Of het moet een niet goed ontworpen en nagekeken afbeelding zijn, maar dat lijkt me straf..

Margot3 schreef: + zijn er andere jaren hints geweest buiten de afleveringen, social media en dergelijke?Ik dacht dat er vorige jaar 1 hint was via hun social media.
Margot3 schreef:ik denk niet dat de makers van de mol mogen "knoeien" met reclame van een bedrijf.Ja, de Tweets van GDC. De tijden van de Tweets kwamen overeen met shots van Eline in De Mol. Op die manier had je De Mol kunnen ontmaskeren. En ik ben niets verbaasd als dit hetzelfde met de Instagram, Decathlon folder en Neckermann reclame zal zijn.
aan de andere kant denk ik ook niet dat de makers van de mol een hint zouden geven aan een bedrijf om in hun reclame te steken (want dan weten die meer)
+ zijn er andere jaren hints geweest buiten de afleveringen, social media en dergelijke?
ward.louckx schreef:Tijdens een reclameblok, vlak voor de start van het 2de deel van De Mol, viel het mij op dat tussen de tekst en het logo toch wel een vreemd patroon te zien is. Morse lijkt het me niet, eerder de bovenkant van andere letters.Ik denk dat het gewoon het woord Neckermann is wat niet goed weggeknipt is (slecht, moet ik niet proberen hier op kantoor, haha). Waarom ik dit denk? Kijk eens naar het logo van Neckermann hieronder.
Of het moet een niet goed ontworpen en nagekeken afbeelding zijn, maar dat lijkt me straf..