Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Kobe13 mei 2018, 22:38

 429
Ik vond Pieter toch verdacht deze aflevering, volgens mij heeft hij gemold 😂 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:41

 8153
Toen Lloyd zong "Als je bang bent in het donker moet je fluiten" viel ik bijna uit mijn zetel 😲
Gebruikersavatar

Kobe13 mei 2018, 22:43

 429
chicawah schreef:Toen Lloyd zong "Als je bang bent in het donker moet je fluiten" viel ik bijna uit mijn zetel 😲
Ik ook 😲 Ik sprong weliswaar...Mijn ouders en zus die vielen bijna uit de zetel omdat ik ze bijna gekatapulteerd had 😂
Gebruikersavatar

Klaartje13 mei 2018, 23:13

 2245  Uma
chicawah schreef:Toen Lloyd zong "Als je bang bent in het donker moet je fluiten" viel ik bijna uit mijn zetel 😲
Toen dacht ik ook, het zal toch niet waar zijn, dan toch Lloyd. Zeker ook toen hij weer het voordeel in de wacht sleepte om met de mol te chatten, dacht ik, lap, het gaat 'm zijn.

Maar niet dus. Pieter is the one! Holy fuck! 🙂
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 07:35

 3423  Yens
chicawah schreef:Toen Lloyd zong "Als je bang bent in het donker moet je fluiten" viel ik bijna uit mijn zetel 😲
Inderdaad, idem dito hier 😃
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 07:37

 3423  Yens
Klaartje schreef:Pieter is the one! Holy fuck! 🙂
Ik vind het zo geweldig!! Hoe memorabel is dit 😂 .
En hoe geweldig heeft hij dat gedaan, wat een kerel!!
Gebruikersavatar

sophie.fastré14 mei 2018, 08:45

 32  Bert
Wow wat een finale! Geweldige mol is het dit jaar!
Gewoon voor inleving en emoties verdient hij een Oscar :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva14 mei 2018, 09:03

 2204
Klaartje schreef:Zeker ook toen hij weer het voordeel in de wacht sleepte om met de mol te chatten
Van dat chatten zag ik niet onmiddellijk het grote voordeel in. Maar toen verklapte de mol welke prikkel hij gekozen had bij de beproevingen-proef. En dat was blijkbaar een vraag, dus mogelijk heeft Lloyd er veel voordeel uit gehaald.

Heeft Lloyd er eigenlijk naar gevraagd? Want mij kwam het over dat de mol spontaan die informatie heeft gegeven.
Gebruikersavatar

Klaartje14 mei 2018, 09:15

 2245  Uma
Frolva schreef:Van dat chatten zag ik niet onmiddellijk het grote voordeel in. Maar toen verklapte de mol welke prikkel hij gekozen had bij de beproevingen-proef. En dat was blijkbaar een vraag, dus mogelijk heeft Lloyd er veel voordeel uit gehaald.

Heeft Lloyd er eigenlijk naar gevraagd? Want mij kwam het over dat de mol spontaan die informatie heeft gegeven.
Dat laatste leek me ook een initiatief van de mol zelf. Dat was wel een heel belangrijk stuk info voor Lloyd, de definitieve bevestiging dat zijn verdachte de echte mol was. En door die info had hij een streepje voor op Baha in de finale vragenlijst.
Gebruikersavatar

david.vierstraete14 mei 2018, 09:32

 73  Yens
Wat ik wel oneerlijk vind, is de vraag: hoe kwam de mol over de finish in de triatlon.

Hier had lloyd altijd het sowieso correct. Want hij was de enigste die al lopend aankwam.

Dus baha kon hier enkel missen, lloyd kon het enkel juist hebben.