Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

steven.vossaert03 apr 2018, 18:23

 3
In de Haab-jaartelling (Mayakalender) heet de achtste maand 'MOL' (https://nl.wikipedia.org/wiki/Haab).
De mol speelt zich dit jaar af in Mexico, waar de Maya's leefden.
Het kan goed zijn dat het getal 8 in dit seizoen een cruciale rol kan gaan spelen als hint naar de mol toe.
Misschien eens op letten als en bij wie dit getal (bij een opdracht, test, ...) in beeld gebracht wordt.
In mijn tunnelvisie komt deze hint alvast al uit bij de allereerste opdracht. Mijn mol zat in het achtste graf onder de grond.
Gebruikersavatar

david.willems03 apr 2018, 18:33

 17
Interessant, maar als we jouw theorie volgen dan MOET de mol zich al verplicht als achtste hebben gelegd om de tip van de programmamakers duidelijk te maken en heeft hij zo zelf geen keuze gehad in deze opdracht, wat ervoor zorgt dat hij/zij misschien geen extra geld uit de pot heeft kunnen halen.
Gebruikersavatar

steven.vossaert03 apr 2018, 18:51

 3
De bedragen op de grafen hoeven niet per se in stijgende volgorde te zijn, kan ook in dalende volgorde, of een andere logische volgorde (buitenste meeste waard, binnenste minste of omgekeerd...). Op die manier kon hij nog altijd zelf beslissen voor hoeveel geld hij speelde in het 8ste graf.

Maar dit was ook maar een voorbeeld waarbij mijn tunnelvisie klopt natuurlijk, de ACHT moet ook wel duidelijk in meerdere opdrachten/testen/tussenmomenten te zien/tellen zijn vooraleer de theorie als hint kan worden opgevat.
Ik hoop dan ook dat , moest dit een effectieve theorie zijn, dat de 8 er in de komende afleveringen niet weer wordt uitgemonteerd, omdat ze (te vroeg) ontdekt is.
Gebruikersavatar

Kobe03 apr 2018, 18:53

 429
steven.vossaert schreef:In de Haab-jaartelling (Mayakalender) heet de achtste maand 'MOL' (https://nl.wikipedia.org/wiki/Haab).
De mol speelt zich dit jaar af in Mexico, waar de Maya's leefden.
Het kan goed zijn dat het getal 8 in dit seizoen een cruciale rol kan gaan spelen als hint naar de mol toe.
Misschien eens op letten als en bij wie dit getal (bij een opdracht, test, ...) in beeld gebracht wordt.
In mijn tunnelvisie komt deze hint alvast al uit bij de allereerste opdracht. Mijn mol zat in het achtste graf onder de grond.
Tof gevonden, enkel is acht me nog niet direct opgevallen ergens :?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 19:17

 8153
steven.vossaert schreef:Ik hoop dan ook dat , moest dit een effectieve theorie zijn, dat de 8 er in de komende afleveringen niet weer wordt uitgemonteerd, omdat ze (te vroeg) ontdekt is.
Wat bedoel je precies? Kan je een voorbeeld geven?
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 19:19

 2204
Ik denk dat ook vaak, met al die geniale vondsten van mij. Nu ze weten dat ik het weet gaan ze zeker het programma aanpassen. :oops:

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 19:19

 8153
Frolva schreef:Ik denk dat ook vaak, met al die geniale vondsten van mij. Nu ze weten dat ik het weet gaan ze zeker het programma aanpassen. :oops:

:mrgreen:
Vanaf nu heet het De Frol 😛
Gebruikersavatar

Anomolie03 apr 2018, 23:44

 64  Uma
Frolva schreef:Nu ze weten dat ik het weet gaan ze zeker het programma aanpassen.
Ik acht dit onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 23:50

 3483  Uma
De 8 theorie is al elk jaar teruggekomen en heeft telkens tot de mol geleid.

Voor diegenen die de vorige jaren niet gezien hebben: een spoiler, anders is het veel te evident.
SPOILER
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 23:53

 2204
radek.sidorski schreef:Ik acht dit onwaarschijnlijk.
Acht, daar is een theorie over. 😉

Volgens mij volgen de makers dit forum (en al de rest) wel, en kunnen ze met het monteren van de afleveringen nog veel bijsturen.

Maar dat het ooit iets te maken zou hebben met wat ik post, is inderdaad onwaarschijnlijk. :mrgreen: