Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

chicawah.janssen05 apr 2018, 16:53

8153
ex-molinator schreef:Dat is juist het speciale aan het spel De Mol. Niemand kan aan alle deelopdrachten meedoen, en dan moet je dus informatie zien te winnen door uitwisseling; met het risico dat je verkeerde informatie krijgt (en geeft).
Daarom dat ik altijd zou proberen om in de proef te zitten met de grootste groep (dus liever baseball dan blind, liever de dierenproef dan Shosoloza, liever in het doolhof dan aan de scrabble). Tenzij ik zeer sterke vermoedens heb tegen iemand, dan zou ik het zo proberen draaien dat ik met die in een groep zit.

ex-molinator05 apr 2018, 17:04

3483  Uma
chicawah schreef:Daarom dat ik altijd zou proberen om in de proef te zitten met de grootste groep (dus liever baseball dan blind, liever de dierenproef dan Shosoloza, liever in het doolhof dan aan de scrabble). Tenzij ik zeer sterke vermoedens heb tegen iemand, dan zou ik het zo proberen draaien dat ik met die in een groep zit.
Jeezes, jij kan echt gedachten lezen 😲 maar echt blij ben ik daar niet mee :oops:

chicawah.janssen08 apr 2018, 16:39

8153
Net de eerste aflevering nog eens bekeken. Daarin zegt Jeffrey over Baha "Hij kan nog niet eens 6 kiekens vangen". Er moesten er maar 5 gevangen worden.

Taupe07708 apr 2018, 21:03

767  Yens
chicawah schreef:Net de eerste aflevering nog eens bekeken. Daarin zegt Jeffrey over Baha "Hij kan nog niet eens 6 kiekens vangen". Er moesten er maar 5 gevangen worden.
Staat los van de 6 theorie maar ... Jeffrey maar zijn shirts weer vandaag... Vis terwijl ze naar antwoorden vissen en later een wagen met fietsen op en opdracht in een wagen met iets op dak ...

ex-molinator08 apr 2018, 21:46

3483  Uma
Taupe077 schreef:Staat los van de 6 theorie maar ... Jeffrey maar zijn shirts weer vandaag... Vis terwijl ze naar antwoorden vissen en later een wagen met fietsen op en opdracht in een wagen met iets op dak ...
tja, maar de 6 theorie is niet meer van toepassing op Jeffrey, tenzij je het beschouwt als: na het vertrek van Jeffry blijven er nog 6 kandidaten over (kandidaten hé, 7 deelnemers waaronder 1 mol)

karel.poucke09 apr 2018, 08:54

23
Zou 666 iets kunnen betekenen? The number of the beast weet je wel, Pieter als Priester kan 'em zijn of weet wie hij is? Misschien ook in de playlist een hint?

louis.bruyneel09 apr 2018, 22:13

16
Van Boutersem naar Mol 59 min 66km

Steve toch
In tielt vinden ze de Mol.

Afbeelding

louis.bruyneel10 apr 2018, 07:35

16
louis.bruyneel schreef:Van Boutersem naar Mol 59 min 66km

Steve toch
In tielt vinden ze de Mol.

Afbeelding
Nice

louis.bruyneel10 apr 2018, 09:00

16
chicawah schreef:Goed opletten of er niet ergens een proef zal zijn tegen de tijd en die proef mislukt omdat ze 6 minuten te laat waren.
Boutersem > Mol = 59min > en 66km

chicawah.janssen10 apr 2018, 09:50

8153
louis.bruyneel schreef:Boutersem > Mol = 59min > en 66km
Jammer dat het geen 60 minuten zijn.

louis.bruyneel10 apr 2018, 09:52

16
chicawah schreef:Jammer dat het geen 60 minuten zijn.
misschien van zijn praktijk?

mollig1810 apr 2018, 10:25

229  Bert
ik denk niet dat de makers hun mol zoeken aan de hand van aantal kilometers van iemand zijn praktijk tot de gemeente mol