Mateo schreef:Mag ik vragen waar je dit gevonden hebt?
Als geboortedatum en jaartal van Steve kloppen (en ik heb geen reden om aan je te twijfelen, maar ik zou het graag zeker weten...):
1 + 2 + 8 + 1 + 9 + 5 + 7 = 33
3 + 3 = 6
Te eenvoudig, dit optelsommetje, vermoed ik.
Bovendien: Het getal 6 valt op bij een andere kandidaat... maar die kandidaat lag wel naast Steve onder de grond.![]()
Wat ook zou kunnen (trouwens wel nóg eenvoudiger, maar je weet maar nooit), is het gebruik van jouw schrijfwijze van geboortedatum en jaartal: 1 + 2 + 8 + 5 + 7 = 23
2 + 3 = 5
Het getal 5 komt wél meerdere malen voor in de eerste aflevering.
Ik zag hier elders een mooi lijstje met dit getal, maar nog niet aan Steve gelinkt, meen ik. Ik zoek het zo even na.
Mateo schreef:Mag ik vragen waar je dit gevonden hebt?Het jaartal klopt zeker, en de geboortedatum lijkt inderdaad te kloppen (sterrenbeeld leeuw geen idee hoe dit concreet gevonden is). Wat heel raar is dat ik vandaag ergens in mijn opzoekwerk de getallen 33 én 6 samen als coördinaten of dergelijke ben tegengekomen? Kan iemand me helpen een link leggen?
Als geboortedatum en jaartal van Steve kloppen (en ik heb geen reden om aan je te twijfelen, maar ik zou het graag zeker weten...):
1 + 2 + 8 + 1 + 9 + 5 + 7 = 33
3 + 3 = 6
Frolva schreef:Een link naar speelgoed is zó 2017.I know. Ik dacht ook dat het onmogelijk was maar gooi het toch maar in de groep.![]()
![]()
Heel knap gevonden, maar zoals je zelf aangeeft is de kans klein dat ze dit jaar hetzelfde gaan doen als het jaar voordien.
yevo schreef:Had ik ook al ergens gezien. Kon je er dit van maken:
SPOILER