Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

hannes.bossuyt04 mei 2018, 11:27

84  Sven
Volgens mij moet de ultieme hint nog komen op dat telefoonnummer. Stel dat een of andere fanatiekeling de ultieme tip nu al zou vinden (en de makers sluiten echt niks uit, zie het bericht van Gilles De Coster van vorig jaar op dit forum), dan levert dat misschien nu wel leuke artikeltjes op op nieuwsblad.be en hln, maar is de spanning er wel uit.

masterveecee04 mei 2018, 11:30

3547  Sven
hannes.bossuyt schreef:Volgens mij moet de ultieme hint nog komen op dat telefoonnummer. Stel dat een of andere fanatiekeling de ultieme tip nu al zou vinden (en de makers sluiten echt niks uit, zie het bericht van Gilles De Coster van vorig jaar op dit forum), dan levert dat misschien nu wel leuke artikeltjes op op nieuwsblad.be en hln, maar is de spanning er wel uit.
Dit lijkt mij wel iets om onze frontpage van deze website te zetten, als eerste. @Davy??? 😛
Davy schreef:hint 😉
Laatst gewijzigd door masterveecee op 04 mei 2018, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

chicawah.janssen04 mei 2018, 11:32

8153
masterveecee schreef:Ik zie de productie al van "sh*t, sh*t, dat telefoonnr was voorzien voor de voorlaatste aflevering als tip, maar ze hebben het nu al!! :s"
En zij nu maar voicemails krijgen 😃
Ik heb een whatsapp bericht gestuurd 😃

masterveecee04 mei 2018, 11:36

3547  Sven
chicawah schreef:Ik heb een whatsapp bericht gestuurd 😃
Met wat erin? 😛

chicawah.janssen04 mei 2018, 11:37

8153
masterveecee schreef:Met wat erin? 😛
Dat is geheim!

chicawah.janssen04 mei 2018, 11:38

8153
james.waker schreef:ik hoor het ook niet echt hoor.... maar de moeder van Yevo hoorde het toch meteen

maakt niet echt uit , sowieso is de er link naar fluiten.... voorlopig is die enkel te linken aan Lloyd
Ik hoor een mengsel. Eerst blokfluit, dan iemand die gewoon fluit, dan weer blokfluit.
Pffff...

Frolva04 mei 2018, 11:43

2204
hannes.bossuyt schreef:Volgens mij moet de ultieme hint nog komen op dat telefoonnummer. Stel dat een of andere fanatiekeling de ultieme tip nu al zou vinden (en de makers sluiten echt niks uit, zie het bericht van Gilles De Coster van vorig jaar op dit forum), dan levert dat misschien nu wel leuke artikeltjes op op nieuwsblad.be en hln, maar is de spanning er wel uit.
Het is alleszins een 'gelaagde' hint.

Want iedereen kruipt iets verder in zijn/haar tunnel. :mrgreen:

Behalve die van Pascale misschien?

nele.pottie04 mei 2018, 11:43

62
masterveecee schreef:Ik zie de productie al van "sh*t, sh*t, dat telefoonnr was voorzien voor de voorlaatste aflevering als tip, maar ze hebben het nu al!! :s"
En zij nu maar voicemails krijgen 😃
Volgens mij ligt die gsm nu af aangezien we direct naar voicemail gestuurd worden. Dus wanneer ze die gaan aan zetten zal die wel eventjes tilt slaan denk ik 😃

Elysia198504 mei 2018, 11:46

105
Van ver gevolgd deze week en nu moest ik toch echt ff een berichtje maken om te zeggen: Wow!!!!! Goed gedaan aan de mensen die dit ontdekt hebben! Die hebben nu toch wel een plaatsje in de mollen Hall of Fame verdiend, denk ik. 😃

Ik denk trouwens ook dat de laatste stap van deze hint (wat er bij die voicemail moet worden doorgegeven of zo) pas volgende aflevering zal worden gegeven. Zo houden de makers zelf de controle over wanneer De Grote Ontdekking wordt gedaan! Volgende aflevering wordt dus dubbel zo spannend!! De popcorn staat al klaar! 🙂

chicawah.janssen04 mei 2018, 11:49

8153
Elysia1985 schreef:De popcorn staat al klaar! 🙂
Zoute? Die van Lloyd in de cinema was zout ...

Frolva04 mei 2018, 12:03

2204
chicawah schreef:Zoute? Die van Lloyd in de cinema was zout ...
Hint naar iemand die in een zoutpilaar veranderde? :batman:

Elysia198504 mei 2018, 12:05

105
chicawah schreef:Zoute? Die van Lloyd in de cinema was zout ...
Neje, lekker zoete. Zo van die soort die smelt in je mond. Hmmmmm!

Arme Lloyd. Misschien was inderdaad zijn Lot om zoute popcorn te eten...? Plot twist: de moeder van Lloyd is de mol en is degene die dat deuntje in fluit. 😉
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 57