Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2018, 20:59

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik heb alleen nog maar op tv gekeken en het is mij niet opgevallen.
Ja, ik ook niet. Het kan enkel digitaal zijn om een overgang tussen het programma en een reclamefilmpje te maken. Als het enkel op de site te zien is, dan denk ik niet dat het een hint is, dan zou je alle kijkers die gewoon naar de TV uitzending kijken, uitsluiten.

Maar zeker ben ik er niet van: tijdens de TV uitzending verschijnt het mol logo ook wel eens in beeld. Dus als iemand nog een tv kopie heeft staan? 🙂
Gebruikersavatar

Mola Lisa03 apr 2018, 21:27

 328  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ja, ik ook niet. Het kan enkel digitaal zijn om een overgang tussen het programma en een reclamefilmpje te maken. Als het enkel op de site te zien is, dan denk ik niet dat het een hint is, dan zou je alle kijkers die gewoon naar de TV uitzending kijken, uitsluiten.

Maar zeker ben ik er niet van: tijdens de TV uitzending verschijnt het mol logo ook wel eens in beeld. Dus als iemand nog een tv kopie heeft staan? 🙂

Op tv is het molteken ook duidelijk te zien, zelfs zonder vertraagd af te spelen.
Gebruikersavatar

james.waker03 apr 2018, 21:40

 417
tsjoep schreef:Op tv is het molteken ook duidelijk te zien, zelfs zonder vertraagd af te spelen.
komt regelmatig terug, hier is het nu wel opvallend dat het over de auto staat..... goed opgemerkt, maar het past niet bij mijn mol dus het zal wel toeval zijn
Gebruikersavatar

Mateo03 apr 2018, 23:22

 870
Goed gezien! Maar was dit ook echt in de aflevering te zien? Dan heb ik dat gemist. Moet ik nog terugkijken, dan.

Nu vraag ik me af, vooropgesteld dat dit daadwerkelijk te zien is geweest:
Is dit te subtiel of juist te opvallend (als je het eenmaal ziet...) of worden we doelbewust aan het twijfelen gebracht omdat dit bij nader inzien te opvallend zou zijn?
Laatst gewijzigd door Mateo op 03 apr 2018, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 23:31

 2204
Het mol-logo wordt steeds getoond als overgang naar extra informatie (zoals een kaart).
Kan een hint zijn, maar dan zouden we elk logo dat verschijnt moeten analyseren. 😉

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mateo03 apr 2018, 23:32

 870
Aha. Nu kan ik gerustgesteld gaan slapen! Merci, Frolva. 🙂
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 23:38

 2204
Mateo schreef:Aha. Nu kan ik gerustgesteld gaan slapen! Merci, Frolva. 🙂
Gaan slapen??? 😲

Wie moet er dan de twee voorbije afleveringen terug bekijken om alle mol-logos te analyseren?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

xender.be03 apr 2018, 23:57

 4
Mol logo tijdens overzicht groepverdeling. Zou De Mol in de pick-up groep zitten?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 00:09

 2204
xender.be schreef:Mol logo tijdens overzicht groepverdeling. Zou De Mol in de pick-up groep zitten?

Afbeelding
Wie weet?

Over het mol logo bestaat al en topic. 😉
Gebruikersavatar

Mateo04 apr 2018, 00:15

 870
Frolva schreef:Gaan slapen??? 😲

Wie moet er dan de twee voorbije afleveringen terug bekijken om alle mol-logos te analyseren?

:mrgreen:
Heden gij, morgen ik.
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 00:26

 2204
Mateo schreef:Heden gij, morgen ik.
Deal!

Allereerste mol logo
Afbeelding