Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

commisaris Witse07 mei 2018, 11:39

 260
mollig18 schreef:waarom keek Pascale niet in de boekjes?
Omdat ze niet mocht... De voice over zegt het duidelijk.
Gebruikersavatar

mollig1807 mei 2018, 11:41

 229  Bert
ik zou het toch doen 😂
Gebruikersavatar

commisaris Witse07 mei 2018, 11:42

 260
mollig18 schreef:ik zou het toch doen 😂
Er staat daar wel een cameraploeg op te kijken :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 11:43

 8153
.
Gebruikersavatar

mollig1807 mei 2018, 11:45

 229  Bert
wat gaan ze doen
Gebruikersavatar

Torremolinos07 mei 2018, 12:01

 264
Wat ik me afvraag: Zou dat nummer echt de hele tijd al op die boekjes hebben gestaan? Dat lijkt me toch straf dat je daar de hele tijd niks van zou zien. Die blacklight inkt moet toch heel subtiel toch te zien zijn in gewoon licht? En wat als Jeffrey en Katrien in de boekjes hadden gekeken bij de blinde opdracht en er heel wat meer van die blacklightstof over de cijfers was gekomen?

Als dat cijfer er de hele tijd stond van bij het begin, dan snap ik ook waarom de volgorde van de boekjes zo random is. En zelfs als kandidaten allemaal samen hadden gezien dat er een discreet cijfer op hun boekje stond, hadden ze nog nooit dat gsmnummer bij elkaar kunnen puzzelen.

Maar ik neig eerder te geloven dat de cijfers pas op de boekjes zijn gezet net voor de opdracht begon. Dat zou ook de ruimte laten om een bepaalde tip in de volgorde te kunnen steken.
Gebruikersavatar

sarah.vanreet07 mei 2018, 12:14

 6
james.waker schreef:begrijp je niet hoor, vlot een symbool zeggen is hier toch ONmols... hoe meer tijd men hier verspeelt des te meer geld er uit de pot verdwijnt. Lloyd wist de symobolen maar neemt altijd zijn tijd, time is immers money weg uit de Pot.... Baha gaat redelijk snel in de fout, van de Mol (Lloyd) had hij het nog wat langer mogen volhouden denk ik...
Ik denk eerder dat het voor de mol niet zo uitmaakt hoeveel er bij de Jenga en de symbolen wordt verdiend. De mol moet gewoon zien dat hij in de kaarsenproef terecht komt zodat hij daar veel geld kan kwijtspelen.
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 12:20

 2834  Uma
Was ik Lloyd, ik had naast de kaars geblazen en dan mijn handen erboven gehouden. De kaars blijft branden, maar door de schaduw denkt Pascale dat de kaars uit is. Daarna blaast Pascale haar kaars uit (for real), en daarna pas blaas ik echt mijn kaars uit. Deal of geel deal, ik wil die ultieme tip. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mei 2018, 12:22

 8153
Cedric schreef:Was ik Lloyd, ik had naast de kaars geblazen en dan mijn handen erboven gehouden. De kaars blijft branden, maar door de schaduw denkt Pascale dat de kaars uit is. Daarna blaast Pascale haar kaars uit (for real), en daarna pas blaas ik echt mijn kaars uit. Deal of geel deal, ik wil die ultieme tip. 😃
Dat zou je kunnen doen, maar zou je je daar achteraf niet heel slecht bij voelen? Ik wel.
Gebruikersavatar

mollig1807 mei 2018, 12:22

 229  Bert
dat Lloyd geen enkel tegenvoorstel deed, vind ik zowat het raarste wat ik laatste 3 seizoenen heb gezien
Gebruikersavatar

Cedric07 mei 2018, 12:24

 2834  Uma
chicawah schreef:Dat zou je kunnen doen, maar zou je je daar achteraf niet heel slecht bij voelen? Ik wel.
Uiteraard, maar het is part of the game voor mij.. Nu goed, het hangt er ook van af hoe zeker ik zou zijn over mijn Mol. En of ik zelf de Mol zou zijn. Altijd wel wat factoren die kunnen beïnvloeden..
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2018, 12:43

 2204
Torremolinos schreef:Maar ik neig eerder te geloven dat de cijfers pas op de boekjes zijn gezet net voor de opdracht begon. Dat zou ook de ruimte laten om een bepaalde tip in de volgorde te kunnen steken.
Dat denk ik ook. Puur uit praktische overwegingen. Mij maakt dat eigenlijk niet zoveel uit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13