Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 10:03

 3547  Sven
david.vierstraete schreef:Wat ik wel oneerlijk vind, is de vraag: hoe kwam de mol over de finish in de triatlon.

Hier had lloyd altijd het sowieso correct. Want hij was de enigste die al lopend aankwam.

Dus baha kon hier enkel missen, lloyd kon het enkel juist hebben.
Dat is het spel zeker? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 10:07

 8153
david.vierstraete schreef:Wat ik wel oneerlijk vind, is de vraag: hoe kwam de mol over de finish in de triatlon.

Hier had lloyd altijd het sowieso correct. Want hij was de enigste die al lopend aankwam.

Dus baha kon hier enkel missen, lloyd kon het enkel juist hebben.
Pascale is ook al lopend over de finish gekomen, toch?
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 10:10

 3547  Sven
chicawah schreef:Pascale is ook al lopend over de finish gekomen, toch?
ja, maar zij dat niet in de finale 😉
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 10:13

 3423  Yens
Volgems mij kan het niet anders dat elke kandidaat wel eens meer weet dan een ander bij bepaalde vragen. Maar bij andere vragen is dat weer anders. Ik denk in de finale dat ze met gelijke wapens streden, ze wisten immers allebei dat Pieter de mol was (of waren er alleszins bijna zeker van).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 10:14

 8153
masterveecee schreef:ja, maar zij dat niet in de finale 😉
Ah, oeps :oops:
Was de vraag in aflevering 7 gekomen, dan was het geen probleem.
Gebruikersavatar

david.vierstraete14 mei 2018, 11:19

 73  Yens
chicawah schreef:Ah, oeps :oops:
Was de vraag in aflevering 7 gekomen, dan was het geen probleem.
Exactly my point... Dus hier had Baha 50 % kans, LLoyd 100 %
Gebruikersavatar

Jansen14 mei 2018, 11:26

 3423  Yens
david.vierstraete schreef:Exactly my point... Dus hier had Baha 50 % kans, LLoyd 100 %
De finale was een vragenlijst van 30 vragen over de mol doorheen de volledige reeks: ik ben er zeker van dat er ook wel vragen tussen zaten waar Baha meer kans had om het te weten dan Lloyd. Verder ben ik er ook vrij zeker van dat informatie over proeven waaraan bepaalde kandidaten deelnemen, ook gedeeld wordt met kandidaten die in een andere proef zitten.
Gebruikersavatar

Cedric14 mei 2018, 12:00

 2834  Uma
Ik weet niet of het iemand opgevallen is, maar bij de allerlaatste proef, in die stierenarena met de computers, is mij opgevallen dat nadat Lloyd er al uitgekozen was, dat nadien, uit de rook, Pieter verscheen. Misschien kan dat een hint zijn? Allé ja, ik denk dat Baha de Mol is hé, maar toch wel raar dat hier Pieter naar voor komt. Zou het dan misschien toch Pieter kunnen zijn?
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 12:01

 3547  Sven
Cedric schreef:Ik weet niet of het iemand opgevallen is, maar bij de allerlaatste proef, in die stierenarena met de computers, is mij opgevallen dat nadat Lloyd er al uitgekozen was, dat nadien, uit de rook, Pieter verscheen. Misschien kan dat een hint zijn? Allé ja, ik denk dat Baha de Mol is hé, maar toch wel raar dat hier Pieter naar voor komt. Zou het dan misschien toch Pieter kunnen zijn?
whaahahahahahha 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mei 2018, 12:03

 8153
Cedric schreef:Ik weet niet of het iemand opgevallen is, maar bij de allerlaatste proef, in die stierenarena met de computers, is mij opgevallen dat nadat Lloyd er al uitgekozen was, dat nadien, uit de rook, Pieter verscheen. Misschien kan dat een hint zijn? Allé ja, ik denk dat Baha de Mol is hé, maar toch wel raar dat hier Pieter naar voor komt. Zou het dan misschien toch Pieter kunnen zijn?
Het was de Hoogdag van meneer pastoor hé! Club kampioen en het hoogtepunt van De Mol samen op enkele uren tijd, wat kon hij zich nog meer wensen? Ik denk dat hij in de zevende hemel was. F*cking Halleluja! :mrgreen:
Gebruikersavatar

astridm14 mei 2018, 16:24

 287
Net als in Nederland had ik de mol fout, maar ik had ook hier de juiste winnaar en vorig jaar ook al. Misschien moet ik me daar volgende seizoenen dus maar op gaan concentreren. 😃
Gebruikersavatar

Frolva14 mei 2018, 16:28

 2204
astridm schreef:Net als in Nederland had ik de mol fout, maar ik had ook hier de juiste winnaar en vorig jaar ook al. Misschien moet ik me daar volgende seizoenen dus maar op gaan concentreren. 😃
Meedoen en op jezelf gokken als winnaar. 👍🏻

:mrgreen: