Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

chicawah.janssen04 mei 2018, 09:16

8153
Jay-Lo schreef:Los angeles= de engelen
De engelenwijn die miswijn is?
Ook alweer veel te vergezocht. Het probleem is dat je ten eerste hints vind die er geen zijn en ten tweede dan ook nog probeert om die allemaal met elkaar te verbinden.

chicawah.janssen04 mei 2018, 09:22

8153
hannes.bossuyt schreef:Voor de liefhebbers: hierbij de opname https://randomize.be/storage/Mol.m4a
Het klinkt alsof men begint op een blokfluit, dan gewoon fluit en weer eindigt op een blokfluit.

Taupe07704 mei 2018, 09:30

767  Yens
chicawah schreef:De engelenwijn die miswijn is?
Ook alweer veel te vergezocht. Het probleem is dat je ten eerste hints vindT die er geen zijn en ten tweede dan ook nog probeert om die allemaal met elkaar te verbinden.
Sorry maar deze kon ik niet laten schieten ... tenzij de Mol er voor iets tussen zit?

Over dit nummer, prachtige vondst maar ik twijfel nog steeds of het geen hoax is van de makers. Moet de topic eens volledig lezen maar lijkt me iets om hier geplaatst te zijn door een medewerker ... of de Mol zelf :batman:

Jansen04 mei 2018, 09:33

3423  Yens
chicawah schreef:Het klinkt alsof men begint op een blokfluit, dan gewoon fluit en weer eindigt op een blokfluit.
Ik hoor dit niet... but then again... mijn gehoor is niet mijn beste zintuig 😉 .
Wat me wel intrigeert is dat geluidje dat je hoort bijna op het einde van de fluittoon, precies of er iemand ergens op slaat. Lijkt me dus dat er meer dan 1 persoon aanwezig was tijdens de samenstelling van het geluid.

david.vierstraete04 mei 2018, 09:34

73  Yens
Taupe077 schreef:Sorry maar deze kon ik niet laten schieten ... tenzij de Mol er voor iets tussen zit?

Over dit nummer, prachtige vondst maar ik twijfel nog steeds of het geen hoax is van de makers. Moet de topic eens volledig lezen maar lijkt me iets om hier geplaatst te zijn door een medewerker ... of de Mol zelf :batman:
Kan ik niet geloven. In elke aflevering net op het moment dat het cijfer in beeld komt, een tune... dan gsm met fluit en whatsapp met mollogo. Beetje te veel van het goede om hoax te zijn.

masterveecee04 mei 2018, 09:34

3547  Sven
chicawah schreef:Het klinkt alsof men begint op een blokfluit, dan gewoon fluit en weer eindigt op een blokfluit.
nee hoor, is allemaal gefluit met de mond

david.vierstraete04 mei 2018, 09:35

73  Yens
Ik hoor echt enkel maar menselijk gefluit en geen blokfluit.

Frolva04 mei 2018, 09:36

2204
david.vierstraete schreef:De whatsapp is veranderd!
Gisteren stond er nog laatst online op 26/04/2018 om 11:01

Nu staat er 24/04/2018 om 12:16 !!!!
Bij mij staat er nog steeds "26/04/18 11:01" 😉

Dat kan toch nooit terug gaan naar een vroeger tijdstip? Laatst is laatst. :mrgreen:

Jansen04 mei 2018, 09:40

3423  Yens
Frolva schreef:Bij mij staat er nog steeds "26/04/18 11:01" 😉

Dat kan toch nooit terug gaan naar een vroeger tijdstip? Laatst is laatst. :mrgreen:
Die datum en uur die David vermeldt is de aanmaakdatum van de account bij WhatsApp. De datum die Frolva vermeldt is de datum dat er het laatst iemand is op ingelogd.

chicawah.janssen04 mei 2018, 09:40

8153
MannemOL schreef:Wie vindt ook dat Molpaca & Klaartje uitgenodigd mogen worden als special-guests in Café De Mol als dit dé tip is? 😃
Wie weet maken ze kans. Gisteren heeft Gilles Van Bouwel rondgeneusd op het forum.

Taupe07704 mei 2018, 09:41

767  Yens
david.vierstraete schreef:Kan ik niet geloven. In elke aflevering net op het moment dat het cijfer in beeld komt, een tune... dan gsm met fluit en whatsapp met mollogo. Beetje te veel van het goede om hoax te zijn.
Hoax misschien niet beste omschrijving, ik bedoel eerder "een valse tip" maar dan wel een schitterende en als het echt de tip is .. WOW!

chicawah.janssen04 mei 2018, 09:43

8153
Frolva schreef:Daar krijg ik dan weer kop noch staart aan. :mrgreen:

Hoe zouden we een melodie kunnen krijgen als de cijfers er niet zouden zijn?
Laat maar.
Was een reactie van "onderweg", toen ik nog niet tot het einde gelezen had :oops:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 57