pieter.grauwels schreef:Ik bekijk het zo:
- De makers wisten niet op voorhand welke twee kandidaten samen gaan zijn dus ze MOESTEN in elk geval alle combinaties opmaken + affiche afdrukken.
- De affiche op zich heeft totaal geen meerwaarde voor het programma. Het is niet grappig, het heeft ook niets te maken met een proef, het is gewoon een soort van aankondiging van de proef op zich. Als ze enkel ontvangen waren door "Iron Love" op dezelfde manier, zorgde dit namelijk voor een gelijkaardig "wow-effect"
- Het feit dat de makers zoveel moeite hebben gedaan om posters te maken laat denk ik zien dat er een tip in KAN zitten. Het lijkt me iets te opzichtig dat Del Topo onder Bahador staat en daarom hij de mol is, maar ik denk wel dat we in deze richting (met betrekking tot de affiche) mogen zoeken
Ik denk eerder dat ze alle affiches op hun computer staan hadden en enkel nog bij 1 ervan op 'print' moesten drukken. Afprinten daar ter plaatse, affiche ophangen, klaar.
Taupe077 schreef:Gisteren de aflevering nog eens herbekeken en valt op dat Baha onmiddellijk wil meedoen.
Mogelijkheden:
- Deze opdracht lijkt hem wel iets en hij wil absoluut meedoen
- Hij is de mol en er is in samenspraak met de redactie beslist dat de mol hier mag zijn (want hier kan je nauwelijks mollen) en dan kan die poster wel iets betekenen
- Hij verdenkt Pieter en wil na de bakfiets proef ook hier bij hem zijn. Zou raar zijn dat hij plots zijn vriendje Lloyd laat vallen voor Pieter anders
Ik ga eerder voor optie 1 Baha kennende.
Het is voor hem in elk geval de perfecte cover..
- In de escape rooms kan er veel misgaan, maar hij is er niet bij, dus niet zijn schuld.
- En bij het worstelen is ook niks zijn schuld want het zijn de anderen die de worstelgrepen moeten herkennen.
Enige wat je kan aanhalen om hem te verdenken, is het feit dat hij er helemaal niets mee te maken heeft. (Idem Pieter trouwens.)
Maar voor mij is dat zeker voldoende