Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

Mateo26 mar 2018, 23:35

870
Mag ik vragen waar je dit gevonden hebt?

Als geboortedatum en jaartal van Steve kloppen (en ik heb geen reden om aan je te twijfelen, maar ik zou het graag zeker weten...):

1 + 2 + 8 + 1 + 9 + 5 + 7 = 33
3 + 3 = 6

Te eenvoudig, dit optelsommetje, vermoed ik.
Bovendien: Het getal 6 valt op bij een andere kandidaat... maar die kandidaat lag wel naast Steve onder de grond. 😉

Wat ook zou kunnen (trouwens wel nóg eenvoudiger, maar je weet maar nooit), is het gebruik van jouw schrijfwijze van geboortedatum en jaartal: 1 + 2 + 8 + 5 + 7 = 23

2 + 3 = 5

Het getal 5 komt wél meerdere malen voor in de eerste aflevering.
Ik zag hier elders een mooi lijstje met dit getal, maar nog niet aan Steve gelinkt, meen ik. Ik zoek het zo even na.

ruben.lodewijckx26 mar 2018, 23:50

65
Mateo schreef:Mag ik vragen waar je dit gevonden hebt?

Als geboortedatum en jaartal van Steve kloppen (en ik heb geen reden om aan je te twijfelen, maar ik zou het graag zeker weten...):

3 + 3 = 6

Te eenvoudig, dit optelsommetje, vermoed ik.
Bovendien: Het getal 6 valt op bij een andere kandidaat... maar die kandidaat lag wel naast Steve onder de grond. 😉

Wat ook zou kunnen (trouwens wel nóg eenvoudiger, maar je weet maar nooit), is het gebruik van jouw schrijfwijze van geboortedatum en jaartal: 1 + 2 + 8 + 5 + 7 = 23

2 + 3 = 5

Het getal 5 komt wél meerdere malen voor in de eerste aflevering.
Ik zag hier elders een mooi lijstje met dit getal, maar nog niet aan Steve gelinkt, meen ik. Ik zoek het zo even na.

Ben er 100 % zeker van geloof mij maar . Zijn vrouw op 8/02/1955 mss dat we daar nog iets bij kunnen maar lijkt mij wel te ver gezocht 🙂

pieter.grauwels26 mar 2018, 23:51

69
Mateo schreef:Mag ik vragen waar je dit gevonden hebt?

3 + 3 = 6
Het jaartal klopt zeker, en de geboortedatum lijkt inderdaad te kloppen (sterrenbeeld leeuw geen idee hoe dit concreet gevonden is). Wat heel raar is dat ik vandaag ergens in mijn opzoekwerk de getallen 33 én 6 samen als coördinaten of dergelijke ben tegengekomen? Kan iemand me helpen een link leggen?

Mateo27 mar 2018, 00:03

870
Merci, Ruben. Ik ga je simpelweg geloven. In dit spel draait immers alles om vertrouwen (op dit forum dan toch!).

Dat het jaartal 1957 juist is, had ik zelf al gecontroleerd. Alleen dag en maand vond ik nog niet terug.

Het jaar 1957 levert overigens met Steve de vijfde Chinese RAT op in dit seizoen. 😂
.............................................................................................................................................................................................

En, Pieter, dat is inderdaad heel vreemd. Als coördinaten heb ik deze getallen hier nog niet samen gezien, maar misschien heb ik nog niet alles gelezen.

Frolva27 mar 2018, 09:07

2204
De geboortedatum kopt.

Die kan je met een klein omweggetje makkelijk terugvinden (samen met die van zijn vrouw :mrgreen: ).

Frolva27 mar 2018, 14:33

2204
Een link naar speelgoed is zó 2017. :roll:

:mrgreen:

Heel knap gevonden, maar zoals je zelf aangeeft is de kans klein dat ze dit jaar hetzelfde gaan doen als het jaar voordien.

dino.vanhauwaert27 mar 2018, 14:35

13
Frolva schreef:Een link naar speelgoed is zó 2017. :roll:

:mrgreen:

Heel knap gevonden, maar zoals je zelf aangeeft is de kans klein dat ze dit jaar hetzelfde gaan doen als het jaar voordien.
I know. Ik dacht ook dat het onmogelijk was maar gooi het toch maar in de groep.
🙂

Kleintje27 mar 2018, 16:11

125  Sven
De rest heeft een gedenkplaatje met 4 nietjes, dat van Jeffrey heeft er 5.

Theorie van de 5 in deze aflevering?

Afbeelding
Afbeelding

yevo27 mar 2018, 16:17

281  Uma
av.er schreef:De rest heeft een gedenkplaatje met 4 nietjes, dat van Jeffrey heeft er 5.

Theorie van de 5 in deze aflevering?
SPOILER
Had ik ook al ergens gezien. Kon je er dit van maken:

Afbeelding

Kleintje27 mar 2018, 16:23

125  Sven
yevo schreef:Had ik ook al ergens gezien. Kon je er dit van maken:

SPOILER

Dat is wel een hele goeie! Had ik er zelfs nog niet in gezien.