Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

masterveecee19 apr 2018, 09:04

 3547  Sven
Taupe077 schreef:Hopelijk is dit GEEN hint zoals vorig jaar dacht ik met klokken en twitter?
Sorry maar tips, hints via sociale media vind ik niet kunnen. Iemand zonder die accounts moet ook de mol kunnen vinden, dus enkel alles via de uitzending op TV imo.
I second that!
Het jammerlijke is dat het tegenwoordig zoooooo vanzelfsprekend is geworden, dat ze zoiets gaan gebruiken
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2018, 15:02

 2204
mollig18 schreef:Jullie gebruiken toch ook dit forum om aanwijzingen te vinden?
Je bedoelt als hulpmiddel om aanwijzingen te vinden die in de aflevering zitten?
Klopt.

Maar ook om 'vermeende' aanwijzingen te delen of te toetsen, of om theorieën van anderen te ontkrachten.

De kans dat er in dit forum een hint wordt geplaatst door de makers van het programma, lijkt mij zo goed als onbestaande. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee19 apr 2018, 15:13

 3547  Sven
Frolva schreef:De kans dat er in dit forum een hint wordt geplaatst door de makers van het programma, lijkt mij zo goed als onbestaande. 😉
Vergeet niet het aangepaste logo van Gilles in seizoen 4 😉
sherlock @ Letters in het nieuwe logo van De Mol
Gebruikersavatar

rolhad19 apr 2018, 15:48

 434
Taupe077 schreef:Sorry maar tips, hints via sociale media vind ik niet kunnen. Iemand zonder die accounts moet ook de mol kunnen vinden, dus enkel alles via de uitzending op TV imo.
Vorig seizoen zat er begon maar 1 hint via social media. Iemand zonder die accounts had genoeg hints doorheen het programma om de mol te vinden.
Frolva schreef: De kans dat er in dit forum een hint wordt geplaatst door de makers van het programma, lijkt mij zo goed als onbestaande. 😉
Inderdaad..
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2018, 17:56

 2204
masterveecee schreef:Vergeet niet het aangepaste logo van Gilles in seizoen 4 😉
sherlock @ Letters in het nieuwe logo van De Mol
Ik bedoel dat de makers van de mol zelf geen hints gaan steken (enkel) in dit forum; zoals ze vorig jaar wel gedaan hebben met Twitter. 😉

Uiteraard worden er hier hints die in de aflevering worden ontdekt gedeeld.
Zoals vorig seizoen de QR code die gelinkt werd aan de Playmobil-set. Al was dat voor mij onvoldoende om Eline te verdenken. :oops: :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 16:00

 8153
Ik zit nogvte broeden op "Someone wicked...". Volgens mij is dit echt wel een hint, maar het probleem is dat hij zowel gelinkt kan worden aan Steve als aan Lloyd. Verwarrend. Ik ga nog maar een beetje verder broeden.
Gebruikersavatar

Papiersnipper21 apr 2018, 18:05

 7
Bij het bekijken van de foto's over de mol op het Instagram account van Gilles vielen mij twee dingen op bij deze foto.

Afbeelding
https://www.instagram.com/p/BhmlDZUl1Zj/

1. De rugzak van Bahador is een vrouwenmodel?

2. De rugzak van Pieter heeft een wit logo en die van de rest. (ongeacht grijs of zwart)
OF
Lloyd's logo is zwart, zoals de vrouwenmodellen, en die van Pieter en Steve zijn wit. Is de rugzak van Steve er bewust 'afgeknipt' zodat deze hint naar Pieter zou wijzen?

3. Pascale draagt als enige geen zonnebril...
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen21 apr 2018, 22:40

 182
Papiersnipper schreef:Bij het bekijken van de foto's over de mol op het Instagram account van Gilles vielen mij twee dingen op bij deze foto.

Afbeelding
https://www.instagram.com/p/BhmlDZUl1Zj/

1. De rugzak van Bahador is een vrouwenmodel?

2. De rugzak van Pieter heeft een wit logo en die van de rest. (ongeacht grijs of zwart)
OF
Lloyd's logo is zwart, zoals de vrouwenmodellen, en die van Pieter en Steve zijn wit. Is de rugzak van Steve er bewust 'afgeknipt' zodat deze hint naar Pieter zou wijzen?

3. Pascale draagt als enige geen zonnebril...
De rugzakken van Lloyd (, Steve) en Pieter zijn identiek lijkt me. Het zou een hint kunnen zijn naar Baha omdat hij als enige de verkeerde rugzak heeft...
Gebruikersavatar

habel.gaan22 apr 2018, 23:32

 43
Afbeelding
GDC zette onlangs deze foto op instagram over aflegering vijf. mijn theorie is dat de mol op dezelfde plaats zou gaan zitten als de mol in 2016. kan iemand me helpen om dit te achterhalen? Alvast bedankt molloten!
Gebruikersavatar

JKpowned22 apr 2018, 23:43

 259
habel.gaan schreef:Afbeelding
GDC zette onlangs deze foto op instagram over aflegering vijf. mijn theorie is dat de mol op dezelfde plaats zou gaan zitten als de mol in 2016. kan iemand me helpen om dit te achterhalen? Alvast bedankt molloten!
Had hij ook getwitterd. Wat me opviel is dat er al een glas is gevult waar niemand zit zowel in de aflevering als op de foto.
Gebruikersavatar

habel.gaan22 apr 2018, 23:45

 43
de belangrijke vraag is nu waar zat de mol toen en wue zat daar nu in de vijfde aflevering en wie zat er bij het wijnglas
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9