalen wie van jullie vier een strategisch voordeel krijgt."
zichtbaar = zien dus echt wel iets waarnemen met de ogen :roll:
Het gefluti zou kunnen maar omdat het 2 keer herhaald wordt dat er iets zichtbaar is denk ik eerder in deze richting

dus ofwel telefoonnummer ontleden ofwel kleur telefoon
Gebruikersavatar

lotte.bracke09 mei 2018, 09:11

 11
Zijn jullie niet nieuwschierig naar wat er misschien op de achterkant van de boekjes stond. Pascale mocht er niet in kijken, maar misschien wel omdraaien :roll:
Gebruikersavatar

marc.roose09 mei 2018, 09:29

 193  Sven
bij de rangschikking van de boekjes volgens telefoonnummer staat het zwarte boekje van Lloyd op de zesde plaats
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 10:04

 8153
marc.roose schreef:Afbeelding

wie heeft dit gezien ....
Ik. Maar ik zoek er niets achter. Het is gewoon een leuke cover met die imprint van het mollogo. En gemakkelijker dan met kleuren werken omdat het groene logo op het groene boekje niet goed zichtbaar zou zijn en op enkele andere boekjes zou vloeken.
Gebruikersavatar

marc.roose09 mei 2018, 10:07

 193  Sven
chicawah schreef:Ik. Maar ik zoek er niets achter. Het is gewoon een leuke cover met die imprint van het mollogo. En gemakkelijker dan met kleuren werken omdat het groene logo op het groene boekje niet goed zichtbaar zou zijn en op enkele andere boekjes zou vloeken.
maar nee, ik bedoel die zes streepjes op de zijkant van het zwarte boekje
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 10:26

 8153
marc.roose schreef:maar nee, ik bedoel die zes streepjes op de zijkant van het zwarte boekje
Aaaaaahhhhh! Goed opgemerkt!
Het boekje staat op de 6de plaats en heeft 6 streepjes... dat is alleszins een visuele hint! Naar de 6de mol? 🙂
Gebruikersavatar

commisaris Witse09 mei 2018, 10:26

 260
marc.roose schreef:maar nee, ik bedoel die zes streepjes op de zijkant van het zwarte boekje
Had dit niet gezien... 6de mol misschien zwart boekje ???
Gebruikersavatar

Délégee09 mei 2018, 10:29

 99
marc.roose schreef:maar nee, ik bedoel die zes streepjes op de zijkant van het zwarte boekje
Probleem is dat je de zijkanten van de andere boekjes niet kunt zien en dus niet weet of deze al dan niet ook 6 streepjes hebben.
Gebruikersavatar

marc.roose09 mei 2018, 10:35

 193  Sven
Délégee schreef:Probleem is dat je de zijkanten van de andere boekjes niet kunt zien en dus niet weet of deze al dan niet ook 6 streepjes hebben.


Afbeelding
tijdens de geheugenproef zie ik toch nog geen streepjes staan
Gebruikersavatar

joachim.ally09 mei 2018, 10:39

 1
brian.jason schreef:Onbegrijpelijk dat Lloyd noch Pascale niet meteen vanaf het begin het voorstel doet om d.m.v. blad-steen-schaar te bepalen wie zijn kaars uitblaast (Desnoods in een "best of 3"). Eerlijker kan het niet zijn, en je voelt je niet slecht wanneer je nadien geen info doorspeelt aan de rest. En bovenal: Een minimum aan geld verdwijnt uit de pot aangezien dit zeer snel beslist is dan.
Dit vond ik ook, zou echt de beste oplossing geweest zijn met geen spanningen achteraf en geen geldverlies.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13